Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede kwaliteit bestaat nog! 68% bij ons"
"Had eerst altijd witte pep van 68%, daar waren we al heel tevreden mee, nu kwam mn dealer met nieuwe aanzetten, gele pep. Ik laten testen, 72%"
"Nooit problemen mee gehad. Heb een vaste dealer, die verkoopt alles, heeft altijd alles bij, en is bijna altijd op tijd. En het mooiste is, de speed op 68% getest"
"Als je voor de eerste keer speed gebruikt, raad ik je aan om gewoon te snuiven. Amfetamine is een stof die jou lichaam nog niet kent, en als je een bommetje slikt heb je dan dus de kans dat je maag er heel fout op reageert. Het is en blijft een chemisch goedje."
"Niet in je maag lijkt me."
"Ik kan niet anders dan je gelijk geven, zo had ik er nog niet over nagedacht. Zo leren we allemaal weer wat"
"Met "pastapep" word je niet altijd opgelicht. Hier hadden we voor 10 euro, 4 gram nat, toen het eenmaal gedroogt was, was het nog 2.9. Laten testen, 68%"
"Re: bijeffecten hartkloppingen, blijvende keelpijn, ademhali Veel van deze dingen klinken bij in de oren als de dingen die erbij horen. Ik vat het altijd samen als de pep-kater. Zoals foxy al zei, luister naar je lichaam, en dan komt het goed."
"Wat jij ervaren hebt is gewoon typisch pep en de dagen na pep, volkomen normaal dus."
"Svali zei: Het enige wat ik eet en drink tijdens mn gebruik is ongeveer 1 liter water per uur, Klik om te vergroten... Dus als je 12 uur wakker bent(in het minste geval) drink je 12 liter water? Klik om te vergroten... Zo ongeveer wel ja."