Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aansteker"
"jezus 75 euro voor 500ug koop gewoon 3 van 150 ofzo."
"steelpulse - bodyguard"
"luniz _ i got 5 on it"
"ik heb 1 keer keta geplugged, 40a50 mg was het volgens mij. het lijkt een beetje op IM qua effect, niemand hier die het geprobeerd heeft? :P"
"hannus zei: Ben nu al ander halve dag brak en droomde/halucineerde nog me het apenlazerus op me werk. Klik om te vergroten... drugs-misbruik doe het dan ff op een moment dat je niet brak op je werk hoeft te zijn.."
"ketasol? zoja hoe bevalt het? krijg binnekort ook ketasol binnen"
"zijn ze al ontkiemd?"
"W.F.L. zei: Gebrek aan wederzijds respect kan jullie beiden jullie anale maagdelijkheid kosten Klik om te vergroten... Jij bent geniaal"
"een jointje"