Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat heet vitaminegebrek. Zijn ook de eerste symptonen van scheurbuik. Vergeet niet dat speed de reserves in je lichaam wegzuigt, probeer altijd voor en na veel gebruik voedingssupplementen te nemen: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"PharmaPhreeK zei: Ik krijg dat ook maar volges mij niet alleen met speed, ook met pillen, en ook een paar keer zonder drugs als ik heel lang niks heb gegeten. Klik om te vergroten... Precies, het is gewoon vitaminegebrek."
"Op partyflock zijn er de mogelijkheden voor geobsedeerden & fanatici... ...van speed."
"boy zei: Appeltjespep bestaat allang niet meer. Zo werd de pep uit Haarlem van rond '95 genoemd, omdat er een soort smaakje aan zat. Dexedrine-fosfaat was het. Klik om te vergroten... Wat is dit voor gelul, er is nog genoeg appeltjespep te verkrijgen hier. Sowieso had die naam helemaal niks met de stad Haarlem en het jaar '95 te maken."
"Nutsss, dit was niet de afspraak. Wel stoppen vrijdag."
"Eén woord: Voedsel."
"Ik ook niet. Maar beste missparanoid, dat heet een opkomende amfetamine-psychose. Ik raad je ten zeerste aan om je gebruik een tijdje te staken en daarna gematigd door te gaan of er gewoon mee op te houden. Op een gegeven moment heb je jezelf zo beschadigd dat je er nog lang last van zal hebben. Dit is geen grapje of bedoelt om je bang te maken, ik ken genoeg mensen die jaren gestopt zijn maar nog steeds last hebben omdat ze te ver door zijn gegaan toen ze al psychotisch werden."
"Die hallucinaties kunnen wel gepaard gaan met paranoia natuurlijk. Maar hoeft niet. Ik hoorde bijvoorbeeld altijd stemmen in achtergrondgeluiden, maar daar word ik niet paranoide van."
"Dat heb ik ook altijd als eerst na te lang wakker + pep. In de verte hoor ik dan feesten en mensen. Best lachen op zich. Alleen soms ga je voorzichtig lopen om beter te luisteren en dan raak je in de war, dat is irritant."
"Precies!"