Wij hebben zo ooit eens zaadjes voor 16 euro op de kop kunnen tikken.
Het was een witte weduwe x skunk.
Ik heb daar één vrouwtje van bijgehouden en dat
gewoon onder de TL geplaatst en
verder niets buiten water.
Enkel en alleen maar wat
regenwater uit de vijver
waar visjes rondzwommen.
Stelt heus niet veel voor, maar als ik er echt werk van had gemaakt kon ik wel wat meer oogsten. Als ik toen wist dat je hier in dit klimaat buiten kon kweken, dan hong er zeker 10x zoveel aan.
Maarja je kent dat he, experimenteren en spelen.
Anyway, je bent goedkoper af met zelfkweek.
Dit is het resultaat van 1 TL, 16 euro en regenwater.
Zo'n 4 gram wietjes.
Ik wist niet wat toppen inhield, anders had ik meer geoogst. Ik had nog veel meer geoogst als ik ze iets langer liet voorgroeien.
Ik heb hieruit geleerd dat je moet wachten tot je genoeg zijscheuten hebt, en wachten tot die scheuten groot genoeg zijn.
Dit bevorder je door te toppen/
Volgende ronde ga ik voor een kilo (buitenkweek)