Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi of niet?!!"
"2 Gele supermario bullets. Wat een Klappers zijn dat!! Geweldig"
"Hallo, Ik heb 2 weken geleden voor de 2de keer xtc gebruikt op een feest. Het was natuurlijk net als de eerste keer (3 maanden geleden) een succes! Nu kan ik aankomende week naar Qlimax. Nu zit er 2 weken tussen. Hoe zou hij nu aanslaan? Zou het veel minder zijn dan normaal? Want ik twijfel of ik zou gaan of dat ik even wacht. (aangezien het ook nog is veel geld kost alweer) Bedankt!"
"Hallo mensen, Ik ga vanavond voor de 2de keer Xtc gebruiken. De vorige keer had ik een halve (android ingenomen) maar sloeg totaal niet aan. Er gebeurde niks. Daarna (dik 2 uur gewacht) wilde ik nog een halve afbijten maar toen had ik net iets meer dan 3 kwart afgebeten (foutje!) en ging behoorlijk hard maar super lekker. Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb. Zou ik dan een halve (nitendo) of een 3 kwart in moeten nemen? Aangezien de halve vorige keer niks deed.. Ik hoor graag van jullie!"
"Mensen ik heb een vraag die hier ook mooi op aansluit. Ik heb 9 november voor de 2de keer XTC gebruikt. (2 nitendo's) Dit was uiteraard een super ervaring net als de eerste keer. Nu kan ik plotseling aan een kaart komen voor Qlimax. Nu is mijn vraag hoe is het effect als ik 2 weken later (op qlimax dus) weer Xtc gebruik? Want als dit niet heel bijzonder zou zijn dan kan ik misschien beter wachten (Het is namelijk ook een duur feestje). Bedankt!"
"Pandan zei: Neem een halfje en wacht een uurtje. Voel je niks gooi er een halfje bij. Niet te lang wachten, anders kan hij raar inslaan. Klik om te vergroten... Oke dankje ik ga het vanavond uitproberen. Hij sloeg trouwens bij mij de vorige keer na 3 kwartier in. Top!"
"Pandan zei: Koen11 zei: Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb. Klik om te vergroten... Dat onder controle hebben lukt mij trouwens niet echt, maakt niet uit welke dosage Veel plezier vanavond! Klik om te vergroten... Haha! Bedank! Gaat zeker helemaal goed komen!"