Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ben wat Ketasol ampullen tegen het lijf aan gelopen, leverancier geeft aan dat de ampul gebroken met worden en dat het na 3 minuten magnetron klaar is voor gebruik. Kunnen jullie dit bevestigen, of wellicht tips geven hoe het beter gedaan kan worden? Ik geloof daar namelijk niet zo in, 3 minuutjes microwaven en klaar.. Heb weinig zin om het spul te verpesten, helemaal omdat het toch wel wat prijzig is! (6 Euro per ampul, 4 ampullen zouden 1 gram moeten bevatten) En... Wellicht is het misschien makkelijker om het goedje gewoon in een neusspray te gooien? Kan dat zomaar, of moet ik dan nog ergens op letten? Alvast bedankt voor de reacties!"
"na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen: Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op. Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan. Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt. Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch. Klik om te vergroten... ik denk dat ik het zo maar ga doen.."
"vandaag laatste 4 amupullen laten verdampen en al aardig onderweg vandaag ff tot het gaatje gaan denk ik, echt weer eens zin in!"
"elke dag gebruiken is altijd slecht. of het nu ghb, weed of pep is. onverstandig, mede ook doordat je hele leven ernaar gevormd wordt."
"ik zit zelf ook al een jaartje of 2 aan de ghb. ik weet het nu iets verstandiger te gebruiken maar ik heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege een overdosis.. halve liters gb halen en in 1,5 week opdrinken, nou geloof me maar dat er dan tolerantie bij komt kijken hoor! het gevoel zoals dat hoort krijg je dan gewoon niet meer met als gevolg dat je dus meer in gaat nemen. en als je teveel gea ophebt dan ga je gewoon nokkie, want daar went je lichaam dus niet aan.. ik heb soms een dosis van 10 ml genomen (pure ghb) en gewoon bijna niks gevoeld (maar wel in slaap vallen achter mijn pc bijvoorbeeld) nu doe ik het wat rustiger aan en kan ik er ook weer gewoon van genieten. maar feit blijft dat er wel zeker tolerantie optreed bij regelmatig gebruik met alle gevaren van dien! ik dronk binnen een uur 20 ml. van dat spul weg en dat kan echt gevaarlijk zijn.. my 2 cents.."
"Bijvoorbeeld gootsteenontstopper van het kruitvat is niet geschikt voor consumptie. Klik om te vergroten... NaOH is al tijden niet meer te krijgen in het kruidvat.."
"Flugeltje zei: Dood door ghb of dood door behandeling ......... Juist Verder ga ik hier niets over zeggen, anders ga ik hier hevige reacties uitlokken. Heb ik maar even gequote en zuig ik niet uit mijn duim Minder doden door GHB Amerikaanse toxicologen ontdekten dat een aantal 'GHB-doden' waarschijnlijk in werkelijkheid zijn gestorven aan andere middelen. Als pathologen een verkeerd conserveermiddel gebruiken om het bloed van drugsdoden te conserveren, meten ze te hoge GHB-waarden in dat bloed. Een deel van de reputatie van GHB als 'levensgevaarlijke drug' is dus onterecht.(4) Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... van de GHB fansite gekopieerd?"
"dat je na 2 weken gebruiken nog iets voelt van die zooi.. als ik er 2 dagen aangezeten heb dan voel ik niks meer van.."
"Van elke drugs kun je een epileptische aanval krijgen... Klik om te vergroten... jongen, ik heb zo'n beetje alles gebruikt toen ik vroeger aan het housen was en dit heb ik nog nooit meegemaakt van welke drug dan ook. en om nu te zeggen dat ik altijd verstandig met drugs om ben gegaan vroeger? nou nee, niet echt. met ghb heb ik al zovaak nokkie gelegen dat ik niet eens meer in de gaten had dat het ook wel eens gevaarlijk kon zijn. ik heb dat nu meegemaakt en ben blij dat ik geen hartstilstand heb gehad."
"RTFM: viewtopic.php?f=5&t=31775"