Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wawa zei: Jaime zei: Ik wil hier graag ervaringen delen ... Ik ga hier eerlijk zijn en zal daarom het middel nooit in het positief daglicht kunnen zetten ... In 2004 ben ik GHB voor het eerst gaan gebruiken. Ik was vrij naief en dacht niet na over de gevaren en de gevolgen. Toen leek het zo onschuldig en het experimentern (ook op sexgebied met exvriend) leel zo leuk ... Totdat het er na jaren echt is in "geslopen".... Naast de "witte sloop/sluipmoordenaar/sloper" (coke), noem ik dit de "vloeibare sloop/sluipmoordenaar of de doorzichtige sloper"... Na 6 jaar gebruik (24/7 echt verslaagd geweest) heb ik hulp gevraagd en nu ben ik 3 jaar clean. Ook van de coke, speed en xtc!!! Dus 3 jaar drugsvrij en ik heb 16 jaar drugs gebruikt. (inmiddels 16 jaar geleden dat ik op mijn 16e jaar begon te experimenteren met xtc in de gabbertijd) Je denkt het altijd wel 'beter' te weten en ontkenning doen we eerst allemaal ... Totdat het mis gaat .... Klik om te vergroten... drugs grijpen je inderdaad, ik heb met mezelf afgesproken om nooit GHB te gaan gebruiken. Ik ken mensen die zo'n fles op hun kamer hebben staan daar word je echt niet vrolijk van. Klik om te vergroten... Als een verslaafde binnen handbereik drugs heeft liggen en dat niet als problematisch beleeft is het logisch dat hij er niet meer tegen vecht en dat zijn doen en laten afhangt van drugs. maar voor een individu dat weldoordacht en verantwoord hiermee kan, wil en zal omgaan zie ik het niet gebeuren dat de aanwezigheid van wat dan ook invloed kan hebben over het eventueel sneller nemen naar drugs.. Een verslaving ontstaat niet na eenmalig gebruik, maar pas na een wat langere periode van regelmatig gebruik. Maar als je alles eraan doet om dit te beletten dan ga je verslaving de kans niet geven."
"[/quote]Hoop datt je er wat aan hebt peace [/quote] Zeer zeker, dank je"
"Ja hilarisch, kinderen die vogels killen. En je bent zeker niet para, ik kan hierdoor niet slapen.. Jij ook niet?"
"na het lezen van deze super-geweldige tekst eis ik een morele schadevergoeding"
"vandaag in breda geweest en believe me; een belgische nummerplaat + $ ="
"ja was er ff over, sorry"
"Lsa, hawaiian baby woodrose om precies te zijn is misschien wel iets voor jou. De effecten zijn enigszins vergelijkbaar met LSD, maar minder intens en er zijn minder visuele aspecten. De hawaiian baby woodrose trip duurt 6 tot 8 uur. Na de trip kan men nog tot 12 uur daarna een rustig en mellow gevoel over zich heen krijgen. In het begin kan je een beetje misselijk worden, maar it's totally worth it!! Doe het ook in gezelschap met een nuchter iemand in het geval van... En eerste keer niet meer dan 10 pakken."
"Schaam je omdat je ervan uitging dat het speed was zonder dit 100% te weten.. je mag van geluk spreken dat dit een rooskleurig einde heeft terwijl je evenzeer witte heroïne uit Laos aangeboden kon krijgen! Vraagje: slik je medicatie? en We hebben in totaal zo'n 14-15 lijnen tussen kwart over 8 en half 5 genomen. Ik denk dat we het rond 1 uur half 2 wel begonnen te voelen. Wtf.. ​"
"benzofury is leuk, ja. alleen duurt het te lang, wel lekker in combi met wiet"
"mandragora zei: ...nogmaals.... hou je koppie er een beetje man Klik om te vergroten... Niet al te slecht maar je schikking is afschuwelijk. is het moeilijk dan om het zo leesbaar mogelijk te presenteren? graag wil ik weten of de smaak beter,slechter of vergelijkbaar is met paddo's (gedroogde in smartshops voor 1 dec 2oo? heb zelf 1 keer truffels gegeten maar helaas zonder effect.. ze kwamen uit het niets dus ik had ze ook niet op een nuchtere maag kunnen vretten (eten). de voorafgaande psychische voorbereiding had ik ook niet kunnen waarmaken. (crying smiley) mandragora zei: ...nogmaals.... hou je koppie er een beetje man Klik om te vergroten... leer mij plat Amsterdams praten"