Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
116 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had vanmiddag wel even flinke trek in 'n dikke lijn. Ik kwam vanochtend al helemaal verlept m'n bed uitgerold, en toen ik de ramen aan het zemen was bij m'n oma besefte ik opeens dat het schoonmaakmiddel toch wel een karakteristiek geurtje had.

Juist ja.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Ik zou wel een snufje lusten ja.
Klik om te vergroten...
Wachten tot 2 jan he :grin:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk!

Me strong, me woman.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Die 'trek' is helemaal weg, lang leven overmatig gebruik!
Klik om te vergroten...

Wat je zegt. :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Godmiljaar, na zo'n halve liter bier zou een lijntje er wel ingaan. Echter, dat zou te snel zijn. Veel te snel. Laat mij eerst bekomen van de vorige keer.

Olle
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#5
Juist opgestaan omdat ik niet meer kon slapen. Ik dacht "ik check df ff". Mijn oog viel op dit topic en door het lezen van al die members die trek in pep hebben is de neiging om mijn dag 'pepgewijs' te beginnen erg aanwezig.:) Voorlopig zal ik nog maar ff proberen om hier niet aan toe te geven.
p
paddypaddoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb erg veel zin in weer eens een goede lijn........ :rock:
Alleen de pest is weet het ff niet te krijgen.(mijn leverancier doet niet meer)
Pas nog wel wat uit polen kunnen krijgen van een collega,maar dat was bagger....rook nergens naar..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit weekend snuiven. :grin: Heb er nu al zin in. :flushed:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychopsychedelic zei:
bijna 10 kilo afvallen in 2/3 dagen is zo gezond niet ..
Klik om te vergroten...

Sonja bakker pep ?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ice queen zei:
psychopsychedelic zei:
sow, ik merk nu van een bepaalde knetter pep die ik hier bij iedereen zie terugkomen dat na 1 lijntje is de trek in pep wel even veel minder voor de komende 20 uur, dan begind de chaos in mn koppie weer op te komen... maar speed werkt mischien goed tegen add, maar het haalt je meteen finaal leeg dus op langere termijn een chaos schepper inplaats van een chaos ordener. het verlangen naar de volgende als de ene aan het uitwerken is, en pff de tijd gaat zo verschrikkenlijk snel.. wat een vreemd goedje eigenlijk.. :rock:

hahaha

:hearteyes:

Dat is nog eens een theorie waar je redelijk ver voor moet zijn en een paar keer moet over lezen om er iets wijs uit te worden :grin:

Ice queen zei:
hiepa feestje kan blijven duren :grin:
Klik om te vergroten...
lekker aant feesten?
Klik om te vergroten...

Bwa alleen is maar alleen hé
Klik om te vergroten...


aah dat is ook niet gezellig!! tog niet alleen maar alleen geweest ?? ik ben nu ook alleen maar dat is wel even beter, tering wat was het net een vaage boel in mn huis :rolleyes: :tearsofjoy:
I
Ice queenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pas nieuw en al gelijk met de deur in huis knallen

Ik wil, ik wil nee ik moet is correcter :grin:
Maar er is niks vast te krijgen hier :rolleyes:
Dus zit in een verplichte afkick nu van al 4 dagen :(
Met een humeur van ver onder 0 :kots:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zaterdag is het weer tijd
hakken omhoog meid
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
kheb niet eens zin in veel pep maar gewoon 1 vettige lijn of 2 kleintjes gewoon ff lekker maar dat ik wel kan slapen
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gooi me pep liever uit het raam incl roofies en nog meer pillen.
Tijd voor pauze,en een goede ook.
Moet goed nuchter worden weer ipv veranderen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik mis mijn beste vriendin genaamd Amfetamientje.
I
Ice queenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Telt vrijdagnamiddag als weekend???
Zo ja, aarrrrgggghhhh help dan :angry:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had wel zin in een lijntje ..... maar ik heb niks, helemaal niks.
Wellicht ook beter, dit weekend geen vrij :P
I
Ice queenLid
01-01-2024, 00:00
#17
hiepa feestje kan blijven duren :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
sow, ik merk nu van een bepaalde knetter pep die ik hier bij iedereen zie terugkomen dat na 1 lijntje is de trek in pep wel even veel minder voor de komende 20 uur, dan begind de chaos in mn koppie weer op te komen... maar speed werkt mischien goed tegen add, maar het haalt je meteen finaal leeg dus op langere termijn een chaos schepper inplaats van een chaos ordener. het verlangen naar de volgende als de ene aan het uitwerken is, en pff de tijd gaat zo verschrikkenlijk snel.. wat een vreemd goedje eigenlijk.. :rock:

hahaha

:hearteyes:

Ice queen zei:
hiepa feestje kan blijven duren :grin:
Klik om te vergroten...
lekker aant feesten?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen trek in pep, eigenaardig genoeg. Normaal gezien begint de trek op te komen als het weekend is. Zal toch nog minstens 2 weken duren voor ik weer aan de pep ga. :rock:
I
Ice queenLid
01-01-2024, 00:00
#20
psychopsychedelic zei:
sow, ik merk nu van een bepaalde knetter pep die ik hier bij iedereen zie terugkomen dat na 1 lijntje is de trek in pep wel even veel minder voor de komende 20 uur, dan begind de chaos in mn koppie weer op te komen... maar speed werkt mischien goed tegen add, maar het haalt je meteen finaal leeg dus op langere termijn een chaos schepper inplaats van een chaos ordener. het verlangen naar de volgende als de ene aan het uitwerken is, en pff de tijd gaat zo verschrikkenlijk snel.. wat een vreemd goedje eigenlijk.. :rock:

hahaha

:hearteyes:

Dat is nog eens een theorie waar je redelijk ver voor moet zijn en een paar keer moet over lezen om er iets wijs uit te worden :grin:

Ice queen zei:
hiepa feestje kan blijven duren :grin:
Klik om te vergroten...
lekker aant feesten?
Klik om te vergroten...

Bwa alleen is maar alleen hé

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."