Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wauw, ik verschiet ervan hoe achterlijk er soms nog met drugs wordt omgegaan als ik zo'n verhalen lees. Denk je nu echt dat als je 3dagen na elkaar xtc gaat nemen je juist hetzelfde krijgt ? 1 avond gebruiken is 3 maanden wachten. Ik zou zeggen stop met drugs nemen want het is blijkbaar niet echt iets voor jou."
"Rode UPS dit weekend gehad op rampage. Wat een perfect avondje was met dat !"
"transformated zei: T-Bone zei: Rode UPS dit weekend gehad op rampage. Wat een perfect avondje was met dat ! Klik om te vergroten... Was de muziek goed? Ben zelf niet geweest omdat ik het idee had dat het te commercieel was maar volgend jaar ga ik zeker. Klik om te vergroten... Ik ben helemaal niet bekend met deze muziek en ging dan ook met een klein zenuwachtig gevoel naar dit feesje omdat Drumm&Bass en dubstep mij nooit echt konden bekoren. :P. Maar toen ik aankwam in het sportpaleis en een pintje in mijn handen had en mijn rode UPS had gestoken ging mijn humeur alleen maar omhoog. . De lasers en de muziek werden echt magistraal en ik heb de avond van mijn leven gehad. . Ik ben deze muziek nu gaan appreciëren en ga volgend jaar zonder twijfel terug !"
"Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe 2CB + Alcohol Ik ben die avond nog nooit zo scheef geweest in mijn leven"
"Re: XTC pillen mee nemen naarfestival Haardroger zei: Die laatste zin. Inderdaad. Ben ondertussen al 2 keer apart genomen waarna ik binnestebuiten ben gekeerd. 1 keer gewoon dom mn vrienden achterna gelopen waarna ik ineens tussen 6 agenten in stond Andere keer werd ik vriendelijk doch dringend verzocht om eventjes mee te lopen. Zal wel ergens op zijn gevallen. Gelukkig beide keren niets bij maar had vervelend kunnen aflopen. Onderbroek blijft naar mijn idee toch de beste manier. Klik om te vergroten... Onderbroek blijft de beste manier zeg je ? dus je hebt je boxer niet moeten laten zakken bij de aparte controle ?"
"Heb vorig jaar augustus mijn 1ste keer XTC (3 goudstaafjes niet getest) gedaan en is me geweldig bevallen ! Ik kon al niet wachten tot de volgende keer. Nu 3 maanden later ging ik het weer doen maar had ik maar 1 pil (230)mg, aangezien ik mijn 1ste keer 2,5 pil had geslikt en snoerhard ging was het mij verstandiger om met minder te doen. Nu begon ik met een kwartje aangezien mijn vrienden zeiden dat dit een redelijk zware pil was. Na 40 minuten kreeg ik lichte golven over mij heen maar niet hetgeen waar ik op aan het wachten was. Ik nam dan 1-2 uur later de rest van de pil en het gevoel kwam wel wat sterker opzetten maar toch bleef ik wachten op het vuurwerk dat ging openbarsten. Nu dit is niet meer gebeurd en om eerlijk te zijn heb ik echt een depressieve kut avond gehad van de 'net' niet ervaring. Vrienden van mij die zeiden dat ik afwezig was en van mijn gezicht konden aflezen dat ik mij niet aan het vermaken was. 4 maanden later => Rampage sportpaleis... de 3 de keer dat ik XTC zou gebruiken. Dankzij jullie mensen van het forum ben ik mij bewust van wat de gevaren zijn van XTC en wat de juiste gebruikershoeveelheid is. Maar toch om die vervelende avond van toen te vermijden had ik deze keer 3 pillen besteld (200mg). Aangezien ik 89kg weeg en 1m90 groot ben zou dit toch wel te veel zijn om te gebruiken op 1 avond. Ik was eerst aan het twijfelen om te beginnen met een halve maar toen ik aan mijn vriend vroeg met hoeveel hij was begonnen ('een hele') gooide ik hem in zijn geheel naar binnen. Vol spannning en toch wel een klein beetje stress wachte ik mijn inslag af hopend op een geweldige avond zoals mijn 1ste keer. En ja hoor... 45 minuten later terwijl ik naar de lasershow aan het kijken was leek er een bom van geweldige tintelingen vanuit mijn buik te stromen naar alle uiteinden van mijn lichaamsdelen. Het begin van een onvergetelijke avond. Wauw ! Wat vind ik dat 'geen berichtjes meer kunnen lezen, moeilijk praten en tandenknarsen toch helemaal geweldig samen met dat gevoel van vreugde en genot ! Ik heb toen die avond teveel genomen ik weet het, maar ik heb er tot op deze dag nog geen enkel moment spijt van gehad. Nu om een lang verhaal kort te maken. Is dit normaal bij mij ? Dat ik het gevoel heb van "hoe harder ik ga hoe leuker ik het vind ?" Aangezien ik die 'net' niet ervaring echt wil vermijden in de toekomst, heb ik schrik dat als ik de volgende keer mij ga houden aan de 1,5-2 x lichaamsgewicht ik weer dezelfde 'kut avond' ga hebben. Of had ik gewoon te weinig genomen ?.. Alvast bedankt voor de reacties !"
"Best wel een paar mooie antwoorden waar ik nog niet bij had stilgestaan, ga ik zeker gebruik van maken ! Bedankt ! En Mindless : Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik zat die dag goed in mijn vel maar het is gewoon een kut avond geworden omdat ik heel de avond heb zitte wachten op het XTC gevoel. En daarbij hoefde dat ni persé met zware vaagheid en klappertanden maar gewoon een lekkere rush en die was er niet. Elke keer dat er een golf kwam opzetten dacht ik van : " Ok, nu zijn we eindelijk vertrokken !" ebte die golf weer weg na een tijdje. Dat heb ik gewoon als onaangenaam ervaren. Bij deze weet ik gewoon dat ik veel te veel heb genomen de 1ste keer en dat dit niet het juiste beeld weergeeft van XTC en hoe je ermee moet omgaan."
"Om je een paar uurtjes per maand in een wereld te begeven zonder zorgen en stress en om een gevoel te krijgen in je lichaam of hoofd die je onmogelijk uit je natuurlijke zelf kan maken."
"Ik zou het gewoon ginder kopen, genoeg underground keten waar je deftig spul kunt kopen."
"Beleef je muziek ook intenser op 2cb ? Ben namelijk van plan om het de eerste keer te gebruiken op een drum n bass feesje. Ben niet van plan veel te gebruiken. Is het misschien beter dit eerst thuis eens te proberen ? of maakt het niet uit als ik de dosis 'laag' houd ? Heb voor mezelf in het begin een regel gemaakt om elke keer een pauze te houden van 3 maanden tussen mijn XTC gebruik. Daarom dat ik als vervanging wel eens 2cb wil proberen. Heeft dit ook een grote aanslag op je serotonine ? of valt dit allemaal wel mee ?"