Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De stilte Geweldig"
"Leuk! mijn peyote is jammer genoeg dood"
"Sweet_Shadow zei: Haze zei: Leuk! mijn peyote is jammer genoeg dood Klik om te vergroten... Aww Misschien had je de wortels beschadigd bij het overplanten? Klik om te vergroten... Ik denk het, hij zag er niet vrolijk uit. De jouwe ziet er erg mooi uit."
"Vandaag zijn ze binnengekomen, allebei gekocht via Azarius. San Pedro: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Is een stek, in de aarde gezet en wortelstimulator erbij geknald. Hij is 6 cm groot Geworteld cactusje. Kreeg em in mini potje, meteen oververhuisd. Diameter 3 cm. Reacties/Tips?"
"Psychedelic_Fairytale zei: zijn ze bedoeld om op te eten? heb je niet meerdere cacti nodig om een voldoende hoeveelheid mescaline binnen te krijgen? Klik om te vergroten... Nou, ik wil eerst even aankijken wat er gebeurt, en volgens mij duurt de peyote 25 jaar had ik gelezen om te volgroeien."
"Sweet_Shadow zei: Oh wat zien ze er leuk uit! Ik wil binnenkort ook beginnen met het kweken vanuit zaad van de San Pedro, hoe schattig moet dat er wel niet uit zien Ik denk dat ze bij Azarius niet buiten hebben gestaan dus is het het beste om ze niet direct in het zonlicht te zetten maar ze er langzaam aan te laten wennen. Ik heb geleerd dat zelfs cactussen kunnen verbranden Weleens gekeken op meneer cactus? Klik om te vergroten... Meneer Cactus heb ik al mijn info vandaan. Trouwens bedankt voor de tip over de zon. Ze zien er idd erg leuk uit. Vooral de san pedro is letterlijk schattig @ Psychedelic_F: Correctie het schijnt maar 10-20 jaar te zijn :P"
"NWA - Express yourself"
"Idd, maar de rush schijnt erg fijn te zijn."
"Kim zei: eindelijk is het dan toch gelukt om niet meer aan die fucking basepijp te hangen. Al 2 dagen bijna niks meer gehad . Het is ongeloofelijk kut en soms wil je gewoon dood overdag. nu rook ik savonds nog ff wat anders word ik helemaal gek. Maar langzaam maar aan zal ik clean worden. Nu maak ik me aleen nog zorgen over zaterdag en vrijdag.... Klik om te vergroten... Succes kim, Wees sterk en dan lukt het zeker Sterkte ermee!"
"Vnaaf opgezwolle in Oss hierzo, vriend van me is superfan en ik vind de muziek wel relaxt + in zaal blowen"