Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
mss zijn er nog crisis hulpverleners online nu die me kunnen stoppen ?
Flameon ... kom er maar in ...
Klik om te vergroten...

Helaas sliep ik al. Hoe is het gegaan?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
goed ben nog clean ....

crisis is gelukkig voorbij, tot de 17 de juni hou ik vol.
Therapie is te belangrijk voor me.

Thanks
Klik om te vergroten...

Goed zo stonie, hou het vol!!! :wave:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zo'n half jaar dagelijks gebruikt en ik heb er zomaar helemaal geen behoefte aan. Heb 2 weken niets gebruikt en heb er ook helemaal geen trek ik. Maar eerst maar eens zien hoe dit zich ontwikkeld :) .
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er geen behoefte meer aan. aangezien de echte pep ver, heel ver te zoeken is.

Elke keer weer beloven ze je +60% en toch elke keer is het weer een teleurstelling :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
peppie zei:
Heb er geen behoefte meer aan. aangezien de echte pep ver, heel ver te zoeken is.

Elke keer weer beloven ze je +60% en toch elke keer is het weer een teleurstelling :wave:
Klik om te vergroten...

Echte pep is net goud, het is er wel, maar het ligt niet voor het op rapen.
Maar idd van slechte pep krijg je een goede anti trek, kamagra doet dan het werk misschien wel voor je ?

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik me ook niet kan herineneren van pep, is dat ik er zo'n opgeblazen gevoel van krijg.
Bij de pep die nu steeds heb lijkt het de dag erna of mijn buik op knappen staat.
Vroeger had ik dat nooit.
Zalwel door de caffeine komen. :confused:

iig is de ontiegelijke trek in pep steeds verder weg
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet!
Ik zou nu ook heel graag wat nemen.
Het is een kutsituatie,het is alweer een tijdje terug 2 maanden ongeveer.
En zie eigenlijk geen reden van waarom niet nu,terwijl ik me voor had gehouden voor altijd te stoppen dat inminddels is terugvoerd naar een jaartje.
Dat moet ik dus eigenlijk wel is een keer vol zien te houden,langste van de aflopen jaren is 6 maanden stoppen dus eigenlijk als ik ga zondigen moet het in ieder geval na 6 maanden :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is altijd peptijd :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals Emile Ratelband het zou verleggen:

Wees blij dat je geen pep meer kan krijgen, want nu ben je niet meer resistent en ga je de eerst volgende keer 100 x maal harder ... en dat is gunstig want dan kost het minder.

:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
:sunglasses:
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hrrrrrm vandaag is het heel erg.
Heb nog wat heerlijke pasta in de vriezer liggen.

Maar maandag heel wat besprekingen staan moet dan echt fris en fruitig zijn...

doetie 't of doetie 't niet ...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig heb ik nog een gram!

:hearteyes:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteren een stopdag gehad, vandaag wel weer trek, dus ff sprayen :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelukkig heb ik nog steeds trek, ik heb wel besloten om de pep te drogen en professioneel af te wegen in 15 mg capsules en dan serieus aan de therapie te beginnen, ik heb Ritalin en Concerta wel geprobeerd maar het doet me niets.

Na maanden van depressies en ongeluk heeft Allah me geduld beloont met het allerhoogst haalbaar:

Spatzuiver medicijn voor me onbehandelbare leven.

:hearteyes:

:wave:
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fuck man ik moet de hele nacht doorwerken aan m'n project en om 7 uur weer in de bus zitten om hem op school op spellingsfouten te controleren en uit te printen. Vervolgens werken tot 12 uur 's avonds, en ja dan is het vrijdag avond dus kan ik ook niet gaan slapen..

Je kan wel zeggen dat ik behoefte heb aan pep, ja :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
behoefte is geen trek, voorbereiding overtreft alles.

je gaat ook niet zonder handschoen de Elfstedenstocht schaatsen. :tearsofjoy:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu live...; 2-subtiele lijntjes Dextroamfetamine 50mg ( getest op 70% Puur ), net naar binnen gewerkt..

Wat een genot! Wat een hemels gevoel.. :hearteyes: Dit kan ik IEDEREEN aanraden. Het wordt een mooie avond, en morgen Defqon.1!!
f
f.liereluiterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al jaren geen pep meer op maar had hier vandaag toch wel weer eens zin in. Dus naar mijn oude vertrouwde dealer hier in Rdam getogen. Maar helaas verhuisd kennelijk. Jammer want was de enige die ik kende met echt goede pep. Had altijd van die lekkere roze "rilpep". Yummie.

Oh well.. koud biertje dan maar. Ook lekker :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag spant het er toch om, ik weet niet waarom ...

DE TREK TREKT ALS EEN TRACTORPULLING CONTEST AAN ME ZIEL !! SAVE MY SOUL KIDNAP MY SPEED.

:(

ik neem een ini mini bommetje ... maar eerst koffie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Officiele melding:

77 mg ongeteste schraapsels van me test blad .... gedroogd uiteraard ... das iets meer dan 10 mg wat Dr Lex me voorschrijft.
Maar weet je Dr.Lex ?

Go fuck yourself i admitt i am a real true BAD ASS JUNKY XXL.

en nu opruimen in deze zwijnenstal !!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."