Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nu 15, maar haal al minstens een jaar bij de shop :P Bij mij in de buurt zit een shop waar je 5 gram gruis voor 15,- kunt halen, goede deal.
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik haal gewoon bij een elegale thuisdealster :stoned:
5 euro de gram maar als je grote hoeveelheiden koopt is er wel wat extras bij :stoned:
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik haal mijn weed op schiphol :stoned:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
humm naja we wonen allemaal in nederland.. dus wat dacht je van de coffeeshop? :wave:
a
anoniem00Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zeg maar nog een (dom) vraagje,

kun je tipjes en King size vloeitjes gewoon bij de supermarkt kopen?
of alleen in de coffeeshops?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook bij de texaco. :wink:


ik ehb nu een afgaan hasje met flintertjes bladgoud erin. lol (heb, laten testen, is dus echt bladgoud.) vorige weeek durfde ik m nog niet te roken.


heftig deze :grin:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#7
anoniem00 zei:
Ik heb zeg maar nog een (dom) vraagje,

kun je tipjes en King size vloeitjes gewoon bij de supermarkt kopen?
of alleen in de coffeeshops?
Klik om te vergroten...

vloeitjes(big) zijn ook bij benzinestations te koop, tippiesx vaak ook bij tabakszaken
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
krantenwinkels enzo. :wink: En nachtshops.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
ook bij de texaco. :wink:


ik ehb nu een afgaan hasje met flintertjes bladgoud erin. lol (heb, laten testen, is dus echt bladgoud.) vorige weeek durfde ik m nog niet te roken.


heftig deze :grin:
Klik om te vergroten...


Wat is het nut van bladgoud in je brok hasj?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen idee niet. Maar soms heb ik hasj met een logo/merk erop. Tzal daarvoor zijn zeker? Zelf je blaadjes zijn gemerkt. ;p
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dealer, 1.5 gram voor een 10tje. Wel fijne wiet.


Of shop. Meestal 8 euro de gram.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
helemaal niks, is wel lachen.. ik heb wel 's 'n toetje gegeten met echt goud eroverheen. Echter zo dun dart ze met een stukje goud ter grootte van een kauwgumbal een heel voetbalveld kunne bedekken. Maar toch.. het is goud!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Varry zei:
loadrunner zei:
ook bij de texaco. :wink:


ik ehb nu een afgaan hasje met flintertjes bladgoud erin. lol (heb, laten testen, is dus echt bladgoud.) vorige weeek durfde ik m nog niet te roken.


heftig deze :grin:
Klik om te vergroten...


Wat is het nut van bladgoud in je brok hasj?
Klik om te vergroten...

geen nut, lijkt me, maar staat wel vet bling bling.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#15
coffee shop de vrolijke gaper of!
dealer uit me klas 3.3gr goede purple haze voor 10tje
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij de dealer betaal je al snel 15 euro voor 2/2,5 gram wiet waarvan die niet wilt vertellen wat voor wiet.
Dus beter gaan we gewoon naar de shop. :hearteyes:
-
-DANGEROUSLYLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die dealers in limburg zijn 3x niks.
1 Ze komen hun afspraken niet na
2 Je moet super lang wachten voordat je het hebt
3 Sommige geven ook nog de grootste troep (Nat)
4 En ik heb al 2 maanden geen joint meer gehad omdat niemand meer verkoopt
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
new balance zwolle...hebben altijd erg goede wiet en er zitten soms leuke soortjes tussen.
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#19
een van mij goeie matties is de lokale dealer dus geen probleem :stoned:
a
anoniem00Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
anoniem00 zei:
hmm, maar voor online kopen moet je toch ook 18 of ouder zijn? of kent iemand en site waar dat niet hoeft? want iik durf te wedden dat die gast die ik ken t niet voor me wil doen :P
Klik om te vergroten...

je kan het hem toch laten doen en naar jou huis laten sturen...
Klik om te vergroten...

nee dat doe ik maar neit, aangezien ik nog gewoon bij mn ouders woon :P je weet maar nooit he, ik vraag wel of die een keer paar grammetjes in harderwijk wil halen, en anders zoek ik wel andere manier :wink: toch bedankt voor de tips :grin: :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."