Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb inderdaad ook wel is gele pep komt bij mij meestal als ik het een tijdje heb laten liggen kan volgens mij geen kwaad? teminste ik heb er nog nooit last van gehad."
"coke wordt naar mijn weten meestal niet vochtig geleverd. kijk over paar uur of je kan slapen. zo niet dan heb je te maken met speed. dit wordt veel vaker nat verkocht beste manier om zoiets droog te krijgen is beetje op cd hoesje/ spiegel leggen en wachten dan met pasje even klein maken en wachten dit elke keer opnieuw tot het snuifbaar is. ik hoop dat je hier wat aan heb"
"ik heb gehoord van een vriend. die was bij masters of hardcore gesnapt met 2 xtc pillen deze kreeg een boete maar dit werd hem wel terplekken verteld. dus misschien heb je geluk en zien ze het deze keer door de vingers. als je nog iets te horen krijgt erover zou je dit dan misschien kunnen vertellen? ik ben namelijk wel benieuwd of je nog een boete krijgt en hoe hoog deze dan is."
"ja die mongool die had ze gewoon in ze broekzak gehouden dus het was niet echt moeilijk voor ze om die te vinden. en het is volgens mij hetzelfde als een gewone boete. als je betaald ben je ervan af. teminste met de politie. de organisatoren van masters slaan wel je gegevens op en bij herhaling wordt je zegmaar op de zwarte lijst gezet. (vraag me wel altijd af hoe ze dat blijven controleren ze kunnen moeilijk bij iedereen kijken of zijn naam toevallig op de zwarte lijst staat )"
"ik denk dat je para geworden bent. ik heb het zelf ook wel eens. zo dacht ik pasgeleden op een feest dat een groep van ongeveer 20 man me heel de avond aan het volgen was en dingen naar me aan het gooien was. ik had toen aan een vriendin gevraagd of zij daar ook even op wou letten. heeft ze paar uur gedaan en ze heeft niets gezien terwijl ik dacht dat er van alles naar me gegooid werd. aan de andere kant is van half 2 tot half 10 een vrij lange tijd voor zo een trip. misschien waren die 4 kleine bommetjes toch niet zo klein? ik hoop dat je hier wat aan heb. verder moet ik wel zeggen dat ik de situatie voor de rest natuurlijk niet ken. dit is puur een gok"
"moet er ook echt niet aan denken spaghetti te eten. meestal eet ik 's ochtends bakje musli dat gaat er altijd wel in. ik heb de tosti geprobeerd maar werkte ook niet voor mij wat wel goed werkte was brood met bijv kip kerrie salade etc. ook probeer ik tussendoor veel van die sapjes te maken gewoon blender volgooien met fruit dit doe ik ook vaak om. zoals de nog ervarenere gebruikers hierboven al zeggen. geeft weer een nieuwe opleving aan het effect . maar het meeste wat ik eet onder invloed proef ik niet meer en probeer zo min mogelijk te kauwen ga ik vaak gewoon tv kijken tijdens eten zodat ik me niet op het eten focus dat helpt meestal ook wel. vind het wel grappig te zien hoe verschillend het is wat mensen wel en niet kunnen eten zo nu maar even een banaantje pakken"
"Paul Frank!! lekker relaxte pillen"
"Bolleeder zei: Halve Nintendo Halve Partyflock Heerlijk ging ik! Klik om te vergroten... jaa nu ook keertje die partyflocks op ga je zeker hard van!!!"
"geniaal deze gebruiksaanwijzing klinkt erg op die ik ook handteer ook drink ik er niet bij ook een regel voor mezelf en ik begin altijd met 1 en dan kijken hoe die valt en kan je altijd kiezen om bij te nemen als iedereen nou eens in de 3/4 maanden zou gebruiken zouden we stuk minder verslaafden hebben"