Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blauwe supermans. Ging echt super hard! Ik was niet heel sociaal, maar heb zonder pauze staan stampen van half 1 tot 5 op twee halfjes. fantastisch, niet misselijk en iedereen stond te stampen dus mooi! Voor het eerst trouwens met lolly's geprobeerd. Kersen was smaakexplosie!"
"Zelf nooit gedaan want ik vind capsules gewoon veel makkelijker. Echter heb ik het wel ooit per ongeluk geproefd. Ik ging lekker maar had wel zin in slokje water. De prachtige en nog veel harder feestende dame naast mij had een flesje dus ik vroeg om een slokje. Geen punt natuurlijk. Ik had nog geen hele slok binnen of de chemische smaak van mdma drong tot me door. Na een heel klein slokje het flesje aan de dame teruggegeven (die overigens moest lachen om mijn reactie) en zelf even een flesje gehaald."
"Mocht je minder willen 'klapperen', neem dan wat magnesium tabletten mee. Die verminderen je spierspanning aanzienlijk. Ook een uurtje (oid) voor je los gaat schijnt het te werken, maar ik neem meestal gewoon als ik merk dat ik strak begin te staan."
"Re: Heb ik mijn seratonine voorraad uitgeput? Los van wat hierboven gezegd is, ik denk dat je op 7 februari prima kunt nemen. ZZeker als je hiervoor maar 1 keer eerder hebt genomen. anderhalve maand is dan genoeg. Bovendien is twee maanden een indicatie. Sommigen hebben aan 1 genoeg, bij anderen duurt het misschien wel 6 maanden voordat je serotonine volledig weer op peil is. De meeste mensen hebben aan twee maanden genoeg als ze vaker gebruiken. Maar as always, gebruik verantwoordelijk. Ow en puur uit interesse, waar ga je heen op 7 feb?"
"Pandan zei: x-to-the-max zei: Bovendien is twee maanden een indicatie. Sommigen hebben aan 1 genoeg, bij anderen duurt het misschien wel 6 maanden voordat je serotonine volledig weer op peil is. Klik om te vergroten... Heb je hier enig naslagwerk op? Een onderzoek waarin dit staat? Ben het zelf nog nooit tegengekomen namelijk. Meestal is rond de 6 weken wel genoeg om je serotonine voorraad weer op peil te krijgen, maar 3 maanden wordt geadviseerd om het beste effect uit XTC te halen. Als je elke maand gaat gebruiken kan het effect weer heel anders zijn. Klik om te vergroten... Ik heb het even voor je onderzocht, en deze link verklaard het nog het beste onder 'depression' http://wwwchem.csustan.edu/chem4400/sjbr/Huggins01.htm. De werkelijke serotonine (of 5-HT zoals het chemisch heet) niveaus zijn eigenlijk niet (nauwelijks) relevant, maar de gevoeligheid van de receptoren van die serotonine. Het 'aantal' serotonine dat je aanmaakt blijft eigenlijk altijd rond inderdaad die anderhalve maand zitten. Ongeacht of je 6 maanden lang elke twee weken of elke 3 maanden gebruikt. Het probleem bij vaak gebruiken is juist dat je receptoren afsterven en heel langzaam pas weer teruggroeien (en niet bij iedereen volledig). Dat is ook waarom sommige mensen na intensief misbruik van de drug soms wel twee jaar wachten tot ze het weer proberen, maar alsnog niet die goede high van het begin voelen. Bij verantwoordelijk gebruik neemt die gevoeligheid van de receptoren gemiddeld tussen de twee en 6 maanden weer toe tot het oorspronkelijke niveau. Tenminste, dat zijn de cijfers nu, maar van wat ik heb begrepen wisselt dit nogal eens. Het artikel waar die laatste cijfers in staan kan ik nu even niet vinden, als ik het vind post ik het uiteraard alsnog. Sorry voor de lap tekst, maar ik zit te wachten op m'n pizza en heb niks te doen (hij is al 10 minuten te laat!)"
"Een vriend van mij heeft hetzelfde, maar hij heeft er voor hem een oplossing voor gevonden. Ik weet niet in hoeverre het als placebo werkt of iets dergelijks, maar ik dacht ik deel het toch. Als hij na ongeveer een half uurtje klamme handjes begint te krijgen (ongeacht dosis, hij heeft altijd moeite om te starten met dansen) neemt hij vaak een ballonnetje lachgas. Bij mij kickt de xtc dan juist er meestal in, maar bij hem worden door het 'nagevoel' van het lachgas zijn benen 'bevrijd' (zoals hij het zelf zegt) en gaat ie helemaal los. Ik weet natuurlijk niet of ze lachgas hebben op de feestjes waar jij komt, maar bij mijn feestjes bijna altijd wel, dus ik dacht ik deel het en wie weet werkt het."
"Je kunt van dat knetterpoeder eten. Ik vergeet altijd de naam. Poprocks ofzo? Het smaakt naar niks, maar het geknetter in je mond is echt fantastisch als je xtc op hebt"
"Ik zweet ook echt als een malle. Veel meer dan mijn vrienden, maar iedereen is natuurlijk doorweekt Op de meeste feestje, ook op ADE, hebben ze vaak wel raketjes oid, neem die, dat werkt. Zorg er ook voor dat je je voorhoofd vaak afveegt, want als het zweet niet meer verdampt, of slecht verdampt, door de warme ruimte isoleer je als het ware je lichaam waardoor het nog warmer wordt. Dan kan echte oververhitting optreden en dat is heel erg gevaarlijk. Genoeg drinken, water op je polden, ijsjes, en je hoofd afvegen. Ow en ik bedenk me nu dat ik een keer een washandje heb meegenomen. Als je die helemaal doorweekt maakt onder een koude kraan en daar mee over je gezicht veegt garandeer ik je dat het zowel heerlijk prikkelend als verfrissend is. Het 'kietelt' als het ware nog even door op je gezicht."
"Als je 4-fmp/4-fa neemt in combinatie met mdma heb je een van de meest neurotoxische combinaties die je in ej lichaam kun thebben. Nu zijn beiden na 2-4 dagen als het goed is uit je lichaam, maar let wel op dat je ze niet allebei op de zelfde avond of een paar dagen na elkaar neemt! En verder, 4fmp/4fa werkt inderdaad ook op je serotonine, maar het heeft niet zo'n grote aanslag op je vooraad als mdma, dus wat dat betreft zit je safe. De mdma zal echter niet zo goed zijn als wanneer je tot NYE helemaal niets gebruikt"
"Waarschijnlijk heb je te snel bijgenomen. Aangezien elke pil anders is en jouw lichaam elke dag zich ook anders 'voelt' is het verstandig om nooit binnen anderhalf uur bij te nemen als je nog niks voelt. Heel veel mensen reageren raar als ze bijnemen voordat het eerste daadwerkelijk werkt. Veel nemen echter bijvoorbeeld eerst een halfje en dan nog een halfje (of meer zodat ze zeker weten dat het werkt denken ze) en daar reageert bijna iedereen raar op. Volgende keer gewoon twee uur wachten. Is er dan nog steeds niks gebeurd dan kun je het wellicht opnieuw proberen."