Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
227 weergaven
18-5-2026
h
hip-hoiLid
01-01-2024, 00:00
#1
batterijtje

http://i1375.photobucket.com/albums/ag4 ... 44c6ad.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
hip-hoi zei:
batterijtje

http://i1375.photobucket.com/albums/ag4 ... 44c6ad.jpg
Klik om te vergroten...

aloha roeselare mijn geboorteplaats, als belg waarschijnlijk zal je ze niet getest hebben maar zou moeten 200mg+ zijn.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
3 rode bugatti's maar nog niet aan testen toegekomen... ff wachten op het goeie moment :grin:
P
PilouhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oranje batterijtjes, getest op 200+ Mg.
Ben persoonlijk lekkerder gegaan op de paarse batterijtjes.
Maar voor de rest prima pil!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauw Adidasje, strakke druk. 195mg.
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#6
oranje batterij (+-) getest op 200mg
had het gevoel dat de paarse batterij (+-) met oudjaar lekkerder ging maar had met die oranje batterij wel veel gegeten van te voren. Voor de rest zeker de moeite :)
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ook oranje batterij vorige week. Niks mis mee, in het vervolg wel met kwartjes werken bij zo'n hoog gedoseerde pil.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Witte nintendo :). My favorite
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.

SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Bij de grote snoepen is er meestal wel een breeklijn aanwezig. Die granaat onderaan vind ik te gek :grin: .
Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
Onlangs een micky mouse voorbij zien komen van 1,5 gram totaalgewicht en 350mg MDMA.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.

Daarnaast klopt wat tekzor zei ook wel, de meeste pillen zijn zo hooggedoseerd dat het redelijk onverstandig is een hele te droppen :tongueout:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tekzor668 zei:
Lol ik praat soms es met die verzamelaar op PF. Mooi collectie die hij heeft.

SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

Sommige of de meeste zijn ook heel hoog gedosseerd en hoef je gewoon niet volledig in je mik te draaien.
Klik om te vergroten...
Ik was sowieso niet ver plan om te gaan slikken.
MusicIsLife zei:
SirErick zei:
Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?
Klik om te vergroten...

De meeste zijn echt niet groter dan een paracetamol hoor, die worden ook door veel mensen in 1 keer doorgeslikt.
Klik om te vergroten...
Oké, dat wist ik niet.

Tekzor668 zei:
Ik denk als je dicht bij de drukker bevriend bent je zo een snoepje wel kan bemachtigen.
Klik om te vergroten...
Ikzelf heb niet de behoefte om ze te gaan uitproberen.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#13
SirErick zei:
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Klik om te vergroten...

Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P. En je slikt ze natuurlijk niet in een keer. Of tenminste ik niet. Dan kan je me opvegen als ik dat zou doen haha
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Afgelopen zaterdag op een feest een gele UPS gefixt (Uiteraard niet getest :( )

Halfje van genomen voor de zekerheid, andere halfje aan een vriend gegeven, ging als een trein :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#15
benniesmitters zei:
SirErick zei:
Ik ben geen XTC-gebruiker, dus als ik al die namen voorbij zie komen dan moet ik Google erbij halen om te zien hoe al die pilletjes eruit zien. Ik kwam tijdens mijn zoektocht naar "Witte nintendo" en "oranje batterij" de onderstaande foto tegen. Zonde dat mensen ze slikken, want die pilletjes zien er best leuk uit. Wat ik me nu zit af te vragen is het volgende: sommige zijn enorm groot, of lijken in ieder geval groot, hoe krijg je dat in één keer doorgeslikt?

Klik om te vergroten...

Ja daarom koop ik bij dat soort pillen altijd een paar extra voor de verzameling :P.
Klik om te vergroten...
Voor de helderheid: ik heb geen XTC in huis, die foto heb ik geleend van het Internet.
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hele lading gele UPS ingekocht, tot nu toe 2 getest MDMA gehalte blijkt extreem hoog te liggen: 250-275 mg.

Zal mensen waarschuwen.
d
darkpsy28Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn laatste pilletje was rode ups 2genomen op een dnb feest gingen wel lekker. Was alweer een lange tijd geleden dat ik pillen had gebruik was nog wel eens leuk maar niet egt mijn drug of choice meer, vroeger wel :grin: haha
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste x rode ups en gele rollys roce, allebei rond de 200mg, gedoseerd in kwartjes... ging er heerlijk op. Hele relaxte heerlijke gevoelens, volgens mn vrienden uur lang met mn ogen dicht genoten van de muziek op de dansvloer :grin:

Later wel natuurlijk iets meer speedy na het bijpakken.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatste was een Rolling Stone, 175 mg dacht ik, spreiding ben ik vergeten. Nog nooit zo hard gehallucineerd tijdens een feestje, gelukkig was ik aan het genieten van de mogelijkheden van mijn brein. Heb skeletten, vuur, jungles, opgehangen kleurlingen (jaren 50 disney kleurlingen) gezien en David Guetta (hekel aan die gast) was de DJ.

:grin:

VRIJDAG 30 JANUARI 2015
Blackout: Noisia, Audio, Neonlight, Black Sun Empire
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alweer een maand of 7 geleden (tijd voorweer een keertje flink snoepen:grin:). Maar dat was een ducati ( naja 2).
Heerlijk op gegaan toen. Geweldig spul! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."