Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor ervaren Benzo-gebruikers kan t weinig kwaad weet ik uit ervaring... Na een avond doorhalen gooi ik er altijd wat benzo in voor t slapen gaan, nooit ergens last van! Een heel ander verhaal is de combo morfine/alcohol, das echt zwaar fout..."
"Als dat bij jullie allemaal zo lang duurt voor de werking begint, zou mijn tip zijn: pillen kauwen, vies smaken ze toch niet, neem aan dat de werking dan eerder begint..."
"Ik gebruik al een jaartje of 12 oxazepam, bij mij begint t na een klein uur te werken, na een kleine 2 uur werkt t maximaal en na 5a6 uur is t uitgewerkt! Dit is overigens vrij standaard voor dit middel! Wat vooral scheelt is of je t nog met andere middelen combineert, met alcohol is de demping natuurlijk veel groter om maar een voorbeeld te noemen... Ikzelf gebruik oxazepam elke dag na mijn laatste dosis ritalin, dan merk ik de oxa al na een half uurtje en werkt t bovendien veel langer en heftiger, geestelijk meer up dan down, maar lichamelijk heel ontspannen en relaxed! Oxazepam is veruit de meest relaxe benzo wat mij betreft! (ook handig: oxazepam wordt nauwelijks door de lever afgebroken en geeft zodoende veel minder interactie, met andere medicatie dan de meeste andere benzo's)"
"jack terror zei: Ik zit de laatste 2 dagen met flinke paniekaanvallen, heeft iemand dit wel eens vaker gehad? Word dan heel angstig en licht in mn hoofd enzo... Klik om te vergroten... Heel bekend verschijnsel, waarschijnlijk is je serotonine-huishouding wat verstoord door de xtc, je bent er gewoon heel gevoelig voor denk ik! (als t niet over gaat gewoon naar de huisarts en om wat kalmerends vragen) Het verhaal over de ernstige hartkloppingen waarmee dit topic begon komt mij (helaas) ook zeer bekend voor! Maar kan mij niet voorstellen dat dit van zuivere pillen was, ook al waren t er 5, als ze goed verdeeld zijn over 10 a 12 uur zou dit toch weinig problemen moeten geven, tenzij er meer dan 100mg in de pillen zat... Maar dan nog denk ik dat er andere stoffen een rol speelden... Zelf heb ik ook regelmatig ernstige hartstoornissen gehad, maar dan alleen bij een combinatie van stoffen, nooit van zuivere MDMA/MDEA of MDA... Als er bijvoorbeeld speed in combo met mdma in de pillen zit, kan je hart ernstig van slag raken als je er gevoelig voor bent... Heb zelf nu altijd wat betablokkers achter de hand voor t geval t een keer uit de klauwen mocht lopen, haalt je hartslag wel weer snel in balans...(moet je wel in overleg doen met arts, gelukkig deed de mijne niet moeilijk over drugsgebruik, maar sommige artsen denken daar natuurlijk heel anders over)"
"Zijn jullie pillen getest? Weet je zeker dat er (alleen) MDMA inzat? De A van MDMA staat natuurlijk niet voor niets voor amfetamine, dus indien gevoelig kun je best hartklachten krijgen, maar het lijkt mij toch vrij stug dat er alleen maar zuivere MDMA in je pillen zit, zeker als je helemaal geen positieve ervaringen hebt ervaren...."
"Mr. Noizemaker zei: Michelangelo zei: Zijn jullie pillen getest? Weet je zeker dat er (alleen) MDMA inzat? De A van MDMA staat natuurlijk niet voor niets voor amfetamine, dus indien gevoelig kun je best hartklachten krijgen, maar het lijkt mij toch vrij stug dat er alleen maar zuivere MDMA in je pillen zit, zeker als je helemaal geen positieve ervaringen hebt ervaren.... Klik om te vergroten... Ik weet het eerlijk gezegd niet. Een vriend van me checkt altijd op internet de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de pillen die zijn aangeboden en voordat we ze aanschaffen&gebruiken. Het rare was dat ik rond half negen/9uur 's ochtens toen we bij de bus stonden te wachten, nog lang voor de paniekaanval nog steeds klaar wakker in mijn hoofd was (dit was niet meer te zeggen van mijn lichaam . Dit zijn dus idd symptonen die bij deze drug ook voorkomen. Klik om te vergroten... Je kan beter zelf een testset aanschaffen, via internet kan je heel uitgebreide zelfstests bestellen! (bijvoorbeeld bij azarius) is ook niet 100% betrouwbaar, maar wel vele malen betrouwbaarder dan de manier waarop je nu checkt! (het is namelijk gewoon een feit dat pillen nagemaakt worden)"
"Dat waren er zoveel: witte playboytjes, roze duifjes, X-files, Dagobertjes enz, enz, enz. de sterkste waren fido-dido's van 180mg, wat ik eerst niet wist, dus stopte er 2 tegelijk in me snavel, toen had ik t wel een uurtje erg slecht, maar daarna geweldig doorgestuitert de hele nacht..."
"Oxycontin is veruit t zwaarste middel van deze 3! Heb t zelf een halfjaar lang gebruikt en het is een zeer prettig, maar ook zeer verslavend middel, dus weet waar je aan begint... Pas ook op voor je tolerantie, die kan in t begin zeer laag zijn...Als je de pillen crusht en daarna snuift of er bommetjes van maakt, is de retardwerking uiteraard verdwenen en komt dus alle werkzame stof in een keer vrij... Houd er ook rekening mee dat je de eerste (paar) keer flink misselijk kan worden..."
"mellowWw zei: Misschien een beetje offtopic maar ik heb hier nog een pil Oxycontin liggen met 10 mg, is dit genoeg om voor 2 man een 'leuke' avond van te hebben als we deze verpoederen en er lijntjes van maken? Of is deze dosis als aan de hoge kant voor de eerste x (5mg ieders dan). En zijn er nog dingen die het alles extra lekker maken qua gevoel of bezigheid of blijft het bij bankhangen als belangrijkste tijdsbesteding op zo'n moment ? Alcohol en cannabis zijn not-done neem ik aan... (Niet dat ik er zo'n waarde aan hecht maar mijn kameraad heeft al snel zoiets van 'eentje kan toch wel'... Thnx M, die toch we'll wat voorzichtig met dit spul is... Klik om te vergroten... Mijn ervaring met Oxycontin (en al zeg ik t zelf, heb flink wat ervaring) is dat 10mg te weinig is voor 2 man! Maar als je tolerantie Zero is merk je er wellicht wat van... Ik zou de pil gewoon voor mezelf houden als ik jou was, en eerst de helft snuiven, als je na een kwartiertje weinig merkt kan de 2de 5mg er wel bij... NOOIT en te nimmer alcohol erbij gebruiken, dat gaat echt heel slecht vallen! Zoals hierboven al gezegd: het is inderdaad een soort synthetische vorm van Heroine, in de VS wordt t ook niet voor niks hillybillyheroine genoemd... Het werkt wel meer oppeppend dan heroine, je hebt wel de warme opiatenrush, maar bent wel vrij helder in je hoofd, en wordt niet zwaar suf zoals van veel opiaten... Ikzelf werdt er heel hyper, speedy en actief van, maar dat kan met me adhd te maken hebben..."
"Oxazepam wint toch van diazepam, bromazepam, alprozolam en nog een aantal andere soorten waar ik nu niet op kan komen, maar wie weet kom ik nog eens een betere tegen..."