Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oom Klaas zei: Vandaag even een kistje mandarijnen meegenomen Klik om te vergroten... lekker."
"Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd. En ze groeien tegenwoordig ook sneller waardoor er meet water als vitamines in zitten. Wel jammer eigenlijk.. Gelukkig is er biologisch fruit.. is veel lekkerder en gezonder, wel duurder.."
"Toasts zei: Met succes! Als ik nu speed gebruik komen meteen al deze negatieve kanten op de voorgrond. Ik erger me dan blauw aan de 'strakke' kop waar ik de komende ~8 uren mee opgescheept zal zitten. En ik wens vurig om gewoon lekker relaxed (stoned ) te zijn. Ook spookt constant de 'afkick' waar ik nadien mee opgescheept zal zitten constant door m'n hoofd. Klik om te vergroten... Dit is een mooi stukje tekst, het weerhoud er mij in elk geval nog meer van nog ooit speed te gebruiken. Ik kan me toch wel voorstellen dat ik er van zou kunnen genieten maar idd het brengt veel nadelen met zich mee.. Ben er zelf nu 3~4mnd vanaf na een half jaar dagelijks gebruik en de vermoeidheid ben ik wel kwijt, ik heb niet echt een verstoord ritme ik kom er alle dagen tussen 8 en 9 uit en ga er tussen 22 en 23 uur weer in. Momenteel werk ik ook niet maar dit ritme bevalt me niet echt lekker want 's morgen ben ik heel helder en vroeg in de middag begin ik soms toch wel weer lui te worden.."
"Ik ben ongeveer rond februari dit jaar begonnen met het dagelijks gebruik van speed, nu een paar dagen gelden ben ik gestopt. Ik kan er nu niet aankomen misschien wel als ik er moeite voor ga doen maar ik heb het gevoel daar de energie niet voor te hebben. Wat ik me afvraag is hoe lang amfetamine in je slijmvliezen en daar omheen je holtes enzo kan blijven hangen want ik heb namelijk een gebroken neus gehad en het staat allemaal schots en scheef in mijn neus nu is mijn neus nu na 3 dagen nog niet geheel amfetamine vrij merk ik, mijn neus is dan weer open dan weer dicht en ik merk ook nog wat van de effecten als ik warm water door mijn neus naar binnen snuif. Ik ben eigenlijk van plan tijdelijk te stoppen en dan vervolgens alleen nog maar een bepaalde dosis dagelijks te slikken. Voor ik aan deze drugs begon voldoe ik me al heel vaak moe en kon ik vrij moeilijk motivatie opbrengen voor werkzaamheden die wel moeten maar niet leuk zijn. Als ik pep gebruik leef ik gewoon een stuk lekkerder merk ik. Ik heb PDD variant "not other specified" ik weet wel dat de hersenen van mensen met ADD of ADHD beter functioneren (meer structuur) bij amfetamine. Ik vind het heel moeilijk om te stoppen met amfetamine, ik zit constant me af te vragen hoe ik er het beste aan kan komen nu.. Als ik het kan krijgen ga ik er zeker weer aan beginnen maar van de andere kant ga ik mezelf natuurlijk wel helemaal naar de klote helpen als ik de rest van mijn leven amfetamine gebruik. Daarnaast is blowen ook nog eens zo'n verhaal apart.. Als ik dan de energie gevonden heb lekker een filmpje ofze te gaan kijken en zin krijg in een joint dan ga ik die roken en na 5 min wil ik alleen nog maar slapen of in elk geval liggen.. Hoe lang zo het duren voor ik weer zoals vroeger was dat ik gewoon de dagelijkse energie heb die normaal is, moet ik dan denken aan weken, maanden jaren? Zijn er hier mensen die al een tijd gestopt zijn en wat zijn jullie ervaringen is het aan te raden om te stoppen of zal je toch wel de rest van je leven op je tanden moeten bijten om de verlangens te weerstaan. Mijn levens visie om te stoppen is ook niet bepaald de ideale.. Doordat ik PDD-nos heb is het voor mij extra moeilijk sociale contacten te maken en vooral te houden. Daarnaast is de behoefte aan sociaal contact er ook nauwelijks. Ik vertel hier heel ook maar dat ik 23 ben en logisch nog nooit een vriendin heb gehad. Die wil ik af en toe wel, maar dat is geen reden voor een vriendin. Daarbij ben ik een te eerlijk, oprecht en straight to the point persoon om de player uit te gaan en willen hangen. Dus dan blijven er weinig mogelijkheden over, naar de hoeren dus.. Verder ook belangrijk ben ik niet bang voor de dood, alleen kan ik het niet maken tegenover de mensen die ik achterlaat, mijn moeder, mijn broertjes en zusjes wil ik geen verdriet aandoen. Ik denk er eigenlijk zo over, lang leven de lol en drugs gebruiken, hoeren neuken en geld verdienen daar draait mijn leven om en omdat ik niet bang ben voor de dood maakt het me weinig uit als ik tussen mijn 50 ~ 60 al ergens de pijp uit ben. Al hoop ik wel dat mijn broertjes en zusjes dan oud genoeg zijn zodat mijn dood hun leven niet zo beïnvloed als dat het nu zou doen.. Misschien zeggen mensen dat ik in de war ben, maar dat is niet zo. Ik ben gewoon een niet-sociaal persoon. Dat wil niet zeggen dat ik onaardig ben, maar ik laat en wil mensen niet dichtbij hebben. Mijn sociale problemen vind ik geen probleem alleen de buitenwereld denkt dat het een probleem is voor mij."
"Ik heb het een paar keer gerookt, een keer gekocht opgerookt niets van gemerkt dat was 10x extract denk ik. Toen een jaar later weer, toen merkte ik het wel goed, ik heb toen eens ervaren alsof ik in een dikke pasta zat en een rits zich om mij heen dicht sloot. Ik kreeg toen te horen dat wat ik hier te zien zou krijgen ik niet mocht vertellen aan niemand. Maar er kwam niets, de trip was alweer minder aan het worden. Sindsdien heb ik geen Salvia meer gerookt, misschien doe ik het nog eens maar eerst komt DMT nog."
""er schijnen trouwens mensen te zijn die van Salvia bijna net zo hard gaan als dmt..." Klopt, alleen moet je er echt veel ervaring mee hebben, plus een onsje geluk want niet ieder mens tript überhaupt op Salvia. De eerste keer werkt het bij sommige mensen niet eens. Het beste is dan een half/jaar later nog eens doen, dan werkt het. Intussen veel blowen dat je longen niet zo snel meer hoesten. En dan in 1x zonder er bij te hoesten een heel grammetje 20x extract oproken in een goede waterpijp / bong."
"Wat ik mij zo af zat te vragen is omdat NN-DMT tijdens de slaap wordt aangemaakt, om precies te zijn tijdens de REM slaap. En het dus te linken is aan slapen merken er hier gebruikers van het roken van NN-DMT dat zij na gebruik het gevoel hebben geslapen te hebben? Daarna ook niet moe meer zijn (stel je rookt NN-DMT als je echt moe bent wat gebeurt er dan daarna?) Trouwens wat ik me ook af vraag is of DMT altijd goed valt, zijn er verhalen bekend van bad gaan? De ervaring opzich is mindblowing ok, maar kotsen etc..?"
"Damn, sinds vandaag heb ik ineens wel veel trek in pep.. Al 10x keer aan gedacht vandaag waar ik er normaal maar 1x aan denk. Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat er een klein stemmetje in me zei ach waarom ook niet.. En nu komt de trek in pep steeds terug.. Ben al maanden clean en dan nog komt de trek zo makkelijk terug.. Toch heb ik al eerder gedacht dat het misschien verstandig is om het toch nog 1x te kopen om er voorgoed afscheid van te kunnen nemen.. Iets in me wil toch een keer hard gaan, om er dan voor altijd mee te stoppen. Van de andere kant maakt het me wel sterker door ook nu nee te zeggen.. maar fck als ik nu nee zeg doe ik dat over een paar jaar zeker en dan ervaar ik dus niet meer het afscheidsfeestje.. Want toen ik gestopt was heb ik alles ook opgemaakt met de gedachte weer nieuwe te gaan kopen, maar toen ging ik toch stoppen."
"Waarom die extremen? Blijkbaar is dat het enige wat werkt bij mij.. Dat geld voor blowen ook, als ik wiet heb kan ik het niet laten liggen, ik zal er elke dag van roken. Ik kan natuurlijk wel opleggen aan mezelf dat ik pas na 12:00 blow als ik als vroeg wakker ben en eerst huishoudelijke taken af rond. (De joint is ook een stuk lekkerder als je al wat gewerkt hebt en hem dan opsteekt dan dat je zo uit je bed komt rollen en aan je joint begint..) Maar ik heb maar een flink slok Wodka op, en nu aan de Go Fast. Ik denk dat ik nog wel een keer pep ga gebruiken maar nog niet.."
"deadlock zei: counterstrikert zei: Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie. Klik om te vergroten... De belangrijkste is vitamine B12. Er bestaan géén niet-vleesproducten waar dit in zit ook al wordt geroepen van wel. Er zitten moleculen in plantaardig voedsel die er op lijken maar die kunnen in het lichaam niet gemetaboliseerd worden als substituut. Vitamine B12 is essentiëel bij het maken van zenuwcellen. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor aandoeningen je daar bij kan krijgen. Klik om te vergroten... Nou nee is niet helemaal waar, want B12 zit namelijk gewoon in alpro soya producten. Code: Vegetariërs maken zich terecht zorgen over B12, al bestaat er hiervoor een zeer gemakkelijke oplossing. Vroeger was het niet moeilijk om voldoende van deze vitamine binnen te krijgen. In culturen met plantaardige diëten, groeien de micro-organismen die B12 produceren in de bodem en blijven zij aan de wortelgroenten hangen. Traditionele Aziatische miso en tempeh bevatten grote hoeveelheden B12. Maar met de industrialisatie van de produktie en door verbeterde hygiëne, werd deze bron van B12 uitgeschakeld. Vlees-eters krijgen B12 door de micro-organismen die leven in het vlees dat zij opeten. Al zijn gevallen van B12 deficiëntie (tekort) zeer ongewoon, het is toch belangrijk om te zorgen voor een goede, betrouwbare bron van deze vitamine. Goede bronnen zijn alle gebruikelijke veelvoudige vitamines (waaronder ook de vegetarische vitamines), verrijkte cereals, en verrijkte sojamelk. Vooral zwangere vrouwen en moeders die borstvoeding geven, moeten ervoor zorgen voldoende vitamine B12 te hebben. bron: klik"