Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
220 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze granaatjes
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heinekens :hearteyes: , volgende week rode mario bullets :hearteyes: minimal feestje in Mokum.
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauwe decepticon.. Super goeie trip
J
Jessy204Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauwe tesla's <3
Één van de fijnste pillen die ik ooit heb gehad. Kicken heel fijn in (begint met vrolijkheid en een fijn gevoel van binnen) en wat sneller dan normaal bij mij.

Zijn 210 mg geloof ik. Nu zijn het blauwe instagrams, maar zijn als het goed is hetzelfde.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jessy204 zei:
Nu zijn het blauwe instagrams, maar zijn als het goed is hetzelfde.
Klik om te vergroten...

Die heb ik thuis liggen :openmouth:
Ga ze waarschijnlijk over een paar weken gebruiken.
Eens kijken of ze de verwachtingen waar kunnen maken!

OT: Groene Dom Perignon, prima pilletje!
d
de hofnarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauwe heisenbergs vorige week zaterdag :)
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauwe domino's. Alleen getest op aanwezigheid MDMA.

Begon met een halve, is te weinig. Adviseer een hele te pakken. Die klapt er echt lekker in.

Na twee hele, over een tijdsbestek van 3 à 4 uur, stond ik iets té strak.

Viel me op dat ik van het eerste halfje pap in m'n benen kreeg.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb echt een gruwelijke verzameling opgebouwd aan "xtc" pillen(in flippo mappen), maar zo grappig als tegenwoordig kwam je ze jaren geleden nooit tegen. nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rode wolf. 180/200 mg getest. :hearteyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oranje leeuw 170mg,

Opgebroken en geredosed met weegschaal voor candyflip.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
Klik om te vergroten...
Weinig informatie is beter dan helemaal geen informatie. Ik heb geprobeerd iets te vinden over blauwe domino's maar vond helemaal niks op internet. Vandaar dat ik dit wilde delen, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Als je wel milligrammen erbij vermeldt, is het nog steeds een schijnveiligheid. No way dat je zeker met dezelfde batch te maken hebt. Of dat het op jou dezelfde uitwerking heeft.

En heb ergens anders al uitgelegd waarom testen niet lukte.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat er bedoeld word Anhaedra. Is dat het allemaal geen ruk uitmaakt wat je neerklapt hier. Of je nou wel of niet je milligrammen er bij zet het geld alleen maar voor de pil die jij hebt genomen of wil gaan nemen.

Een pillen draaier maakt iedere week nieuwe pillen en iedere week zien ze er voor een bepaalde periode hetzelfde uit maar kan er iets anders in zitten.

Speculeren of halve informatie verstrekken kan problemen geven. Dat gecombineerd met gedrag als een heel weekend pillen slikken kan vooral de jonge lezer hier nogal op een verkeerd been zetten. En dat proberen bepaalde bezoekers hier te voorkomen.

Je moet gewoon altijd testen en geen speculaties plaatsen of adviezen geven als. Neem een hele want dan knalt ie er lekker in. Dit is onverantwoord.

Maar goed dit is allemaal off-topic

anhaedra zei:
MeejheM zei:
nog steeds geld dat elke stempel elke week andere pillen drukt, zorg dat je alles laat testen voordat je ze zelf gebruikt, laat staan advies geven hier.

een halve pil betekend niks hier op het forum, de de meesten zijn tegen het gebruik van zulke termen om hoeveelheden werkzame stoffen te adviseren.

testen is gratis voor je eigen veiligheid. je bent eigenlijk dom als je het niet doet.
Klik om te vergroten...
Weinig informatie is beter dan helemaal geen informatie. Ik heb geprobeerd iets te vinden over blauwe domino's maar vond helemaal niks op internet. Vandaar dat ik dit wilde delen, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Als je wel milligrammen erbij vermeldt, is het nog steeds een schijnveiligheid. No way dat je zeker met dezelfde batch te maken hebt. Of dat het op jou dezelfde uitwerking heeft.

En heb ergens anders al uitgelegd waarom testen niet lukte.
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zullen we dit topic maar sluiten dan?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja misschien wel. Als het gaat om kleur en wat voor grappig logotje er op staat niet maar speculaties vind ik heel slecht vooral als het om xtc gaat.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo moeten we het ook zien denk ik :)

anhaedra zei:
Ben het met je eens dat dit een beetje een kansloos topic is. Puur tijdverdrijf.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doet er niet heel erg toe. Het punt is je weet het niet.

Tekzor668 zei:
Blijkbaar kennen jullie allemaal het laten en doen van een drukker... drukken jullie dan zelf die bonen??
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is wel waar en je hebt een punt. Bepaalde drukken vind ik toch mooi de resultaten aanhouden zoals vermeld maar deze tijden gaat het terug anders op. Dezelfde drukken in verschillende kleuren met een verschillende inhoud zoals die leeuwtjes. Elke kleur heeft een andere inhoud en ik vind dit volledig absurd en gevaarlijk voor de recreatieve gebruiker. Zeker als men niet de mogelijkheid heeft om te testen en enkel kan hopen dat het kleur die je verkregen hebt MDMA is...
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paarse partyflocker, deed 't erg goed.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lichtblauwe Tesla :hearteyes: (197mg)
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauwe superman. :xtc: Geweldige pillen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."