Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vanmiddag een paar grammetjes gehaald, was nog vrij nat... nu onder t genot van een lijntje aan t drogen en vermalen... MAAR nu is mijn vraag... blijft die speed wel droog? Ik ga dit wiekent naar een festival en wil gewoon af en toe lekker uit 't sealtje een snuifje nemen... nou daaaaaag"
"Heeyy Gisteravond onverwachts leuk bezoek gehad, en lekker aan de wijntjes en de pep gezeten Errug gezellig, m'n huissie was een dikke teringzooi, over lag sjek, en heb m'n cd kast uitgestald op tafel. Anyway, het bezoek is vanmorgen weggegaan, dus nu zit ik hier de hele middag nog een beetje vaag te wezen.. Heb m'n huissie al weer stofgezogen en gepoetst en de was gedaan en zit hier ook wat op het forum te spieken.. Ik vind het zooooooo saaiii En ik moet zo nog naar de winkel, maar met die doppen heb ik eigenlijk geen zin om nu zo over straat te gaan... bahhhhh Ik heb nu ook echt geen zin om vrienden te zien die nuchter zijn, en er zijn vanmiddag al 2 langs geweest. Elke keer als de bel gaat zit ik helemaal verstijfd.. Iemand tips om de verveling tegen te gaan, natuurlijk is dit forum berichtje ook al een goede afleiding... :P Ja ik heb de smilies ook ontdekt.."
"zo zo dat ist schnell jahh hehehehe"
"hahaha daar heb ik me vanmiddag ook al mee bezig gehouden hehehehe arghhh"
"su maar even een wijntje ofsuu dat helpt ook wel goed tegen de verveling"
"hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor"
"slap ouwehoeren wat eindigt in een diepgaand gesprek over het leven rondjes huppelen rondjes lopen rondjes hinkelen rondjes dansen gekke geluiden uitkramen risken! Fanatiek jonge! ik stond te springen boven het bord toen ik op verliezen stond aaaHH!! mensen een berichtje sturen en dat vervolgens vergeten, totdat je een berichtje terugkrijgt en je afvraagt, uhh?? wat is dit ineens? en het berichtje dan teruglezen en je verwonderen over de tijd die erbij staat. te lange forumberichtjes schrijven me inschrijven op het forum en dan die vervelende code niet kunnen lezen hmm sommige zijn niet favoriet zie ik nu. anyway, zoiets!"
"ZegIkNie zei: I Het probleem is dat ik me mezelf voel en veel verschillende dingen tegelijk onder controle heb met speed op... Klik om te vergroten... Heb je er last van dat je jezelf voelt? Dan is mediteren een goed alternatief. Dat helpt om je gedachten en gevoelens op ''nul'' te krijgen. Ik ben er zelf nog niet zo lang mee bezig, maar ik merk dat ik bewuster word van mijn onbewuste. Rustiger ook in mijn hoofd. Ben vaak met van alles tegelijk bezig, en mediteren helpt je alles te relativeren en archiveren. En stoppen met die speed! Elke dag gebruiken is niet goed! Als ik veel heb gebruikt, raken mijn reservers op en word ik erg neerslachtig en verdrietig."
"pascal828 zei: snuverjetje zei: hebben jullie niet wat leuks te vertellen ofso? ik ben één en al oor hoor Klik om te vergroten... Gaan we opdringerig doen? Klik om te vergroten... Kan ik zo geen leuke verhalen afdwingen dan"
"Hmmzz... ik kan anders heeeeeeeeeeel goed luisteren hoor! Anyway.... sjekkies roken is ook een leuke afleiding hehehe paffen om het leven!! Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? :P"