Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je weet dat je voor levenslang zit je als je betrapt wordt? Edit: Der over gelezen dat je in Thailand niks gebruikt. Mooi, houden zo"
"Hoe zijn jullie eigenlijk aan de benzo's geraakt. Via een kuurtje voor iets of toch gewoon interesse (hoe ik aan lsd en paddo's begonnen ben)"
"Hoe lang duurt dat feest? Probeer anders per 4 uur 1 pil te nemen. Dan trip je het hele feest en blijft de dosis beperkt. Neem echter niet te vaak xtc. Aangeraden is 1 x per drie maanden, maar zit daar zelf ook overheen (De zomer heeft gewoon teveel toffe feesten). Blijf wel goed vitamines vna te voren en daarna eten. Of probeer eens naturel naar een feestje te gaan. Merk bij mezelf dat ik tegenwoordig super hard kan gaan zonder xtc wanneer ik de soort muziek beleef waarop ik xtc neem (techno, electro)"
"Re: [XTC] Kunnen mensen/politie zien dat ik onder invloed be Dat andere mensen zien dat je gebruitk hebt, daar moet je je niks van aantrekken. Ik zoek sowieso de feestjes op waar iedereen min of meer in dezelfde mindsetting is. Verder kunnen mensen zeker zien dat je wat gebruikt hebt. Als ze het zelf ook een keer gebruikt hebben, kunnen ze het vaak nog het beste zien. Verder niet druk over maken. Zolang je inderdaad niet rijd onder invloed mag je veel in de wereld."
"Gebeurt in Berlijn op de Ringbahn erg vaak. Maar daar mag je dan ook drinken en publique"
"ik vind de bodyload bij paddo's en truffels ook echt niet tof aan het begin. En sinds ik een keer heb moeten overgeven van truffels ben ik eigenlijk uitgeweken naar synthetische drugs. Mits zuiver lijkt me dat ook veel beter."
"Toen ik 4 Aco Dmt nam had ik een ontzettend geluksgevoel. Maar die dag was ook perfect - een zonnige lente dag met hele goede vrienden doorgebracht. We zaten met z'n vieren op 1 lijn en we beschreven allemaal hetzelfde intense geluksgevoel. Niet perse het love gevoel van XTC alhoewel dat er ook bijzat. Buiten had ik wat minder visuals, al was de wereld net een schilderij. Een andere perceptie. Eenmaal binnen draaide het plafond, de muren en vloeiden veel dingen in elkaar samen."
"Ben benieuwd naar je ervaring in een betere setting. Ik wil dit spul echt nog een keer proberen, kvond het briljant"
"Iemand nog ervaringen? Ik heb wss over paar maanden weer beschikking tot dit goedje"
"Net de docu op youtube gekeken maar heb dat stuk over suikerklontjes en blotter blijkbaar gemist. Was wel erg interessant. Meteen zin om te trippen."