#1
haha , geweldig topic!
Ik heb ook trek
en ik ben ook zo godverdoemde naief en impulsief, en ik ben nou niet bepaald gezegend met die 2 naare eigenschappen!
Maar gelukkig heb ik wél zelfkennis!
En ow, ik verheug me nu al op de zomermaanden!! Heeeeerlijk feesten en knarsen in de zon met een helderblauwe oceaan hemel *droomt weg*....
Ik heb ook trek
en ik ben ook zo godverdoemde naief en impulsief, en ik ben nou niet bepaald gezegend met die 2 naare eigenschappen!
Maar gelukkig heb ik wél zelfkennis!
En ow, ik verheug me nu al op de zomermaanden!! Heeeeerlijk feesten en knarsen in de zon met een helderblauwe oceaan hemel *droomt weg*....
