Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij de dealer op school... :) lekker handig
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
laat het halen bij de coffeeshop, paar keer ook eigen teeld van iemand gehad, maar dit was prut :stoned:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelic_Fairytale zei:
bij de dealer op school... :) lekker handig
Klik om te vergroten...




Nou dat je het zegt,hier op school zijn er minstens 5 vaste dealers



:P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op straat
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#5
coffeeshop (soms) 5-6 eur. de gram

dealer (vrijwel altijd) 50 euro 13 gr
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
Klik om te vergroten...

muwhahaha
connecties :grin:
normaal is het 2.50 per voorgedraaide, maar laat het nu net een vriend van me zijn die daar werkt op n aantal dagen :mrgreen:
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coffeeshop, vanaf 2,50 heb je hier een voorgedraaide en vanaf 5 euro per gram.
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij dealers aan huis, dealers die je moet bellen en het dan brengen en soms in maastricht, geleen of sitard.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
minn zei:
BobG zei:
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
Klik om te vergroten...

muwhahaha
connecties :grin:
normaal is het 2.50 per voorgedraaide, maar laat het nu net een vriend van me zijn die daar werkt op n aantal dagen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

wuhah hier is het ook 2,50.. :)
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier in de shop is het ook 2.50 voor een voorgedraaide Joint of Hasjjoint.
En bij de dealer 2 euro voor een joint, 5 euro per gram. :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik koop geen wiet meer
en anders kocht ik het altijd van zo'n gastje gezien ik niet bij de shop mee krijg
J
Juweeltje1983Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik haal mijn wiet uit de coffeeshop. 2,50 voor een voorgedraaide en vanaf 5 euro heb je een grammetje, maar de betere soorten zijn 6,- per gram
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
altijd van de dealer, 1gr=5 euro 12,5gr=55 euro 25gr=100euro
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#14
hier in België heb je geen coffeeshops dus er zijn mogelijk heden:
1/ je rijd met de auto naar nederland (als je 18 bent en een auto hebt :P )
2/ je koopt van een dealer op school of op straat of een kennis...
ik ben geen 18 dus ik koop van dealers. voor een voorgedraaide is het 2.50€ en voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
ik koop nooit voorgedraaide alleen als ik weet dat ze veel van het goeie er in doen :mrgreen: want sommigen zijn erg gierig en misbruiken dat. als ze mij vragen voor voorgedraaide ben ik wel eerlijk en draai ik ze zoals ik ze zou draaien. als ze een dikke joint vragen dan vraag ik mss 3€ maar dan ben ik zeker niet gierig :mrgreen:
als ik 18 ben, en ik heb een auto kom ik zeker eens een bezoekje brengen naar de coffeeshops in Nederland :stoned:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Freaky high zei:
voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...
Klik om te vergroten...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr.jiho zei:
Freaky high zei:
voor 2 gram 12.50€, voor 4 gram is het 25€....
quote]
je betaald teveel... je moet echt niet meer dan 10euro voor 2gr geven aan een straatdealer tenzij het echt GOEIE weed is...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
dat is de normale prijs hier in belgie hoor. dus ja, nederwiet is altijd beter dan de belgische
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
van een dealer.. bijna altijd 5€ de gram en meestal wel goeie kwaliteit.. soms wel beetje te veel takjes ertussen :angry:

maar meestal ook echt van die lekkere dikke toepen :smoke:
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had een eigen kweek dus had een jaar lang meer dan genoeg te smoken voor mij en 2 vrienden :smoke: tegenwoordig blow ik véél minder en als ik doe doe ik met een kameraad die de jay meeneemt :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soms shop, soms dealer.
Maar bij de dealer kom ik eerder in de verleiding om te gaan shoppen. Doe ook maar wat van dat, doe daar ook maar een grammetje van.
Dus beter shop eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Misterionatural zei:
Huh, heb je dat niet in een shop dan? Dealertje waar ik normaliter altijd m'n shit haal heeft minder variatie dan in de coffeeshop. Ik zou in ieder geval in een shop meer geneigd zijn om te gaan 'winkelen'.
Klik om te vergroten...


Die van mij heeft ook allerlei pillen en poeders nog, dus da´s de verleiding waar ´k het over heb. :)
Ik krijg trouwens wel meer bij de dealer dan in de shop, dus tegenwoordig loop ik er toch weer de deur plat.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DonK zei:
Obyt zei:
Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram.
Klik om te vergroten...
nou de tijden dat ik in belgie verbleef, engeland of duitslands, niet te roken die wiet daar, NL wiet blijft het beste vooral in Engeland is het baggerzooi
Klik om te vergroten...
De meeste wiet die je daar in Zuid-NL smoort komt wel van België :) Kvind de wiet hier lekker te smoren hoor, goed gaar van worden, word er net even gaar van als NL wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."