Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb alleen nog maar temazepam en nitrazepam gebruikt De nitrazepam begint wel beetje uit te werken ook al neem ik het niet dagelijks geen idee welke ik "hierna" ga vragen ik denk diazepam"
"hmkey zei: Heb alleen nog maar temazepam en nitrazepam gebruikt De nitrazepam begint wel beetje uit te werken ook al neem ik het niet dagelijks geen idee welke ik "hierna" ga vragen ik denk diazepam Klik om te vergroten... Is er iemand die zowel diazepam als nitrazepam gebruikt aanwezig? Wat is het verschil in sterkte en werking,effect om te slapen tussen die 2?"
"Het enige goede advies is om een arts te bezoeken inderdaad. Je hoeft ook echt niet bang te zijn dat geen 1 medicijn bij jou zal werken. Dan maar uit een andere groep producten."
"YawningMan zei: Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval. Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch. Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus. Klik om te vergroten... Barbituraten..tja.. Ik denk dat er eerder Seroquel oid voorgeschreven word. Maarja, de arts zal het wel weten maar geef het niet op ikwilslapen, ga terug naar de arts !"
"Heeft iemand ervaring met het slikken van Lamictal?(Lamotrigine) Dank"
"Weet niet zeker maar ik denk het niet. Het werkt namelijk niet op je CNS zoals alcohol dat wel doet(en xanax) Een biertje bij je xanax moet wel kunnen denk ik."
"Pammer zei: Carlitos zei: Sowieso zijn rebound effecten niet uitgesloten na het nemen van enkele keren (vooral) benzo's met korte halfwaardetijd. Daarbij treed agressie,fel reageren,drukte etc. op. Dat is dan een rebound en geen ontwenning in mijn ogen. 1x dormicum is funest voor mij want de volgende dag ga ik met spullen gooien en heb ik de neiging mensen aan te vallen. Ontwenning ? Nee rebound. Maar bij mij ligt er al een hele chemie in me hoofd kwa benzo's,kruistollerantie,actie/reactie veranderd dus ook want vroeger had ik dat nooit. Klik om te vergroten... Holy shit daarom dat als ik 1 nacht een grote hoeveelheid benzo's doorslik de volgende dag lichtgeraakt ben en agressief zelfs soms. Klik om te vergroten... Komt door het middel(al is een grote hoeveelheid nooit echt verstandig) Of wou je zeggen dat je middelen neemt met een grote halfwaardetijd :P"
"Tis wel sterker dan oxazepam, en lange halfwaardetijd. Farmaceutisch kompas heeft het over maximaal 40mg `savonds. Dat is dus een verantwoorde dosis en misschien niet wat jij als recreatief ervaart"
"Werkt pas na 2 uurtjes, voor 4 uurtjes, hier."
"@hierboven Omdat je 15 bent reageer je sowieso sterker dan een volwassene op het middel, verder zwakt de werking ook wel af als je het middel langer gebruikt zoals je dat beschrijft met sufheid overdag maar waarschijnlijk heb je dat al gemerkt. Alcohol versterkt de versuffende werking van Seroquel, alcohol stimuleert wel maar dat is alleen de eerste paar drankjes en verder word iemand van 15 ook minder snel slaperig dan een volwassene van alcohol maar wel weer eerder dronken. Ik zou je wel aanwennen om een beetje voorzichtig te doen met je lichaam die moet nog heel je leven mee.(medicijnen+alcohol is geen gezonde combo)"