#1
Tja, kansloos topic dit...
Ja echt...
Ik weet niet of de hersenschade nu al massaal heeft toegeslagen. Misschien is dat het gewoon.![]()
Een aantal zijn overgenomen kijk bij smiley's en daar old school.Hahahahahah! (Ik wilde de old school lach smiley gebruiken maar die hebben we niet meer...?)

Een aantal zijn overgenomen kijk bij smiley's en daar old school.
Is de nieuwe niet goed? Zal het aankaarten in dat geval.
Ik kan zelf niks aanpassen/beloven maar zal het aankaarten.
Het was een ronde met een logo. Weet jij toevallig wat het was? Was wel lekker. Kan ook rood geweest zijn. Met van dat snoep erinIbuprofen?![]()
Het was een ronde met een logo. Weet jij toevallig wat het was? Was wel lekker. Kan ook rood geweest zijn. Met van dat snoep erin
Deze?Ik mis m gewoon de old school lachertje. Die staat er niet. Die bweoog ook een beetje.

Deze?![]()
Licht gele 5 hoekige met aan ene kant een schedeltje en aan de andere kant de letters dp. Zouden 300mg zijn. Morgen eerst maar even laten testen. Ben benieuwd.
Heb jij echt en verzameling van xtc pillen.?ik heb echt een gruwelijke verzameling opgebouwd aan "xtc" pillen(in flippo mappen), maar zo grappig als tegenwoordig kwam je ze jaren geleden nooit tegen. nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.
een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.
testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."