Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"walnootje zei: - Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt. Klik om te vergroten... Ik spuugde mijn drinken uit bij het lezen van deze"
"walnootje zei: naturelover zei: walnootje zei: - Als je door je vriendengroep "sjaak discokaak" genoemd wordt. Klik om te vergroten... Ik spuugde mijn drinken uit bij het lezen van deze Klik om te vergroten... Ik begreep er eerst helemaal niks van totdat ik een filmpje van mezelf terug zag. Klik om te vergroten... Filmpje? Gifje?"
"Je gaat hard als je zegt dat je deze foto wel opnieuw zal nemen omdat hij te vaag is { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } en dit het resultaat is:"
"Kan de foto niet zien Naturelover Klik om te vergroten... Je gaat hard als je zegt dat je deze foto wel opnieuw zal nemen omdat hij te vaag is en dit het resultaat is: Nu wel?"
"De kater komt mogelijk door twee dagen aan de uppers en het frituren van je brains met de 4-fa/amfetamine combo. Kan ook met weinig eten/drinken te maken hebben. Wel genoten dus?"
"Jefferson420 zei: Hallo beste mensen, Een lange tijd geleden heb ik poppers gehad op een huisfeestje. Ze zeiden dat ik aan de opening moest ruiken en dat het een klein beetje op lachgas leek. Dat had ik toen gedaan, en ik weet nog dat ik redelijk onder de indruk was over het gevoel en dat ik het echt leuk vond. Nu heb ik na die lange tijd een flesje gehaald (Merk: Rush), en nu vind ik er haast niks aan. Het ''lachgas'' gevoel is haast niet aanwezig, alleen de kloppingen in mijn hoofd en heel lichtjes verdoofd (dit had ik toen ook maar dan waren de leuke effecten heftiger). Nu vraag ik mij af hoe dit komt en misschien hebben anderen hier ervaring mee. Het zou kunnen komen dat ik al weet wat het doet en dat ik niet meer onder de indruk ben, of dat de poppers gewoon slecht zijn. Volgens mij is de manier waarop ik het neem goed namelijk, met een neusgat boven de opening en dan redelijk diep en lang inhaleren. Doe ik hier iets verkeerd of kan ik het anders proberen, iemand ideeën? Groetjes Jefferson Klik om te vergroten... Je bent vergeten je te laten nemen door een negert"
"bobsacamano zei: naturelover zei: Je bent vergeten je te laten nemen door een negert Klik om te vergroten... Super grappig man... Heb je ook een normale reactie? Klik om te vergroten... Ik zie hier ook geen relevante post OT: poppers is naar mijn beste weten niet erg sterk of indrukwekkend. De lichte effecten die je voelde, zijn waarschijnlijk hoe ver dit middel reikt (zonder dat je er vervelende bij-effecten naast krijgt). Maar een keertje nogmaals proberen kan natuurlijk geen kwaad"
"reverb zei: Je hebt er nog twee over. Hmmm, als ik zo vrij mag zijn. 76ug is aan de erg rustige kant. 152ug is misschien meer in de richting. Als je truffels gewend bent, moet je het makkelijk aankunnen. Het lijkt mij een geschiktere trip (in een geschikte set/setting!). Begrijp mij goed, ik ben helemaal niet van kijk mij eens hoge dosissen aankunnen, integendeel. Misschien heeft iemand hier nog een mening over? Happy tripping! Klik om te vergroten... Ja, ik ben ervaren met truffel trips (met meerdere mensen, één op één, solo, binnen, buiten etc) en weet dit altijd in goede banen te leiden. Met lsd wilde ik voor de eerste keer (na zorgvuldig uitzoeken van goede setting/set) een dosis van 80-120 ugl tot me nemen. Dit heb ik uit diverse topics op dit en andere forums. 76 is dan iets lager, maar is 150 ish niet teveel van het goede, voor de eerste keer? Ik hoor ook graag meningen van ervaringsdeskundigen Misschien 76 en dan 2 uur na inname (indien gewenst) 76 ugl bij nemen?"
"Greg, ik heb je tripreport gelezen klinkt als een intense en geweldige ervaring. Het lijkt mij heel leuk om een keer naar een goa-feest te gaan, helaas weet ik er geen. Ik heb mijn lsd trip gehad, wauw wat een ervaring 1,5 zegel à 76 ug genomen en T+1 het laatste halfje ook genomen. Het was in thuis-setting en ik ging muziek luisteren, (het eerste half uur van, daarna werd het me te vaag om te volgen) fear and loathing in Las Vegas kijken, vers fruit eten en een fietstocht maken. In mijn piek waren sommige kleuren mooi en in HD en afbette kleuren waren zó fel dat ik ze niet kon zien, ik was "blind" voor die kleur. Toen ik naar buiten ging voelde alsof mijn lichaam heel klein was op mijn fiets en alsof mijn geest/bewustzijn zweefde over de fietspaden. Het was een prachtige ontmoeting met lsd en ik denk dat ik het op een festival (of misschien goa feest) een goede setting zou vinden."
"maxdw1212 zei: Toen ik voor het eerst speed had gebruikt in mijn leven had een maat 250-350 MG voor me neergelegd in een lijn. Dit nam ik om 22:00. Na 1 uur had ik euforie en empathie van het hoogste niveau en zelfs een head rush die ik nooit meer daarna ervaren heb met speed. Ik ging toen naar een feest dat tot 5:00 hier heb ik moeiteloos doorgestampt. Toen ik 8:00 s'ochtends thuis was begon de ellende. Ik crashe in 1 keer keihard echt niks zag ik meer zitten. Daarna heb ik van 11:00 tot 20:00 heel heftig gehallucineerd met zware paranoia. Ik hoorde steeds kinderen buiten spelen in me voortuin, maar als ik keek was het verlaten. Ook mijn poosters keken me allemaal aan en nog veel meer onverklaarbare hallucinaties. Ik had bijna 112 gebeld en durfte geen stap in mijn huis te zetten. Ik woon op het platteland dus daar is ook niemand en me ouders en broertje waren weg. Hoe kan het dat ik zon heftig na effect had, met speed heb ik daarna altijd een dag kunnen door halen zonder bijna enige para of hallucinaties. Wel heeft deze bad trip me veel sterker gemaakt en ben me angst voor drugs toen kwijtgeraakt. Klik om te vergroten... Ik denk dat de nare effecten kwamen door: geen slaap, de hoge dosis amfetamine en (de crash in ieder geval) door te weinig voedingsstoffen. De crash kun je verminderen door regelmatig te eten (geforceerd, met water erbij ) en genoeg rustmomentjes pakken. Kortom is mijn advies: laat je matreaal testen, eet regelmatig tijdens gebruik, zorg dat je uitgerust bent voordat je begint. Ook kunnen bommetjes in plaats van snuiven helpen tegen de crash, omdat je langer op een "plateau" blijft. Fijn dat je je sterker voelt na deze (semi) bad-trip"