Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flameon zei: Wat geeft jullie nu HET goede gevoel bij benzo gebruik? Klik om te vergroten... -vooral lekker ontspannen. -Lekkere roes speiren en lichaam voelt ontspannen aan, geest ook, minder prikkels. Is gewoon anders als een alchol roes, vind alcohol eigenlijk geen flikker aan meer, ben nooit echt een probleem drinker geweest gelukkig,weekenden vroeger met uitgaan dronk ik wel, nu ga ik veel minder uit, als ikwel ga drink ik mischien 3 drankjes. Bij vrienden en famlie drink ik bijna nooit, in een jaar drink ik 10 keer maximaal waarvan mischien 2 keer echt lam te zijn. -Minder prikkels/drukte in je hoofd -vind de kater best meevallen, in verglijking met andere middelen die ik wel is gebruik/gebruikt heb. -lekker in combinatie met iets te blowen en dan helemaal lam wat gamen praten of als ik aleen ben meestal film of pc. Dat was het wel zo beetje. het gaat goed met minderen. Heb wel spijt van me gebruik, ergens is het ook zo van ik koos ervoor en heb er veel schik mee,voor me gezondheid is het belangerijk nu, tuurlijk finacieel is het zonde, maar ik zit niet in de schulden gelukkig en red me wel, ik wil wel weer gaan sparen en momenteel houw ik weinig over dus wel belangrijk aftebouwen daarvoor ook. En de grote hoeveelheden die ik neem/nam zal best niet gezond zijn voor je lichaam."
"SjaakT zei: Hetzelfde als Sublimo hierboven: Ga vooral zo door! Klik om te vergroten... Thanx laatst wel wat genomen 4 strips oxazepam 50 in 2 weken. Opzich gaat hetnu redelijk soms wel veel craving/zucht/drang wat te nemen, soms helemaal niet. Dat wisseld erg. Laatse keer was met oud en nieuw bijna 2 weken geleden. Ik Probeer nu naar 5 a 6 weken te gaan, dan voor 8 weken niet gebruiken, dan is kijken of het 12 weken volhouw en daarna proberen helemaal niks meer te nemen. Vind het veels te leuk das het probleem he. Dus heb het nu iets aangepast en sta mezelf wel toe te nemen zoals hierboven beschreven, als dat lukt kan al best trots zijn, en dan kijken we wel verder. Dag voor dag oposistie voeren tegen de drang, de ene dag wat harder als de andere."
"Ik herken dit. zal niet te veel in details treden, maar afbouwen is heel moelijk reboud verschijnselen, veel zwaarder als dat met in de buisluiter zet. zowieso is een bijsluiter getest op niet te kritische mensen etc, zo gaat dat. Fharma bedrijf x gaat naar een onderzoekcentrum test dit voor ons en je krijg een miljoentje of wat binnen voor je volgende projeckt. Deze onderzoeksinsetellingen zijn afhankelijk vandit geld, omdater op wetenschap bijna niks objectiefs meer is, en er weinig geld voor vrij word gemaakt. Dus wil je test persoon worden , krijg je strenge selectie, ben je wat kritisch of denk je net ef te veel na kom je er al niet door. Als er staat misselijkheid in de bijsluister als bijwerking bij 1 op noem maar wat 30 ga er maar van uit dat het bij 1 op de 10 of nog meer is. Over het afbouwen, dit gaat gepaard met zware verschijnselen zoals te lezen in de post hierboven. Geef je dit aan bij de dokter of psygiater dan zeggen ze, ja daaraan kan je zien dat het medcijn werkt, en zodoende slikken mensen vaak veels te lang antidepresiva's. ze worden tog al als snoepjes uitgedeeld, vroeger 10 jaar gelee schreven ze amper wat uit. Therpaie werkt velen malen beter. Door de druk op de zorg (snel snel snel, efficient) en de druk die de pharma indistrie uitouefent op arsten etc is dit geheel uit de hand gelopen. In de docu kijken in de ziel met psygiaters zeggen ook vooraanstaande mensen dat de pharma industrie hun werk gegijzeld heeft. Om maar te zijgen van bezoekjes snoeprijsjes etc etc om aan een quotum te komen, zo dat de arts lekker op vakantie kan of een verzorgde vakantie met info over medicatie .... veel door mekaar maar idd zoals ik al zei onderschat de gevaren niet. srry voor de wat warige post, en thnx DATWEL voor het onderzoeken en aankaarten van deze grote mistanden."
"Re: Bekentenis topic voor mensen die teruggevallen zijn/ware Als je eenmaal verslaafd bent, dan blijf je het. Er zijn maar heel weinig mensen die recratief is iets kunnen nemen van het middel waar ze verslaafd aan zijn geweest. Vandaar ook, als je eenmaal verslaafd bent dan blijf je het. Net als ik hierboven lees kan je naar jaren denken van het lan wel weer eens, ook kan je na jaren ineens in een situatie komen waar in je veel gebruikte, of een luchtje ruiken of iets zien, en enorme zucht krijgen. Ik heb periodes dat ik benzo gebruik redelijk onder controle lijk te hebben, dan weer niet, en val ik enorm terug voor aantal weken, dan gaat weer week of wat goed. Het is niet zo dat ik dan elke dag aan de pammetjes etc zit, maar tog wel een dag of 3a4 aan hele hoge doseringen, vaak gaat dan een nuchtere week of wat overheen, maar dan moet ik tog persee wat hebben weer. lichamelijke verslaving ben ik wel van af bij benzo's maar het is geestlijk erg zwaar soms, en dat slaat ook op je lichaam in de vorm van allemaal klachten. Ik ben al regelamtig teruggevallen, en weer opgekrabbeld. Uiteindelijk word het beter zegt men, maar het blijft een hele zwakke plek in de rest van mijn leven, waar ik-en denk verslaafde mensen in het algemeen- echt mee moet leren omgaan, daar gaat gewoon veel tijd overheen. Je hebt er mischien wel maanden / jaren over gedaan verslaafd te raken, nu moet je zonder,en dat gaat net zo goed lang duren. Alles wat je anders moet doen, en het gewoon een hele andere invulling geven aan het leven, en alle facetten die daar bij komen kijken is niet niks.Uiteindelijk zullen de voordelen tot zwaarder gaan wegen als de nadelen, ook al is het gevoelsmatig vaak anders."
"Re: Bekentenis topic voor mensen die teruggevallen zijn/ware Petrovic zei: Frog83 zei: Als je eenmaal verslaafd bent, dan blijf je het. Klik om te vergroten... Daar ben je wel een beetje aan het generaliseren. Als je zou zeggen dat je verslavingsgevoelig blijft zou ik je wel begrijpen. Klik om te vergroten... Ik leg het ook daaronder uit, sommige mensen kunnen best wat nemen, en hebben geen last meer. Veelal is dit niet het geval, dan ben je mischien niet verslaafd als in van je gebruikt nog, maar wel verslaafd als in van ik niks nemen, want dan gaat het mis, zoalng je dat hebt en niet die controle hebt dat je 1 of 2 keer wat kan nemen en dan absoloot geen drang meer hebben ben je eigenlijk gewoon nog verslaafd. Maar ik snap jouw beredenering ook uitstekend, is maar net hoe je het interpreteert."
"Ik denk Flunitrazepam, had geen doosje en raar opschrift, zie pharma gedeelte daarvoor. Maar voel me erg lekker nu zelfs na halve mg merk ik veel minder stress angst, meer zelfvertouwen, niet moe ofso daar zal ik best meer voor moeten nemen. Kan redelijk wat oxazepam en andere soorten eten voor ik merk. Voor ik dit gevoel heb bij oxa beetje eufories voelt het, moet ik tog zeker 200 mg op hebben, voelt ook anders of zoals in pharma schreef sterk placebo effeckt gengne."
"Petrovic zei: Flameon zei: Petrovic zei: Rum. Klik om te vergroten... Eigenljk heb i dat nog nooit echt puur gehad, hoe smaakt het? Klik om te vergroten... Goed, lekker zoet. Hoeft niet duur te zijn om lekker te zijn en dat vind ik het fijne aan rum. Klik om te vergroten... uhmm pure rum lciht er aan welke als je het over alchol gaat iig, geeft een flike burn in de keel, beste met ijsblokjes drinken."
"Onox pakistanse variant van ananx/Alprozolam. wat info gelezen voraf sommige zeggen, er zijn fakes in omloop, zijn soort bars met verschilende breekpunjes. las dat er fakes in omloop zijn, net 4 mg op voel het tog wel alwat, hopelijk heb ik wel de goede. eerder had ik blauwe alpro/xanaks die waren altijd lekker, ook uit stips en zag profesionelr uit, ni heb ik soort witte bars, beete lijken op oversided pezz despencer snoepjes. ik wacht nog ef voel me opzich al wel lekker loompjes worden dalijk ga ik aan de houwtje tuiwtje jointjes die Jungle heb geperforeert....soms zijn kaktten wel kut dus word lekker chillen, ik heb er vertouwen in. Fock me afbouw schema voor ef, wat ik overhouw, als ik het echt zat ben geef ik aan kamaraad voorzacht prijsje. anax onox alprozolam, maken je best beetje drunk achtig heerlijk en me nek is weer uit de kram geschoten we zullen zien als ik dalijk een jointje kan fixen of het genieten word"
"vork zei: Aan de tekst te zien werkt het wel Klik om te vergroten... yup anderhalf blikje bier op wat net niet over de datum was,plus lekker gammel kwa wwerstand, maarr ik voel me keigoed"
"hier gaat het afbouwen heel goed, poosje helemaal niks gebruikt, nu wel weer ef wat, als deze op zijn ga ik voor 4 weken niks, daarna voor 8 weken niks zo uitbreiden. zit niet meer op dagelijks gebruik, en begin de controle terug te krijgen."