Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren tegen 23:00 uur en vannacht rond 1:00 uur 2 bommetjes gedropt en tot nu toe geen oog dicht gedaan"
"Heb nooit last van een kater zoals bij xtc. Dus antwoord op dat wazige heb ik niet. Als ik jou was zou ik gewoon om een normale tijd naar bed gaan. Zo blijf je in je normale ritme. Gisteren om 6 uur ook een bommetje genomen. Tegen half 4 wat G en om 6 uur viel ik eindelijk een beetje in slaap. Net wat je zegt ook elk half uur wakker. Ben er om half 10 maar uit gegaan en ga straks ook pas tegen een uur of 11 weer naar bed."
"Een spookje"
"Je kan geen 2 dagen achter elkaar xtc gebruiken. Na de eerste dag is je serotonine voorraad er al door heen. Bij de 2de dag heb je geen love gevoel meer en ben je alleen maar waus. Daarbij heb je een veel grotere dip omdat jij je lichaam volledig uitput"
"Ritalin, Xtc, Wiet en speed."
"Heb die aflevering ook gezien. Bizaar gewoon!"
"Goedemiddag allemaal, Wij gaan 20 juli naar Dominator en willen wat pillen en speed meenemen . Nou heb ik gelezen dat ze daar een zero tolerance hebben! Heeft iemand ervaring hiermee?? Alvast bedankt voor de reactie`s Grt"
"Ja dat is ook zo. Stop het ook altijd in me ondergoed . Maar ik dacht dat er hier strenger gecontroleerd werd?"
"1 woord nieuwsgierigheid!"
"speed + ghb"