Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
226 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, kansloos topic dit...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Ja echt...

Ik weet niet of de hersenschade nu al massaal heeft toegeslagen. Misschien is dat het gewoon.:tonguewink:
Klik om te vergroten...

Hahahahahah! (Ik wilde de old school lach smiley gebruiken maar die hebben we niet meer...?)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Hahahahahah! (Ik wilde de old school lach smiley gebruiken maar die hebben we niet meer...?)
Klik om te vergroten...
Een aantal zijn overgenomen kijk bij smiley's en daar old school.

Is de nieuwe niet goed? Zal het aankaarten in dat geval.

OT
1 geteste van 165 mg zonder rare/versnijdingsstoffen stoffen. Volgende week is het zover na 10+jaar pauze...
Hoop dat het werkt ; de 3 maanden regel is vervaagt inmiddels :)

PS viel bij laatste inname in slaap 10+ jaren terug. Dat is de laatste ervaring dus erg benieuwd na de lange pauze...:xtc:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Een aantal zijn overgenomen kijk bij smiley's en daar old school.

Is de nieuwe niet goed? Zal het aankaarten in dat geval.
Klik om te vergroten...

Ik mis m gewoon de old school lachertje. Die staat er niet. Die bweoog ook een beetje.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan zelf niks aanpassen/beloven maar zal het aankaarten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Ik kan zelf niks aanpassen/beloven maar zal het aankaarten.
Klik om te vergroten...

Super, dank je!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
een roze
T
TopriaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Red Bull. (1,5 maand geleden ondertussen haha)
Heb er wel een leuke ervaring mee gehad.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tesla 250mg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
SkittlesAndMe zei:
een roze
Klik om te vergroten...

Ibuprofen? :tired::tonguewink:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Licht gele 5 hoekige met aan ene kant een schedeltje en aan de andere kant de letters db. Morgen laat ik ze testen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dunnetjess33 zei:
Ibuprofen? :tired::tonguewink:
Klik om te vergroten...
Het was een ronde met een logo. Weet jij toevallig wat het was? Was wel lekker. Kan ook rood geweest zijn. Met van dat snoep erin
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
SkittlesAndMe zei:
Het was een ronde met een logo. Weet jij toevallig wat het was? Was wel lekker. Kan ook rood geweest zijn. Met van dat snoep erin
Klik om te vergroten...

Geen Skittles!!! Hahaha i get it...
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dunnetjess33 zei:
Ik mis m gewoon de old school lachertje. Die staat er niet. Die bweoog ook een beetje.
Klik om te vergroten...
Deze? :lolol:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt MacLeod! Hij staat er weer bij! :lolol::mrgreen:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
MacLeod zei:
Deze? :lolol:
Klik om te vergroten...

Ja die! Die is zo leuk!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
Licht gele 5 hoekige met aan ene kant een schedeltje en aan de andere kant de letters dp. Zouden 300mg zijn. Morgen eerst maar even laten testen. Ben benieuwd.
Klik om te vergroten...

Die miligrammen doen er niet toe en kunnen per batch verschillen. Speculeren over inhoud van de pillen is op DF niet toegelaten :wink:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aangepast. Thanks!
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MeejheM zei:
ik heb echt een gruwelijke verzameling opgebouwd aan "xtc" pillen(in flippo mappen), maar zo grappig als tegenwoordig kwam je ze jaren geleden nooit tegen. nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
Klik om te vergroten...
Heb jij echt en verzameling van xtc pillen.?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paarse Thunderdome

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."