Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Halve Nintendo Halve Partyflock Heerlijk ging ik!"
"Ik ben in Augustus gepakt met 8 XTC pillen in een Club in Amsterdam 'Studio 80' , moest mee naar bureau nacht in de cel gezeten en kreeg vorige week pas me boete binnen van 500€... Kan hem gelukkig in delen betalen anders had ik gehangen met mn rekeningen.."
"Ik heb meestal nadat ik een of 2 avondjes XTC of M heb gebruikt dat ik me 2 a 3 dagen daarna helemaal leeg schijt ! , heel vervelend maar na 4 dagen weet ik wel dat die zooi uit me lichaam is."
"Smoken zei: Damn, lijkt mij eigenlijk best wel relaxed xD Zou best wel wat over hebben voor een goeie diaree xD maar ja dat komt natuurlijk omdat ik gewend ben om moeilijk te kakken en zo iets dan een opluchting is. Miss verklaart het niet kunnen kakken ook wel waarom ik de twee dagen erna nog een beetje space... Naja das wel een voordeel natuurlijk Lekker een nummertje luisteren en naspacen Klik om te vergroten... Haha, ik meestal dag erna begint het in de ochtend en dan middag en avond, en dat 3 dagen achter elkaar 3x per dag. Na 3 dagen voel ik gewoon dat me lichaam weer gewoon normaal functioneert, en pas na de 3de dag ga ik weer op een normaal tempo/moment schijten!"
"Wawa zei: ZERO- zei: Omdat je nog steeds een droge mond hebt en je smaak een soortvan tijdelijk verliest. Klik om te vergroten... Alsnog drink ik die avond ervoor gewoon goed, glaasje alchol-water-alchol-water gewoon om en om. Dit, although je weinig vaak smaak zult verliezen als je niks zoets gaat eten of andere smaakvolle dingen. Als ik alleen maar water drink is er volgende dag niks aan de hand Klik om te vergroten... Zoals ik al zei drink net zoveel water als alchol.. Wat kan het probleem zijn, waars ben ik gewoon nog niet helemaal uitge-high't"
"Voordat je een zooi pillen afneemt, altijd eerst een of 2 testers vragen, gewoon even naar et TC brengen en na een week heb je resultaat of jou pillen goed zijn.​"
"Laatst ook gepakt in een Tent in Amsterdam, moest mee naar Bureau en heb 14 uur vastgezeten, kreeg een boete van 506€, had 8 snoepjes bij me, moest opeens me zakken leegmaken van de Portier."
"Als ik de avond ervoor XTC heb gebruikt, en ik wil de dag erna wat eten lijkt het welk of ik scheermesjes zit te eten, ik krijg die dag bijna geen hap door mn keel weet iemand toevallig hoe dit komt?"
"Zakje wiet - White Widow 20G Hasj, meteen weggebracht was nog shopkwaliteit ook! 'Hasj Maroc' 7 Pillen, Blauwe Defqon op de Toiletpapier houder in zo een Ecotoiletje op Summerdance in Aalsmeer. Pakkie Sos, zat precies nog een nakkie in, gewoon op de Zeedijk achter de Dam zeg maar in Amsterdam"
"Er zijn genoege Legale snoepjes, poeders, snuifelementen en bende in die Growshops vooral hier in Amsterdam, als je bij een growshop naar binnen loopt en je vraagt of ze Truffels hebben die eigenlijk nu Illegaal zijn zoals ; 'Paddo's' dan zeggen ze loop maar even mee naar achteren en dan halen zeze voor je onder de toonbank vandaan."