Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke pil had je laatst?

Welke pil had je laatst?

300 antwoorden
218 weergaven
18-5-2026
D
D userLid
01-01-2024, 00:00
#1
witte nintendo's, blauwe superman. Beiden echt super goed!

De allerlaatste x heb ik groene 1 up pillen op. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Maar het is een ieder geval de paddestoel van supermario. Iemand hier ervaring mee? Ik vond het echt BAGGER. Kreeg alleen het speedy gevoel :openmouth:.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
D user zei:
Kreeg alleen het speedy gevoel .
Klik om te vergroten...

Had je ze laten testen dan?
D
D userLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikzelf niet. Maar diegene(goede bekende) waar ik ze van had wel. Hij gaf aan dat er 180 mg in zat.
Ik geloof er helemaal niks van en ga ze donderdag alsnog laten testen.
J
JustLiveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gele 'Toads', weet niet of ze zo heten maar het hoofd van Toad van Mario stond er op gedrukt.
Was overigens mijn eerste XTC ervaring op een feest. 170/180mg.
Damn', wat was dat een ge-wel-dig-e avond! :rolleyes:
Kent iemand ze?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauwe supermans, sloegen heel vreemd in, begon met een kwartje, na een uur merkte ik niks tot weinig, toen een halve erbij gepakt en na anderhalf uur kwam het heel geleidelijk opzetten, dit bleef een beetje zo de hele avond. Verder weinig energie, heel erg mellow, geen zin om te dansen en redelijk snel uitgewerkt(ongeveer 4, 4 en half uurtjes). Had overigens anderhalve pil de hele avond.
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
witte nintendo's, mooie hoeveelheid m die derin zit gaf een lekkere space!
J
JB0341Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rode Supermans... Kolere! Die bevielen wel
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#8
Afgelopen zaterdag blauwe supermans!
Eerste halfje kwam heel langzaam binnen, na een kwartje erbij was het echt BAM, ging super lekker. Na nog een kwartje en wat kruimelrestjes ging ik ineens erg hard en moest ik even nekken. Hele sterke pil, maar euforie kwam traag op gang en was na zo'n 1,5 uur weer een heel stuk minder. Was een geniale doch wazige avond, volgende keer proberen met wat minder :)
S
SpacemuisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook laatst de befaamde blauwe superman uitgeprobeerd. Moet zeggen dat een halve rustig op kwam (net als de euforie). Na nog een kwartje ging ik als een trein. Daarna telkens kwartjes bijgenomen, hoeveel precies weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik enorm hard ging uiteindelijk :rockband:

Ohja, en heel wat hallucinaties op het eind om alles nog maar even compleet te maken :openmouth:
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn laatste keer is inmiddels alweer een tijd geleden, begin mei. Ik ging toen echt mega lekker op wat gele ferrari's die ik nog had liggen. Ik heb ze vaker gehad, en altijd super lekker op gegaan :grin:
Volgende week ga ik weer voor het eerst sinds mei, lekker lange pauze gehad. Ik neem dan nog een halve ferrari mee en verder heb ik met nog wat mensen witte Tony Montana's (schijnen wat minder sterke te zijn) en blauwe supermans bij, dus dat belooft weer een topavond te worden :)
M
MarkDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen zaterdag weer blauwe spookjes, was de 2e keer dat ik ze heb gedaan. Keihard spacen, veel zin om te dansen, niet de allersterkste, maar verder wel heerlijke pillen :hearteyes:
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#12
2 Gele supermario bullets. Wat een Klappers zijn dat!! Geweldig :openmouth:
S
Sauvage13Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rode batmans, allejezus sterk 230 mg, heb ik gemerkt ook, beter daar geen halfjes meer in keer van naar binnen klappen.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#14
De laatste waren witte speakers. Wat een topdingen! Er werd me verteld dat er 200mg in zat, en dat zou echt goed kunnen kloppen. Hij kwam lekker op het gemak opzetten en bleef maar door knallen :hearteyes:
x
x-to-the-maxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauwe supermans. Ging echt super hard! Ik was niet heel sociaal, maar heb zonder pauze staan stampen van half 1 tot 5 op twee halfjes. fantastisch, niet misselijk en iedereen stond te stampen dus mooi! Voor het eerst trouwens met lolly's geprobeerd. Kersen was smaakexplosie!
T
TechnacidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rode superman icm groene partyflock. :grin:
9
9 strepenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rode supermans. Hele lekkere sterke pilletjes.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Groene partyflockers
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Groene Android :hearteyes:
heeeeerlijke pil
m
markymarkLid
01-01-2024, 00:00
#20
*Modknip. zie forumregel 1. verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen, permanente ban*

M + N

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."