Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiettaxi zeker relax, je hebt legale en illigale. Lekker makkelijk die komen gewoon bij je thuis. In Haarlem zit er idd een. Ik had eerst telnr's maar heb die niet meer.

http://www.wiettax.nl/

En vroeger idd een kilo voor zelfs minder dan € 3000, maar nu al eerder € 3500.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik laat m'n wiet meebrengen uit de shop door ieman die 18j is :) .
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier 2,50 per gedraaide joint maar ik haal men wiet meestal bij een dealer en betaal ik gewoon 5 euro voor
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik meer dan 10 euro nodig heb ga ik naar de coffeeshop in de stad, daar ken ik mensen die kunnen halen ( ben nog geen 18 ). als ik een 5je nodig heb dan ga ik hier voor coffeeshop roomana staan en vraag ik aan mensen die voorbij komen of ze naar de coffeeshop gaan ^^
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom haalt iedereen hier voorgedraaide dats kk zonde van je geld man ken je btur een gram halen dan word je nog stoneder ook...

betaal meestal 5 euro per gram voor wiet als ik hasj haal meestal 15 maar heb ik wel kk goeie(isolator)
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
en als ik met mensen ben die kunnen draaien hebben zij meestal al gehaald
ik laat een vriend bij de shop halen:
of een black heavy van 4 euro
of een ketama gold van 4 euro
of een skunk/pollem van 2,50
of een cocktail van 3 euro
en in damsco haal ik zelf
gister had ik dan wel zakkie gehaald en ik had van een vriend zakkie gehad
toen gingen we in de bus fixe haha! :P

:stoned:
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#7
een van mij goeie matties is de lokale dealer dus geen probleem :stoned:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier is het andersom!
Wij betalen onze dealer 20€ en krijgen zo'n 3 a 4 gram hasj. (ga er al jaren he). En echt goede hasj! Hoef je maar even in je palm te houden en dat brokt als plastecine.

Maar als wij naar de shop gaan zijn we gewoon blut.
Daar ben je al gauw tussen de 8 en 12 euro kwijt aan een grammetje wiet.
Vind ik schandalig.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#9
vind wel dat de coffeeshopprijzen erg hoog worden inderdaad, in Leiden betaalde je 3 jaar terug ongeveer 6 euro voor een grammetje en nu vaak al rond de 8 euro :openmouth:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
via dealer jammer genoeg, vaak ook rommel

Ik zou vel liever naar shops gaan maar helaas..
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hopen op een fantastische zomer, en we hoeven weer een jaartje niet naar de shop/dealer :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij hebben zo ooit eens zaadjes voor 16 euro op de kop kunnen tikken.
Het was een witte weduwe x skunk.
Ik heb daar één vrouwtje van bijgehouden en dat gewoon onder de TL geplaatst en verder niets buiten water.
Enkel en alleen maar wat regenwater uit de vijver waar visjes rondzwommen.

Stelt heus niet veel voor, maar als ik er echt werk van had gemaakt kon ik wel wat meer oogsten. Als ik toen wist dat je hier in dit klimaat buiten kon kweken, dan hong er zeker 10x zoveel aan.
Maarja je kent dat he, experimenteren en spelen.
Anyway, je bent goedkoper af met zelfkweek.


Dit is het resultaat van 1 TL, 16 euro en regenwater.
Zo'n 4 gram wietjes.

Ik wist niet wat toppen inhield, anders had ik meer geoogst. Ik had nog veel meer geoogst als ik ze iets langer liet voorgroeien.
Ik heb hieruit geleerd dat je moet wachten tot je genoeg zijscheuten hebt, en wachten tot die scheuten groot genoeg zijn.
Dit bevorder je door te toppen/

Volgende ronde ga ik voor een kilo (buitenkweek)
M
MLISSAA.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
shop, meneer Jansen aan de Noordwal in Denhaag.
kkchillend, ik ben 15 en krijg t makkelijk mee daar :grin:
€3,- voor 1 voorgedraaide.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#14
soms via neef, soms via vriend, soms via vriend van een vriend enzo.. , soms zelf als ik het mee krijg.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
henkie84 zei:
Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.
Klik om te vergroten...

orange bud was toch helemaal niet meer te krijgen in NL?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Valentijntje zei:
henkie84 zei:
Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.
Klik om te vergroten...

orange bud was toch helemaal niet meer te krijgen in NL?
Klik om te vergroten...

Is dat erg goede weed ofzo?

Ik haal mijn wietjes trouwens bij de Koffiedik in Utrecht, soms ook bij de wietstok of Bordeau Rood :hearteyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#17
MLISSAA. zei:
shop, meneer Jansen aan de Noordwal in Denhaag.
kkchillend, ik ben 15 en krijg t makkelijk mee daar :grin:
€3,- voor 1 voorgedraaide.
Klik om te vergroten...

handig om hier te verkondigen :rolleyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Valentijntje zei:
henkie84 zei:
Bij de Sindbad te Eindhoven.. schijnte en beetje een louche zaak te zijn maar heerlijke orange bud, twizzla & haze's en erg chique en warm en lekker zacht ingericht.
Klik om te vergroten...

orange bud was toch helemaal niet meer te krijgen in NL?
Klik om te vergroten...

Is dat erg goede weed ofzo?

Ik haal mijn wietjes trouwens bij de Koffiedik in Utrecht, soms ook bij de wietstok of Bordeau Rood :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Is met citrussmaak en veel dikke dichte toppen.. kan ze alleen nergens krijgen in de shops :confused:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hangt er van af waar ik ben. In Amsterdam meestal Bio of Crystal van de Happy People. Als ik in Haarlem ben WW van de Wiettax of Amnesia Haze van de Willie Wortel :hearteyes:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zuid-limburg extreem duur ??

Goedkopere shops 6 euro de gram

De normale shops, met de betere wiet, 8~12 euro de gram

Voorgedraaiden 3~5 euro !

Echt duur? (gelukkig ben ik sinds maandje gestopt hehe )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."