#1
witte nintendo's, blauwe superman. Beiden echt super goed!
De allerlaatste x heb ik groene 1 up pillen op. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Maar het is een ieder geval de paddestoel van supermario. Iemand hier ervaring mee? Ik vond het echt BAGGER. Kreeg alleen het speedy gevoel
.
De allerlaatste x heb ik groene 1 up pillen op. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Maar het is een ieder geval de paddestoel van supermario. Iemand hier ervaring mee? Ik vond het echt BAGGER. Kreeg alleen het speedy gevoel