#1
-spaceman- zei:mijn trek is echt weg na een jaar niet gebruiken...
Goed zo! Beter toch?
-spaceman- zei:mijn trek is echt weg na een jaar niet gebruiken...
craktesius zei:nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?
Chris Pontius zei:craktesius zei:nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?
Zorg dat je wel je pep test want als je van goed spul op 1 avond een gram weg werkt, zeker de eerste keer, kan dat best veel zijn![]()
Die honger is inderdaad wel weer eventjes gestild : )Chris Pontius zei:Dit weekend is het wel weer genoeg geweest :P
Same hereChris Pontius zei:Dit weekend is het wel weer genoeg geweest :P
Exceptional Insight zei:Die honger is inderdaad wel weer eventjes gestild : )Chris Pontius zei:Dit weekend is het wel weer genoeg geweest :P

W.F.L. zei:Exceptional Insight zei:Die honger is inderdaad wel weer eventjes gestild : )Chris Pontius zei:Dit weekend is het wel weer genoeg geweest :P
+1.. Nu nog van diekop afgeraken.
![]()
knolselderij zei:kheb geen tijd om te testen dus moet vanavond 4 soorten pep testen met mn neus om te kijken welke ik mee neem naar moh
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."