Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
221 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Red dragons, goed spul(protip: neem niet teveel T-T)
S
SnoepjeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Groene kroontje vandaag op zich wel lekker maar voelde het niet zo zoals ik het wilde.

Ik vind de Nr 1 Blauw heerlijk goeie pillen :smoke: alleen kan ze niet meer vinden pff
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier voor het laatst witte/grijze nintendo's genomen:grin:. Een kameraad van me kan nog aan 1ste batch nintendo's komen:grin:. Prima pillen!

Ook heb ik nog ¾ paarse lamborghini gegeten. Poeh Poeh, dit zijn me ook een klappers:grin:!
T
TichorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zaterdag blauwe Superman's gehad wauw zeg wat ben ik daar hard van gegaan!:)
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Die nintendo's staan ongetwijfeld aan de top voor mij. :grin:
Er zit niet voor niets een breuklijn in, de echte zijn zowat puur bijeengeperst MDMA
tot boven de 230mg.
Je kan nagenoeg geen pil in dezelfde afmetingen produceren die zuiverder is...

Ze zijn dus hooggedoseerd: Geen 'snoepje' om ineens zowat te knallen...
Ik heb er ooit soortgelijke gezien (de klavertjes4 met 2 breuklijnen)
jaaaren geleden, die ook zo geweldig hoog gedoseerd waren...

gebruik, maar met mate :hearteyes:
H
HeavenskyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubbele Paarse lamborghini

redelijk goed :grin:
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatste keer paarse lamborghini's van 210 mg, goed spul! keer daarvoor witte nintendo's, worden niet meer gemaakt maar heb er daar nog 10 van liggen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Supermans @ Dominator...bwoooh :hearteyes:
m
markymarkLid
01-01-2024, 00:00
#9
*Modknip. zie forumregel 1. verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen, permanente ban*

M + N
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#10
markymark zei:
Ben heel nieuwsgierig naar de rode supermans! *modknip*

M + N
Klik om te vergroten...

Dit is dus niet de bedoeling van het drugsforum....
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#11
r0mmelp0t zei:
Dit is dus niet de bedoeling van het drugsforum....
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Er is wat aan gedaan. Let op mensen, de forumregels zijn er niet voor niks!
I
IroyzLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 maanden terug de rode superman pil en over 2 dagen mag ik de witte domino steen pil proberen :rock:
n
nicky10Lid
01-01-2024, 00:00
#13
witte zonntjes van 130 mg geweldige nacht gehad!! :rock:
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen! Ik ben niet zo'n fan van pillen omdat het lastig te doseren is en heb daarom heel bewust de keuze gemaakt alleen te feesten op pure (geteste) kristallen. Ik heb hier wel nog twee pillen liggen die we ooit eens in ons handen gedrukt kregen, onder het mom van "Oh probeer deze maar, dan veranderd je mening over pillen" maar omdat ik geen idee heb wat de dosering van die dingen is bevestigd het alleen maar mijn (voor?)oordeel dat ze lastig te doseren zijn!

Zijn overigens een groente lactose en een blauwe pil waarvan het logo vanaf geschraapt is. Deze specifieke Lacoste is niet te vinden op pilreport en van de blauwe weet ik dus helemaal niks, op de kleur en de woorden 'Ja deze zijn echt hard" na . :tearsofjoy:
D
D userLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 Witte bugatti

Ik gebruik al 10 jaar xtc, en had de laatste paar x geen fijn effect meer. Na een half jaar niet gebruiken, heb ik eindelijk weer het gevoel gehad alsof het mijn eerst x was :grin:.
Ik heb 8 uur lang aan 1 pil genoeg gehad !! Wel in 3 stukjes. Getest op 230 mg.
Energie dat ik had, en heb iedereen plat geknuffeld en veeeeel lopen stampen :hearteyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Witte bugatti, ooooh what a night. De muziek het gevoel de decoratie...WAW het was eigenlijk een van de mooiste xtc ervaringen in me leven... ECHT WAW :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: , nu weer even pauze :wink:
S
SmeerselLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als laatst 3/4 blauwe nintendo en 1/4 bugatti volgens mij, maar weet het niet meer zeker haha. Binnenkort blauwe superman proberen. Een vriend van me wou graag ruilen. Ben benieuwd.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#18
2 Blauwe 1up/mario, 136MG was het resultaat wat ik terugkreeg van het TC.
Prima avondje gehad! Wel beetje aan de lage kant gedoseert maar zo af en toe is dit prima :)
w
watisermeneerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had als laatste gele bitcoins op koningsdag,
waren erg fijne pillen, voelden mij erg goed gedurende het hele feest.
Een vriend die voor het eerst ging tikken vond ze ook erg fijn, ook geen kater ervan gehad dus in conclusie erg fijne pillen.
S
SweetpeachLid
01-01-2024, 00:00
#20
paarse partyflocks, Leuke dingen voor een avondje lekker gaan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."