Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb vandaag een intake gesprek gehad bij Novidac Kentron en wil het graag met jullie delen Het afkicken is voornamelijk van wiet maar ook sommige harddrugs blijft een lastige kwestie om er vanaf te blijven. (mdma,speed,pillen) Heb zelf het idee er niet verslaafd aan te zijn maar je neemt natuurlijk niet elke keer weer. Mijn eerste jointje die rookte ik toen ik 13 was natuurlijk veels te vroeg maar heeft met me verleden te maken (internaten) veel verhuizen en 2 ouders die niet voor mij hebben kunnen zorgen. kortom plat nederlands gezegd een klote jeugd gehad. In eerste instantie was het alleen elke avond een jointje om me relaxed te voelen.... toen 2 jaar gestopt geweest daarna toen is het eigenlijk begonnen. Rook nu vanaf me 18e als een ketter. ben nu net 26. Het wordt nu allemaal te duur en het gaat qua kosten echt de pan uit reizen en dat heeft ons gezegd dat we willen stoppen. Na zelf al een paar pogingen (die overigens mislukt zijn) vinden wij het dus maar tijd om aan de bel te trekken en contact te zoeken met Novidac. Blowen is leuk maar op een gegeven moment wordt het vaste prik en dan gaat de lol er vanaf maar ja dan ben je al te laat Het zal best moeilijk worden na elke dag te roken naar straks helemaal niet meer. Misschien zijn er meer van jullie die zich daar in vinden zal het fijn vinden als jullie misschien zoiezo tips hebben en wat je vooral niet moet doen Ik hou jullie zeker op de hoogte"
"Sorry staat ook beetje raar beschreven ik bedoel ik ben zeker weten verslaafd aan blowen daar ga ik niet over uit maar ik bedoel dat ik denk ik niet verslaafd ben aan de rest. (mdma,speed,pillen) heb dat nu 2 en halve week niet meer gehad en heb er wel zin in ofso maar niet zo erg als ik geen jointje zou hebben 100% dat ik zeker weten wil stoppen en er voor wilt gaan"
"Hier in het dorp verkopen ze ook coke, heb er 2 lijnen van gehad maar had het idee 2 lijnen lijm te snuiven kan de geur van coke zijn of het hoort niet naar lijm te ruiken maar dat was de 2e keer dat ik het gedaan had. vondt er geen fuck aan"
"dupont zei: Er kan inderdaad een lijm- of verfgeur aan zitten. Zegt weinig over de kwaliteit. Wees blij dat je het niet leuk vond, kan een dure hobby worden namelijk als je het wel leuk vindt. Klik om te vergroten... Ohh oke ja ik heb daar geen verstand van :P Ja ben daar zeker blij om ben erg verslavings gevoelig dus ben blij dat ik dat niet heb met coke"
"Ik heb al zoooo vaak hallucinaties gehad maar ik stoor me eigen daar opzich niet zo aan. Zie soms de gekste dingen, zoals mensen die op de snelweg fietsen soms heb ik wel wat vervelendere paranoia en dan lijkt het inderdaad net of dat er bijvoorbeeld beestjes op je lopen. Wij zijn 1 keer zo wappie geweest, waren we 5 dagen wakker maar toen hallucineerde ik zeker haha toen werd het tijd om te gaan slapen"
"Ik heb het van hele goeie soms ook al na een nacht Inderdaad dingen voor mensen aanzien enzo. Muziek horen terwijl er niks aan staat. vorige keer was het zelfs zo dat ik een heel radio gesprek hoorde terwijl er geen radio aan stond nou dan ben je ook al ver"
"Haha geen idee eigenlijk maar dat maak ik me eigen meestal wijs maar het zou ook aan de hoeveelheid kunnen liggen"
"Ik heb veel speed gesnoven maar deze kleur heb ik toch nog nooit gezien"
"Ik heb het ook weleens van speed gehad, maar voornamelijk van pillen... dan heb ik ook nachtmerries en dan lijkt het net realiteit. Heb het zelfs keer zo gek gehad dat ik gedroomd had dat ik achtervolgt werd en dat ik gewoon uit me eigen bed ben gesprongen snachts om 3 uur"
"Hallo, Afgelopen vrijdag zijn ik en mijn vriend begonnen met Mdma (samen iets meer als een halve ). Wij zijn zaterdag ochtend om 5 uur gaan slapen tot half 1 smiddags. Zaterdag avond aan de speed gegaan in 3 uurtjes tijd met ze 2en ongeveer grammetje speed. Onze laatste capsule was vanmorgen (zondagochtend) rond 5 uur daarna hebben wij niet meer gepakt. Hoe is het mogelijk dat wij nu na 49 uur wakker nog steeds niet kunnen slapen? terwijl wij 21 uur geleden onze laatste hebben genomen. neem aan dat die toch ooit eens uitgewerkt zou moeten zijn Grtz"