Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
224 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paarse +/-
Knallers!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoor meerdere tabletten maar zie (zelden) testresultaten jammer! Niet in de buurt/mogelijk voor jullie?

Be safe.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Hoor meerdere tabletten maar zie (zelden) testresultaten jammer! Niet in de buurt/mogelijk voor jullie?

Be safe.
Klik om te vergroten...

Blauwe warner brother: 191mg enkel MDMA
Blauw/ groene warner brother: 201 mg enkel MDMA

Deze kon ik enkel laten testen via kennissen. Zelf ben ik belg en geloof me de achterstand op drugs testen en drugsbeleid is hier brak :-/
W
Wesz11Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gele warnerbrothers en groene heinekens!
Komend weekend aan de 4fmp en rooie supermans :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...
W
WizLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren invaderz gent
Heb rode domino's gekocht en nog een andere pil. Weet jammergenoeg niks van deze pil, was een geel zonnetje. Volledig ingenomen 4u later halve domino en de hele avond super goed gevoeld lekker gedanst. Heb ook nog 6 jointjes gedaan over de hele avond :stoned: :xtc: :openmouth:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...
Klik om te vergroten...
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
Klik om te vergroten...

300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fresh zei:
Tekzor668 zei:
Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...
Klik om te vergroten...
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
Klik om te vergroten...

Bruto gewicht van de ups zijn 540 - 470mg. Daar kan met prima 350mg werkende stof in toch :wink:

Lijk me een ideaal pilletje voor mij, ik top mijn dosis met pillen van 200mg altijd tot 1 en een halfj. Zou ik een drukker kennen laat ik hem mij een persoonlijke stash 300mg pillen maken, hele avond kwartjes droppen :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
transformated zei:
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
Klik om te vergroten...

300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.
Klik om te vergroten...
ja of simpelweg niet meer na-vertellen. Als je de pech hebt is het gewoon over en uit. Maar dat kan ook al met bijv.80mg je moet er maar net gevoelig voor zijn.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fresh zei:
transformated zei:
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
Klik om te vergroten...

300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.
Klik om te vergroten...
ja of simpelweg niet meer na-vertellen. Als je de pech hebt is het gewoon over en uit. Maar dat kan ook al met bijv.80mg je moet er maar net gevoelig voor zijn.
Klik om te vergroten...

Ja sommige zijn er gevoeliger ervoor dan andere. 300mg zou ook een goeie dosis zijn voor ik maar het is nog altijd veel.
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Groene Heineken :grin: Jeetje wat een knallers!!! :hearteyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rode travestieten
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
bobsacamano zei:
Rode travestieten
Klik om te vergroten...

Wtf? :grin:

Groene tripadvisor en een Oranje legomannetje
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand bekend met rode en blauwe Bluetooths (althans dat is het tekentje dat erop staat)?
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Net 50 Oranje leeuwtjes binnen, liggen gemiddeld rond de 157-170 (5/50 getest)

Ze gaan rap, heerlijke ptjes heb ik gehoord van kopers :grin:

Binnekort zelf maar ff 1tje proberen :flushed:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.

Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:
Rode travestieten
Klik om te vergroten...

Wtf? :grin:

Groene tripadvisor en een Oranje legomannetje
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
bobsacamano zei:
Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.
Klik om te vergroten...

Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mee eens maar dan nog weet je nog niet zo lang geleden Rode Supermans! De ene was goed de andere was giftig dus daarom vind ik test resultaten posten gewoon beetje onzinnig. Maar goed ik weet ook wel dat dit topic niet zo serieus bedoeld is. Mijn excuses voor mijn reactie.

Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:
Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.
Klik om te vergroten...

Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier :)
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tekzor668 zei:
bobsacamano zei:
Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.
Klik om te vergroten...

Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier :)
Klik om te vergroten...
Want? Je kunt het niet gebruiken om te beoordelen of je eigen pil safe is, dus heel veel heb je er niet aan.

De rode duifjes zijn het leukste voorbeeld. In de database van het testcentrum staan zo'n 20 tot 30 rode duifjes die weinig tot niet van elkaar te onderscheiden zijn met het blote oog.

Bobsacamano heeft helemaal gelijk dus. Maar als mensen hier hun logootje willen delen prima, ik hoop alleen dat anderen er geen vertrouwen mee winnen want dan kunnen er doden vallen in het slechtste geval

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."