Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na precies 6 dagen is alles weer rustig idd. Ik weet niet meer wat ik had, GBL of Ghb, van tijdens gebruik weet ik niet veel meer door persoonlijkheids-stoornis ofzo. Heb ik totaal denk 6 weken achtereen gebruikt of met tussenpozen, zoiets denk ik. Afkick was cold-turkey. Die vergeet ik nooit meer. Ik kon me achteraf niet voorstellen dat mij dit gebeurde, had daarvoor weinig met drugs en zeker niet om zomaar effe te nemen, omdat het altijd tegenviel. Ik was er al een aantal jaar helemaal klaar mee. Maarja, dan komt G.. als je slecht slaapt en depressief bent, is het met GHB de eerste week alsof het een wondermiddel is. Daarna, begint de ellende. Elke dag nemen, oplaatst 2 of 3x s'avonds, snachts, s'middags soms weer.. Het gaat steeds korter werken en oplaatst kan je niet meer zonder. Dan moet je elke 6 uur, of zelfs oplaatst elke 1,5-2 uur als je je verveelt.. Het overkomt de normaalste mensen en het doet rare dingen met je. Maar als je een keer een zware afkick hebt meegemaakt, dan bedenk je je wel 100x om ooit nog maar 1 druppel van die stinkbende te nemen. Ik kijk wel anders tegen mensen aan nu die verslaaft zijn aan G. Ik weet zelf dat het zomaar je leven inknalt wanneer je deprie bent en het psychisch erg moeilijk hebt. Gelukkig is het zo smerig dat je er achteraf niet snel naar gaat verlangen en gruwelijke spijt hebt al ZOU je het ooit een keer nemen. Tenminste, zo denk ik erover. Het is de eerste 2 weken psychisch even moeilijk zonder, maar na een maand of 2 dan ben je zeker weer de oude. Ik hoop trouwens dat ze GBL snel gaan verbieden. Ze denken dat er weinig problemen zijn, de officiele cijfers van verslaafden en problemen zijn laag, maar het wordt volop gebruikt. Ik begrijp deze overheid niet."
"Wat is er zo leuk aan en hoe kan je nou 500mg oxazepam in 1x nemen?? Ik begrijp dat dus niet. Dan ben je er toch totaal niet bij? Zelf krijg ik ook (lichte) benzo's voorgeschreven omdat ik te druk ben, 90 tabletten per maand. Maar ik ga toch echt geen hele strip op een dag opvreten! Liefst zo weinig mogelijk. Het gaat er toch juist om dat je je zo normaal mogelijk blijft voelen? En niet slap dus.."
"Re: Wat zijn goeie GHB drankjes? Bah nee geen cola! Dan ga je echt halsen.. Sinas verdoezeld de smaak beter. Of bier"
"Maiszetmeel met water lijkt ook ghb. Dus ze kunnen behanglijm gebruiken om ghb te verdunnen, zodat het evengoed zijn viscositeit blijft houden..."
"Re: Verschi lMethylfendidaat en Ritalin anoniemgirl zei: Ik heb nog een vraag. Wat is precies het verschil tussen Ritalin en Methylfendidaat-hydrochloride Qua bijwerkingen/functie bij gebruik bij iemand ZONDER adhd. Bij voorbaat dankt Klik om te vergroten... Het verschil merkt niet iedereen, originele ritalin en merkloos methylfenidaat kan je zien als linksdraaiende en rechtsdraaiende biogarde. Methylfenidaat kan wat heftigere bijwerkingen hebben zoals trillen en hartkloppingen. Of je adhd hebt of niet, het schijnt dat 80% van de mensen gewoon rustiger word van dit middel. Als je teveel neemt ben je het eerste uur wat actiever en daarna zo sloom als een zombie. Niks aan."
"Re: Verschi lMethylfendidaat en Ritalin Petrovic zei: Ritalin = Methylfendidaat-hydrochloride toch? Ritalin is de merknaam van de stof Methylfendidaat-hydrochloride. Klik om te vergroten... Ja dat klopt, alleen het proces, de manier waarop het gemaakt word en de zuiverheid van de grondstoffen heeft invloed op de werking van het eindproduct. Er zijn veel gebruikers die dat ook merken. MF van het merk Sandoz leek mij ook kwalitatief goed. Tenminste, dat vertelde een psychiater en het lijkt me ook heel logisch."
"Achja zo kun je eeuwig door blijven discuseren. Ik blijf bij mijn mening. Ook omdat ik een keer duidelijk verschil had gemerkt tussen 2 soorten diazepam. Ik had altijd valium van roche, die werkte sterk spierverslappend en gewoon goed. Toen kreeg ik een keer van het merk ratiopharm, die werkten voor geen meter. Ik werd er alleen maar slaperig van, maar de pijn in mijn rug bleef omdat het mijn spieren niet verslapte. Ook niet bij een hogere dosis. Daarom twijfel ik aan kwaliteit tussen verschillende merken. De zuiverheid zal vast wel goed zijn. Alleen de werking niet altijd. Denk ook aan grondstoffen waar de kracht uit is omdat ze langer opgeslagen liggen bijv."
"TeKNoZem zei: Oom Klaas zei: Placebo for the win Klik om te vergroten... +1 Ik dacht dat stofjes van medicinale graad zijn vanaf 99,7% of 99,5% ofzo? Klik om te vergroten... Als je een strip MF pakt die 10 jaar overdatum is, dan is de zuiverheid nog steeds 99,9% MF. Alleen het werkt voor geen meter meer."
"Beetje jammer dat benzo's nu gezien worden als "drugs". Als je dus deze medicijnen slikt tegen de zenuwen, ben je dus een "verslaafde" wat ik een lelijk woord vind. Ja de eerste keer dat ik oxazepam kreeg van iemand, toen dacht ik wel zoiets van wow alle stress in 1x weg, dit is een wondermiddel! Ook met bromazepam voelde ik dat. Maar helaas. Natuurlijk is dat wel even lekker, alleen later voel je je zo afgevlakt. Maar dingen zoals Valium vond ik niks waard tegen stress of deprie gevoel. Alleen om te slapen, want als je die overdag neemt wordt je nogal slap en moe. ik heb ook Rivotril/clonazepam gehad, waar ik langzamerhand steeds slomer van werd. Echt zooi was dat als kalmeermiddel. Dan vind ik Xanax en Tranxene nog het beste werken voor overdag. Geen last van slome bijwerkingen en geen drugs-gevoel."
"Eerst voel je je een uur heel fit, daarna donder je bijna in slaap en ben je een zombie. Zo heb ik het ervaren."