Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk reportje, wel gek van die moordlustige visuals . Lijkt mij vrij irritant als twee mensen tijdens jou trip met je in discussie willen over of drugs nou slecht is of niet maargoed ieder zijn eigen mening."
"Tof report, goed geschreven ook. Wat grappig trouwens dat jullie al wat ouder zijn ik vraag me af hoeveel gebruikers van middelbare leeftijd nog eens aan de lsd, 2c-p en de keta gaan Vraag me af of ik later (als ik ze heb) de kinderen naar bed schop en denk zo tijd voor een zegeltje!"
"Heb je paddo's of truffels gebruikt, want paddo's kun je niet meer bij een smartshop kopen voor zover ik weet? Hoeveel gram en welke soort heb je gebruikt? Ben ik altijd benieuwd naar? Eerste keer dat ik truffels heb gebruikt ongeveer twee weken geleden, heb ik ze opgegeten met chocoladevla maar heb helaas na twintig minuten alles eruit gekotst, dus geen trip voor mij helaas"
"Hallo! Ik lees al een tijdje mee op dit forum vanwege mijn sinds kort opgewekte interesse in drugs en wil graag mijn eerste keer XTC even met jullie delen. Ik ben een vrouw van 24 jaar (ik was eind 23 toen ik voor de eerste keer XTC gebruikte) en heb het sindsdien nog een paar keer gedaan maar ik heb gemerkt dat ik redelijk gevoelig voor het spul ben waardoor de latere ervaringen toch een heel stuk minder waren helaas. De eerste keer XTC kwam voor mij lichtelijk uit het niets. Ik zou met mijn huisgenootjes (ook twee dames, L en A) naar een technofeest gaan eerste paasdag en zij hadden al besloten dat ze een pilletje gingen gebruiken. Ik riep nog heel hard dat ze maar lekker moesten doen waar ze zin in hadden maar dat ik er absoluut niet aan zou beginnen, ik was namelijk ontzettend anti (ja wat zo'n pilletje allemaal niet kan veranderen) Eenmaal op het feest aangkomen hing er een fijne sfeer, ik kwam een hoop bekenden tegen en was aan het genieten van de muziek en lekker aan het dansen. Na een uur of twee merkten ik toch dat ik weinig energie had, waar ook de blikjes red bull niets aan konden veranderen. L en A hadden er indmiddels al een pilletje ingeklapt en ik zag dat ze het naar hun zin hadden, zo erg kon het dus niet zijn. Ik wilde nog lang niet naar huis maar was bang dat ik de avond niet zou halen. Resoluut liep ik op L af en vroeg of ik toch een hapje van haar pilletje mocht. Nadat ze me drie keer had gevraagd of ik het zeker wist besloot ik er voor te gaan. Ik beet voorzichtig een kwartje af, slikte het door en werd meteen bloednerveus. Mijn god wat heb ik gedaan! Na wat gerustelling van L, besloot ik rustig verder te dansen en te doen alsof er niets aan de hand was. Na een half uur voelde ik nog niets dus besloot A (die er inmiddels al lekker inzat) dat we gewoon even naar buiten moesten lopen. Terwijl ik achter haar aan liep voelde ik in een keer hoe licht mijn benen voelde. A, voor wie het ook de eerste keer was, liep met een enorme glimlach op haar gezicht voor me uit, roepend hoe relaxed dit wel niet was en dat ze op wolken liep, inderdaad! Eenmaal weer binnen gekomen, besloten we met het hele gezelschap naar de voorkant van het podium te verplaatsen en toen sloeg de pil keihard in. Jezus wat een heerlijk gevoel, minutenlang ging ik helemaal op in de muziek, de lichten en de blazers aan de muren. Ik merkte dat ik continu ergens anders op aan t focussen was. L heeft de hele nacht met een glimlach op haar gezicht van haar appelsap zitten genieten en A heeft de hele nacht op en neer staan hoppen en heb ik ook niet op iets anders kunnen betrappen. Op een gegeven moment raakte ik met een gast in gesprek waar ik de hele avond en op de afterparty heb staan praten, jezus wat was dat een toffe dude. Elke aanraking voelde anders, alleen al iemand die hand vastpakt of je even mee te nemen of bij iemand op schoot zitten om even uit te rusten. Na een paar uur besloot ik nog een kwartje bij te nemen, het euforische gevoel nam lichtelijk af maar van de energie heb ik nog veel baat gehad. Ik heb verder tot 6 uur s'ochtends doorgefeest en nog nooit zo lekker gedanst, gepraat en gechilled. Om 7 uur ben ik als een speer naar huis gefietst (althans dat voelde zo) en heb in bed nog lekker na liggen trippen en deuntjes in mijn hoofd afgespeeld. Ik kon gelukkig het hele feest normaal naar de wc alleen heb wel drie dagen lang last van mijn kaken gehad. Maandag op stage normaal een broodje naar binnen werken was dan ook een hele opgave. Al met al een fantastische eerste ervaring met pillen. Zo ik hoop dat jullie het wat vonden"
"Dankje! Ja dat euforische gevoel is inderdaad onbeschrijfelijk de eerste keer, heb mij meerdere keren die avond af zitten vragen hoe mensen überhaupt zonder XTC kunnen leven haha. Ik vind bijnemen relaxed maar ook riskant omdat je misschien anders veels te veel van het spul in je lichaam hebt zitten, zeker met de huidige pillen, die zijn snel zo sterk. Ga ook snel hallucineren dus moet altijd een beetje oppassen en niet te snel bijnemen maarja. Fijn dat het bij jou ook zo goed bevallen is is een huiselijke setting pillen gebruiken kan inderdaad ook erg leuk zijn cheers!"
"Rode batmans, allejezus sterk 230 mg, heb ik gemerkt ook, beter daar geen halfjes meer in keer van naar binnen klappen."
"Daar kunnen heel veel oorzaken voor zijn, xtc ligt sowieso altijd wel zwaar op de maag. Zoals je zelf al zegt gebruik je beter niet zo snel achter elkaar, maar het kan zijn dat je niet goed gegeten hebt (te zwaar en te vet, te kort van tevoren), niet goed uitgerust was of inderdaad misschien teveel water hebt gedronken. Aan de andere kant ken ik veel mensen die wel eens over hun nek gaan van xts (inclusief mezelf) dus tja, risico van het vak"
"Ik had van t weekend een feestje en besloot maar weer eens een pilletje te gebruiken. Omdat de pillen die ik bij me had nogal hooggedoseerd waren (230 mg pure MDMA) besloot ik het rustig aan te doen en heb ik eerst een kwartje geslikt. Na een uur merkte ik nog niets en heb ik er nog een kwartje geslikt waarna ik op een gegeven moment wat onrustig werd. Ik wist niet meer zo goed wat ik wilde, staan was niet leuk, zitten niet, dansen niet en ik baalde vooral dat iedereen om mee heen er zo lekker op ging. Ik heb de rest van de avond ook niet zoveel van de pillen gemerkt behalve dus de onrust in mijn lijf, enorme pupillen en droge mond, ook was ik af en toe wat misselijk. Ik vroeg me af waaraan dit kan liggen, ik heb wel vorige maand nog gebruikt dus ik dacht misschien dat ik te weinig serotonine in mijn lijf had om de pillen echt te laten werken en ik ben wel lichtelijk gestrest door tentamens enzo maar ik had het desondanks voordat ik met de pillen begon prima naar mijn zin en was met veel mensen die ik vertrouw waaronder mijn broer, vriendje en een paar goeie vriendinnen. Heb ik te snel gebruikt? en heeft iemand ervaring met preloaden? Bedankt voor het lezen"
"Ik vind persoonlijk zelf xtc echt meer een gezelligheidsdrug. Je krijgt best wel veel behoefte aan sociaal contact. Maar als je niet van feestjes houd is het ook een erg leuke drug om gewoon thuis met wat vrienden te gebruiken. Gewoon chillen, muziekje aan en lekker spacen maar. Voor zover ik weet lijken paddo's helemaal niet op xtc (geen ervaring mee). Van pillen voel je je vaak lekker energiek en euforische en ga je als je er niet teveel van neemt ook niet hallucineren of echt trippen Ik weet van anderen dat xtc en wiet een fijne combi zijn maar daar kan iemand met meer ervaring je beter een antwoord op geven Mocht je trouwens toch alleen willen spacen, zou ik zeker niet teveel nemen, zeker als het je eerste keer is, gewoon lekker met een kwartje beginnen (ook wel afhankelijk van de sterkte van de pil) spaceze!"
"Hoi! Ik heb even een vraagje over XTC. Ik heb 7 maanden geleden voor het eerst XTC gebruikt en dat ging heel erg lekker. De tweede keer dat ik pillen gebruikt heb ben ik ernorm misselijk geweest en heb ik ook overgegeven. De laatste keer ging het wel lekker (had een kwartje genomen) maar ik voelde er niet zoveel van waardoor ik bij ging nemen en uiteindelijk knettervaag heb zitten hallucineren. Ik probeer nu even geen XTC meer te gebruiken maar ben het zeker nog wel van plan in de toekomst. Ik vraag mij nu alleen af of het verstandig is om in plaats van een kwartje meteen een halve erin te klappen (rode batmans, 230 mg heb ik nu tot mijn beschikking) of dat je daar in een keer snoeihard op gaat. Ik ben 1.64 en weeg 58 kilo en ik weet inmiddels dat ik redelijk gevoelig ben voor hallucinaties. hoop dat iemand hier wat meer ervaring mee heeft, bij voorbaat dank"