Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
223 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
arkey919 zei:
Gele UPS. Heb een hoop verschillende geprobeert, maar deze sloegen echt alles.
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.
Klik om te vergroten...

Oke kijk wel een beetje uit met die GELE! Weet niet of het je bekend was, maar die gele hebben een nogal grote spreiding, hang me niet op aan de exacte milligrammen, maar de range zit zo tussen de 160 en 230mg en dat maakt nogal een verschil!!
De rode wat dat betreft hebben een veel stabielere spreiding volgens het testcentrum.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fresh zei:
arkey919 zei:
Gele UPS. Heb een hoop verschillende geprobeert, maar deze sloegen echt alles.
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.
Klik om te vergroten...

Oke kijk wel een beetje uit met die GELE! Weet niet of het je bekend was, maar die gele hebben een nogal grote spreiding, hang me niet op aan de exacte milligrammen, maar de range zit zo tussen de 160 en 230mg en dat maakt nogal een verschil!!
De rode wat dat betreft hebben een veel stabielere spreiding volgens het testcentrum.
Klik om te vergroten...

Het is een slordige spreiding van 272 - 160
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tekzor668 zei:
Fresh zei:
arkey919 zei:
Gele UPS. Heb een hoop verschillende geprobeert, maar deze sloegen echt alles.
Op een feest een halve gepopt, en ik heb altijd een hekel aan dat wachten, maar deze sloegen zo snel. Heb geen idee waaraan dat ligt. Maar heb het sindsdien elke keer bij deze.
Klik om te vergroten...

Oke kijk wel een beetje uit met die GELE! Weet niet of het je bekend was, maar die gele hebben een nogal grote spreiding, hang me niet op aan de exacte milligrammen, maar de range zit zo tussen de 160 en 230mg en dat maakt nogal een verschil!!
De rode wat dat betreft hebben een veel stabielere spreiding volgens het testcentrum.
Klik om te vergroten...

Het is een slordige spreiding van 272 - 160
Klik om te vergroten...

160-272 zeg je? Dan is het nog erger geworden, maar extremen filteren ze er meestal uit, en 272 is wel extreem, zo niet bijna onmogelijk als je het brutogewicht van het pilletje bekijkt, maar het kan wel ja. Zag zoiets ook al eens op PF voorbij komen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zullen we dit topic maar sluiten dan?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja misschien wel. Als het gaat om kleur en wat voor grappig logotje er op staat niet maar speculaties vind ik heel slecht vooral als het om xtc gaat.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo moeten we het ook zien denk ik :)

anhaedra zei:
Ben het met je eens dat dit een beetje een kansloos topic is. Puur tijdverdrijf.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doet er niet heel erg toe. Het punt is je weet het niet.

Tekzor668 zei:
Blijkbaar kennen jullie allemaal het laten en doen van een drukker... drukken jullie dan zelf die bonen??
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is wel waar en je hebt een punt. Bepaalde drukken vind ik toch mooi de resultaten aanhouden zoals vermeld maar deze tijden gaat het terug anders op. Dezelfde drukken in verschillende kleuren met een verschillende inhoud zoals die leeuwtjes. Elke kleur heeft een andere inhoud en ik vind dit volledig absurd en gevaarlijk voor de recreatieve gebruiker. Zeker als men niet de mogelijkheid heeft om te testen en enkel kan hopen dat het kleur die je verkregen hebt MDMA is...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
bobsacamano zei:
Je moet gewoon altijd testen en geen speculaties plaatsen of adviezen geven als. Neem een hele want dan knalt ie er lekker in. Dit is onverantwoord.
Klik om te vergroten...
Ik kan niet anders dan me hier bij aansluiten. Adviezen over dosering zou meer gebaseerd moeten zijn op richtlijnen zoals de 1 a 1,5mg per kg regel. Dus al weet je hoeveel mg er in jouw specifieke pil zit, dan nog is het onverantwoord om te zeggen dat iemand een hele of een halve moet nemen. Je moet gewoon lekker nemen wat voor jou verantwoord is of waar je je goed bij voelt. Ik heb ook vrienden die dan de hele tijd aan me vragen om ook nog een halfje mee te doen, want dan lopen we zo lekker gelijk. Ik kan daar altijd slecht tegen, want ik neem gewoon wanneer ik er zin in heb. Maarja, sommige mensen hebben nou eenmaal behoefte om alles samen te doen ofzo.

Maargoed, van mij hoeft dit topic ook niet maar vind het verder wel prima als mensen graag bespreken welke pil ze gehad hebben. Wel wil ik iedereen er nog op wijzen dat het volgens de forumregels niet is toegestaan om te speculeren over drugs. Daarom wil ik vanaf hier iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken geen doseringen meer bij je pil te plaatsen, dat levert alleen maar een schijn zekerheid op en voegt verder ook inhoudelijk niks aan dit topic toe.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Maargoed, van mij hoeft dit topic ook niet maar vind het verder wel prima als mensen graag bespreken welke pil ze gehad hebben. Wel wil ik iedereen er nog op wijzen dat het volgens de forumregels niet is toegestaan om te speculeren over drugs. Daarom wil ik vanaf hier iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken geen doseringen meer bij je pil te plaatsen, dat levert alleen maar een schijn zekerheid op en voegt verder ook inhoudelijk niks aan dit topic toe.
Klik om te vergroten...
Aan de andere kant vind ik het wel prettiger om te weten welke pillen minstens éénmaal betrouwbaar zijn bevonden, zodat ik weet bij de aanschaf van welke pillen ik het meeste kans(met de beschikbare informatie) heb om geen miskoop te doen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Maargoed, van mij hoeft dit topic ook niet maar vind het verder wel prima als mensen graag bespreken welke pil ze gehad hebben. Wel wil ik iedereen er nog op wijzen dat het volgens de forumregels niet is toegestaan om te speculeren over drugs. Daarom wil ik vanaf hier iedereen vriendelijk doch dringend verzoeken geen doseringen meer bij je pil te plaatsen, dat levert alleen maar een schijn zekerheid op en voegt verder ook inhoudelijk niks aan dit topic toe.
Klik om te vergroten...
Aan de andere kant vind ik het wel prettiger om te weten welke pillen minstens éénmaal betrouwbaar zijn bevonden, zodat ik weet bij de aanschaf van welke pillen ik het meeste kans(met de beschikbare informatie) heb om geen miskoop te doen. :)
Klik om te vergroten...
Daar heb je best een goed punt hoor, maar ik ben bang dat er ook veel mensen zijn die dan niet meer de noodzaak zien om het nog zelf te testen. Wellicht is pillreports dan een goede plek om informatie op te halen om de kans op een miskoop te verkleinen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, ik snap de andere kant van het verhaal ook wel. Dat wordt dan maar pillreports bekijken als ik het in m'n kop haal ooit nog pillen te scoren. xD
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Ja, ik snap de andere kant van het verhaal ook wel. Dat wordt dan maar pillreports bekijken als ik het in m'n kop haal ooit nog pillen te scoren. xD
Klik om te vergroten...
Pillreports is natuurlijk ook geen garantie, maar daar staan vaak ook nog wel afmetingen enzo bij waardoor het alweer iets meer lijkt op wat ze bij het testcentrum registeren.

Maar voor de meelezers, ook pillreports is echt geen garantie, dus altijd testen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad, op PR proberen ook dealers hun pillen hoger te adverteren. Zoals die hello kittys onlangs. Gaf iemand aan dat ze 260 waren en iemand op partyflock gaf een veel lager testresultaat 1 week later.

Als iemand zoals fool graag op die gedeelde resultaten vertrouwd dan vind ik een topic op DF zoals bv ; "Deel jou testresultaat" dan nog het meest vertrouwbaar want de meeste actieve leden hier hebben het wel voor veilig gebruik vergeleken met andere fora online. Op PR zie je veel van die "doubledrop" verhalen. Mij niet gezien 2 dobbels van 210 mg :kots:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekzor668 zei:
Inderdaad, op PR proberen ook dealers hun pillen hoger te adverteren. Zoals die hello kittys onlangs. Gaf iemand aan dat ze 260 waren en iemand op partyflock gaf een veel lager testresultaat 1 week later.

Als iemand zoals fool graag op die gedeelde resultaten vertrouwd dan vind ik een topic op DF zoals bv ; "Deel jou testresultaat" dan nog het meest vertrouwbaar want de meeste actieve leden hier hebben het wel voor veilig gebruik vergeleken met andere fora online. Op PR zie je veel van die "doubledrop" verhalen. Mij niet gezien 2 dobbels van 210 mg :kots:
Klik om te vergroten...
Dat zou een betere bron zijn ja, maar ik zie daar eigenlijk (bijna) nooit pillen voorbij komen. :P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tekzor668 zei:
Inderdaad, op PR proberen ook dealers hun pillen hoger te adverteren. Zoals die hello kittys onlangs. Gaf iemand aan dat ze 260 waren en iemand op partyflock gaf een veel lager testresultaat 1 week later.
:
Klik om te vergroten...

Ik heb dat zelf een paar jaar geleden gehad met blauwe spookjes. Waren aan ons verkocht als zijnde met 160mg MDMA. Maar ik laat ze zelf altijd mog testen of degene die ze haalt voor ons. Deze kwamen als maar 90 mg MDMA uit de test... :confused:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
OMG! Ik lees nu dit topic pas.... Niet te geloven hoe mensen nog denken dat het aan t soort pilletje ligt of je lekker gaat.
"Ik had die pil, die was vet goed!" "Maar ik had die andere en die was beter!" "Je moet die eens nemen, dat zijn vette goeie pillen waar je goed op gaat!"
Neem beter zo een wit tabletje van de Etos waar een P op staat, zijn ook vet goeie pillen...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja echt...

Het blijft absurd om te zien hoe de meeste mensen in dit topic over verschillende soorten pillen praten alsof ze allemaal hun eigen specifieke kenmerken en effecten hebben. Verschillende varianten van mdma...

Dat is alsof suikerklontjes in verschillende vormpjes worden geperst en deze magischerwijs allemaal net wat andere smaakjes krijgen. Het is suiker! En het blijft suiker!

Het is mdma! En het blijft mdma!

Ik weet niet of de hersenschade nu al massaal heeft toegeslagen. Misschien is dat het gewoon.:tonguewink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, kansloos topic dit...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ja echt...

Ik weet niet of de hersenschade nu al massaal heeft toegeslagen. Misschien is dat het gewoon.:tonguewink:
Klik om te vergroten...

Hahahahahah! (Ik wilde de old school lach smiley gebruiken maar die hebben we niet meer...?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."