Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, ik zit na een weekendje feesten op Q-Base weer lekker uit te rusten op de bank, terwijl ik hier een glaasje sinasappelsap zit te nuttigen schiet mij de vraag binnen; -hoeveel mg vitamine C verbruik je per mg MDMA? -Wat gebeurd er precies als je de Vitamine C die je verbruikt heb op XTC niet aanvult? Er staat op CoolBest dat het per glas 72mg vitamine C aanvult, maakte me benieuwd..."
"Pandan zei: McKintyre zei: -hoeveel mg vitamine C verbruik je per mg MDMA? Klik om te vergroten... Die zijn niet omgekeerd evenredig aan elkaar. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar MDMA verbruikt geen Vitamine C. Daardoor valt je andere vraag ook al weg Men neemt Vitamine C voor en na MDMA gebruik omdat Vitamine C een anti-oxidant is. Anti-oxidanten helpen bepaalde schadelijke stoffen (zogenaamde ‘vrije radicalen’) in je lichaam te neutraliseren. Maar het is niet zo dat MDMA vitamine C verbruikt. MDMA verbruikt je serotonine voorraad. Dus het is wel goed om Vitamine C (voornamelijk voor) en na MDMA gebruik in te nemen, helpt tegen hersenschade. Klik om te vergroten... Ik wist het ook niet precies, vandaar de vraag, maar ben iig weer een stukje wijzer, bedankt"
"Hey allemaal, bij deze even een vraagje over bovenstaand onderwerp, het gebruiken van X terwijl je medicijnen gebruikt tegen hoge bloeddruk. Ik hoor erg gemixte geluiden, de één zegt het gaat prima, de ander zeg no way! Nu heb ik afgelopen weekend mn gewone medicatie niet genomen (ze waren op/laksheid), en daarna x gebruikt, dit heb ik geweten ook, kon de woensdag naar het ziekenhuis omdat ik me toch wel zorgen begon te maken over mn hartslag, normaal als ik me medicatie niet pak merk ik niets maar omdat X wel alle sluizen opengooit... Anywayz, dat is mijn verhaal, heeft iemand van jullie hier meer ervaring mee, het gebruiken van stimulerende middelen naast gewone bloeddruk medicatie? Groeten, McKintyre"
"SmartieAndMe zei: Het werkt mekaar volledig tegen, dat kan ik je wel vertellen. Het is natuurlijk wel een beetje onzin. Je gebruikt de meds niet voor niets, ik neem aan dat je er last van hebt. Om dat dan weer tegen te gaan werken met XTC lijkt me een beetje onhandig. Ik zou zeggen probeer te accepteren dat het voor jou gewoon even niet is weggelegd momenteel. http://www.jellinek.nl/informatie-over- ... nsiva-xtc/ Er zijn met Lisinopril geen interacties bekend. Lees bovenstaand in ieder geval even door. Klik om te vergroten... Hey bedankt SmartieAndMe, altijd handig zulke info, last is een groot woord, de enige keer dat ik ooit last heb gehad was afgelopen week, maar toen zat ik al een paar dagen zonder. Ik weet zo goed als zeker dat het probleem bij mij kwam omdat ik een paar dagen mn meds al niet gepakt had, na even zoeken had ik nog een interessant stukje gevond, gaat voornamelijk over beta blockers maar toch zeer interessant en aan het einde staat nog wat over ace remmers. http://www.bluelight.ru/vb/threads/5041 ... s-and-MDMA Ik denk dat zolang ik mn medicijnen gewoon knap bijhoud, wat ik dus nu extra goed van plan ben, het gewoon zonder problemen gaat, en mocht ik me nog een keer zo funny voelen dan zal ik het moeten accepteren vrees ik, lijkt me eeuwig zonde"
"Ga zo door mannen! Vind het echt interessant de wetenschappelijke kant een beetje mee te krijgen, al weet ik er persoonlijk nog niet veel van af, wel leuk om te lezen En altijd handig om alvast te lezen over andere drugs, mocht ik ze ooit nog eens willen proberen."
"XTC doe ik al, refereerde meer naar dat 5htp enzo, maar ik ga zeker even speuren. Ik ben idd ook iemand die wel wil weten wat er allemaal bij komt kijken ipv er zomaar aan beginnen"
"Oranje met de ''Heineken'' ster, volgens pillreports 120/140mg http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30495 Ging lekker mellow maar naar mijn idee iets te weinig gehad om lekker te trippen maar goed, beter zo dan te veel pakken."
"Zuivel schijnt te werken maar gaat ook de mdma weer tegen geloof ik, gewoon lekker kauwgom kauwen en wat drinken betreft, kleinere slokjes en veel vaker, evenveel drinken dus alleen de frequentie verhogen, dan heb je ook minder kans op kotsen, mocht je daar last van hebben. Ik zou het overigens lekker bij water houden, al de rest gaat aan je xtc klooien :P"
"Tja, sowieso super jammer want je gunt iedereen toch dat gevoel Er komen bij mij 2 dingen bovendrijven als evt. oorzaak 1 slechte pillen, ik snap niet waarom mensen dit verkopen maar goed... 2 als ze al niet lekker in haar vel zat kan dat flink oplopen op xtc... iig veel succes en geluk mocht ze het weer een keer willen proberen."
"Hey Mathilda, ik sluit me bij je verhaal aan hoor, het is idd heel erg lastig een dealer te vinden. Bij mij in de buurt zitten er 3 waar ik van weet maar geen van alle zijn mij kosher genoeg om van te kopen. Het is wel heel verstandig om een vaste dealer te hebben, dan kun je tenminste de kwaliteit achterhalen --> testen In ieder geval veel plezier als jullie samen aan de pillen gaan, heerlijk"