Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje. gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb..."
"G P3P zei: paarse partyflocks Klik om te vergroten... hoe zit het nu eigenlijk met die PP? ik heb al diverse dingen gehoord, van heel goed en hard tot weinig of niks van gevoeld. zijn er al "anderen" op de markt die in de categorie fake vallen of van mindere waarde. het lijkt wel of heel nederland overspoeld is met PP. PP, redbulls, nintendo, defqon, smiley's, hartjes zijn volgens de berichten goed, als ik het juist lees. ik heb mijn hartjes nog altijd niet geprobeerd, als het zover is zal ik hier melding geven."
"vroeger was het speed, coke, xtc, lsd en hasj/weed. speed en lsd zie ik niet meer zitten, dus ben ik nog een gelegenheidsgebruiker wat betreft coke en xtc. ik probeer te volgen welke goede er in de omloop zijn, zodat ik eventueel in de buurt eens kan horen of die in de omloop zijn. want als ze hier, bij ons, plots afkomen met groengrijsgele zebras" om nu een naam te noemen , en je hebt er nergens over gelezen of gehoord, dan heb ik serieuze twijfels. het is dan nog geen garantie dat het de goede zijn natuurlijk. ik heb mezelf een enkele testkits besteld voor de toekomst."
"mandragora zei: Antibiotica-pil Klik om te vergroten... en ging je hard?"
"walnootje zei: Lion1973 zei: ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje. gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb... Klik om te vergroten... Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijn Heeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil Klik om te vergroten... ze zijn wel groot, ben benieuwd."
"trippelh zei: Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers. Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen Klik om te vergroten... ben bijna 40 maar die laatste zin zegt het allemaal."
"Fresh zei: Lion1973 zei: trippelh zei: Ook ik ben 40+ en heb een klein netwerkje maar ik altijd naar toe kan gaan maar sinds 2 jaar heb ik een vast adresje en krijg goed spul .Wij gaan nooit naar die feestjes en zijn voornamelijk thuisgebruikers. Heerlijk 1 keer in de zoveel tijd de boel de boel laten en je helemaal op elkaar focussen Klik om te vergroten... ben bijna 40 maar die laatste zin zegt het allemaal. Klik om te vergroten... Hij bedoeld denk ik dat hij samen met iemand of vrienden een pilletje neemt, en gewoon even alles laat gaan in de flow en zich nergens druk om maakt. Lekker genieten etc. etc. weg van de dagelijkse sleur en bezigheden. Klik om te vergroten... ja, dat weet ik."
"ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen."
"harry123 zei: Die komen wel op, vrienden willen altijd wel wat of mensen die je kent willen er wat. Zo ben je ook stukken goedkoper uit trouwens. Klik om te vergroten... tja, ik kan nu ook paarse party flocks krijgen (per 100), maar enkele mensen die ik ken nemen zelf nog maar 1 of 2 pilletjes per jaar, dus laat ik het maar zo. het zouden nochtans leuke dingetjes zijn."
"dat waren de mindere kanten van speed. bij vrouwen werkte het in de andere richting."