#1
Paarse +/-
Knallers!
Knallers!
Tijdloos zei:Hoor meerdere tabletten maar zie (zelden) testresultaten jammer! Niet in de buurt/mogelijk voor jullie?
Be safe.
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.Tekzor668 zei:Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...
I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
Fresh zei:I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.Tekzor668 zei:Totaal niet onmogelijk als je ziet dat er snoepen op de markt zijn van 360/380mg brutogewicht met een werkende inhoud van 220mg...
ja of simpelweg niet meer na-vertellen. Als je de pech hebt is het gewoon over en uit. Maar dat kan ook al met bijv.80mg je moet er maar net gevoelig voor zijn.transformated zei:I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.
Fresh zei:ja of simpelweg niet meer na-vertellen. Als je de pech hebt is het gewoon over en uit. Maar dat kan ook al met bijv.80mg je moet er maar net gevoelig voor zijn.transformated zei:I know, maar ik dacht dat die UPS niet zoveel woog namelijk. Ik heb trouwens een SilkRoad pilletje van 300mg netto..das pas ziek. Maar die is alleen om te bewaren, zal hem nooit nemen denk ik haha.
300mg dat is toch wel teveel stel je voor het is je maat ze eerste keer dat ie xtc neemt en hij heeft zo'n pilletje hij zal een waarschijnlijk rap aan de ehbo staan.
bobsacamano zei:Rode travestieten
Tekzor668 zei:bobsacamano zei:Rode travestieten
Wtf?
Groene tripadvisor en een Oranje legomannetje
bobsacamano zei:Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.
Tekzor668 zei:bobsacamano zei:Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.
Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier![]()
Want? Je kunt het niet gebruiken om te beoordelen of je eigen pil safe is, dus heel veel heb je er niet aan.Tekzor668 zei:bobsacamano zei:Sorry kon het niet laten vind dit altijd zon bizar onzinnig topic :P Mijn excuces ik en mijn biertjes hadden een onderbroeken lol momentje.
Zo onzinnig vind ik het niet als mensen effectief hun testresultaten plaatsen over hier![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."