Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waar valt dit te krijgen dan? Aangezien het legaal is denk ik dat ik die vraag mag stellen? En als dit niet het geval is: mijn excuses, negeer mijn vraag. Grtz"
"Heb hetzelfde. En de laatste tijd stilt wiet alleen de honger naar een roes niet meer. Maar goed, benzo's ga ik niet meer dagelijks doen, ben immers (nog) niet verslaafd dus ga nu actie ondernemen. En dan zal ik na een tijdje wel weer meer genieten van m'n wietjes zeker.. Grtz"
"Ik ben 3 jaar zwaar verslaafd geweest. Ben nu zo goed als volledig gestopt. (gebruik het 1 keer per maand MAX) De afkick was énorm zwaar. Ik voelde me weken aan een stuk ZO moe en depressief dat ik het gevoel had dat ik zonder moeite een week non-stop zou kunnen slapen. (Ik voelde dit zelfs als ik juist uit mijn bed kwam na 10u slaap) Na een anderhalve maand ongeveer is het depressieve en uitgeputte gevoel bij mij stilaan weer weggegaan. Hoewel ik nog steeds vaak zin heb om "lekker strak te staan". Zolang je het gevoel hebt het op een 'nuttige, productieve manier' te gebruiken is de drang ernaar volgens mij veel groter.. Maar terwijl val je dieper in een zwart gat. Althans zo ging het bij mij. Je zegt dat je blowt? Dan zou ik aanraden dit niet te doen terwijl je aan het afkicken bent van de speed, ik werd er tijdens die periode alleen maar nog 100 keer depressiever van. (Heb het dan ook zoveel mogelijk gelaten in die periode). Ik wens je veel sterkte toe! Grtz Toasts PS : ben ADHD'er, wat volgens mij de reden is dat ik speed vroeger zo 'nuttig' vond. Alle gedachten stonden meteen op een rijtje terwijl ik dat anders eerst zelf nog moest doen. Als dat al op iets slaagt dan. Krijg door dat laatste al weer eens zin. Maar goed, ik heb het gehad met pep en zal nooit meer hervallen in die oude gewoontes. Het is trouwens vandaag al weer anderhalve maand geleden."
"Jack herrer is mijn favoriete wietje. Punt. Ik word er altijd lekker high en helemaal vrolijk van. Nooit tam. Jack Ohja: Had laatst ook een soortje genaamd Hindu Kush. Smaakte heerlijk zoet en werd er ook erg high van. Maar niet zo happy als van jack."
"is nog steeds (voor de helft dan toch) een vrij dikke amnesia toeter met een beetje sigaretten tabak (topje) schat een goeie gram, heb constructie met kleine vloeitjes moeten maken want de grote zijn op! Heb er wel nog een vloei onder geplakt zodat ik hem extra dik kon maken. Voel hem al aardig en heb nog de helft , yay!"
"Re: de tijd dat je toch wel meer speed hebt gebruikt dan sli Eerst blowde ik volle bak. Daardoor had ik veel levenslust verloren (zonder dat ik dat zelf doorhad) Toen ben ik speed gaan gebruiken, in het begin was dat sporadisch. Daarna is dat wekelijks en tenslotte dagelijks geworden. In een mum van tijd zat ik aan 1g/dag minimaal, en het was prima kwaliteit (68% getest). 3 jaar zwaar verslaafd geweest, kwam mijn bed niet uit zonder eerst een lijn te snuiven enzovoort. Op een dag was ik het plots allemaal ZO beu. Constant dat 'pepkater' gevoel, gemixt met een nieuwe dosis pep. Ik ben toen heel negatief gaan denken over speed. En dat hielp. Inmiddels heb ik een afkeer van speed. Ik gebruik het nog héél soms op feestjes om heel de nacht door te gaan. De dag erna voel ik me dan altijd zo klote dat het precies lijkt alsof ik terug volop in mijn verslavingsperiode zit, met als gevolg dat ik er dan weer makkelijk kan afblijven. Ik heb ADD en wil het nudat ik mijn verslaving heb overwonnen wel in voorgeschreven dosis gaan gebruiken als concentratiemiddel. Heb ondervonden dat het in (heel) lage dosis perfect werkt voor mijn ADD. Dit zou dan gecontroleerd worden door zowel dokter als ouders."
"Ik hoor constant dat mensen er van gaan spacen... Heb er al andere topics over gelezen maar daar vind ik toch niet in wat ik zoek. Vraag1: In welke dosissen nemen die dat dan? De eerste keer dat ik het deed (gelijk 2x 10mg) spacete ik 'm wel een beetje. Maar niet zoals ik andere gebruikers zie beweren in andere topics. (Iemand die dacht dat hij in een discotheek was terwijl hij onder de douche stond?) Ik kan makkelijk 2x 10mg (stilnoct) nemen en dan nog voel ik het niet zo enorm hard. Het spacen is al helemaal zoek. Kan dat aan mij liggen? Of misschien aan het feit dat ik al 3 jaar non-stop blow? (ben altijd nuchter bij inname van de stilnoct) Of moet ik er gewoon meer nemen als ik nog eens zo lekker wil spacen? (vond het spacey effect dat ik er die ene keer mee heb bereikt namelijk heel erg leuk ) Vraag 2: Kan je deze pillen roken? Ik heb reeds ondervonden dat rohypnol werkt als je het rookt. Maar aangezien ik geen chemicus ben heb ik geen idee waarom het bij rohypnol gaat terwijl het bij bv. flurazepam helemaal niet gaat. Ik weet dat ze gemaakt zijn om te slikken! Ik doe dit dan ook 99% van de keren dus die commentaren zoals 'waarom wilt iedereen toch alles roken' hou je maar voor jezelf thx bij voorbaat Grtz Toasts"
"Thx voor je reactie!! De eerste keer dat ik stilnoct gebruikte had ik 0 tolerantie. Intussen heb ik wel wat tolerantie ontwikkeld nl voor flurazepam 30mg (2 weken aan een stuk 1/dag) en daarvoor kreeg tetrazepam (1/dag voor m'n rug). Maar van die twee voel ik amper iets. Stilnoct is de enige benzo (Ja, ik weet dat het geen échte benzo is) waarbij ik dat spacey/hypnotische gevoel ooit heb ervaren. Is het mogelijk (nudat ik dus blijkbaar een beetje tolerantie heb) om datzelfde effect nog te bereiken indien ik een hogere dosis nuttig? of ben ik daar door die tolerantie "immuun tegen" zegmaar. Ik lees verhalen over mensen die na 3 stilnocts hun huis niet meer uitdurven vanwege het gevoel van "zattigheid' dat ze ervaren.. Het gaat dan over mensen met best wel wat tolerantie. Heb er al wel eens 3 genuttigd zonder enige problemen, had iets meer moeite met recht lopen.. Maar dat spacey gevoel van de eerste keer? Bleef uit.. Ik herinner me ook alles wat ik de bewuste avond deed.."
"Heb er daarnet 3 genomen en voel me nog steeds goed "voor rede vatbaar" om het zo te stellen. Loop ook nog aardig recht. Straks eentje smoke en dan relaxen ben er ook vrij zeker van dat ik me dit alles morgen nog herinner. Had er toch meer van verwacht"
"Thx voor je bericht! Gisterenavond nog een dikke amnesia gerold, en na dat die op was was ik wel redelijk van de kaart.. Maar visuals? No way .. Heel jammer, want die ene keer dat ik erop heb gespaced was heel anders dan dit. Ook veel leuker! Weet zoals ik al vermoedde idd nog alles wat ik "onder invloed"(zó gaar was ik helemaal niet voor die joint) gedaan heb. Nog over dat snuiven: Voegt het echt helemaal NIETS toe aan de intensiteit van het effect? Of vind je het verschil gewoon niet de moeite waard om je neus 'vies' te maken?"