#1
ikke heb 




Taat zei:Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)
Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..
Hoop dat het lukt!![]()
dan was ik nu nog niet thuis 




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."