Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook.
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Huh, heb je dat niet in een shop dan? Dealertje waar ik normaliter altijd m'n shit haal heeft minder variatie dan in de coffeeshop. Ik zou in ieder geval in een shop meer geneigd zijn om te gaan 'winkelen'.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misterionatural zei:
Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook.
Klik om te vergroten...
het ligt aan de coffeeshop of de wiet goed is sommige shops verkopen gewoon geruis vooral in eindhoven , en in roosendaal had je bijna elke dag andere soort wiet waarvan soms supergoeien en soms super gare ik heb vaker meegemaakt dat ik niet stoned werd van coffeshop wiet
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nog geen 18, dus ik laat het door vrienden halen ofzo, meestal 7 gram voor €24,-

Met vrienden doe ik daar een week mee, elke dag een jointje vóór school, in de pause en ná school :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nijmegen ^^

Ik haal meestal mijn wiet/hasj in nijmegen...
Bij de kronkel...
Voor 5 Gram santa maria betaal je €30,- (wiet)
Voor ice-o-later 1.22 Gram voor €14,- (hasj)
best duure hasj... Maar wel super relaxt je word er kk stoned van =D
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
hond zei:
hoe vraag je dan naar wiet in de coffeeshop? stomme vraag misschien :)
Klik om te vergroten...
gewoon lijst kijken en een van die soorten noemen
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haze zei:
MetaalKonijn zei:
Hij praat iig als een neger.
Klik om te vergroten...

Lol, was meer geouwehoer
Klik om te vergroten...

Hahah, same here :mrgreen:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DonK zei:
Obyt zei:
Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram.
Klik om te vergroten...
nou de tijden dat ik in belgie verbleef, engeland of duitslands, niet te roken die wiet daar, NL wiet blijft het beste vooral in Engeland is het baggerzooi
Klik om te vergroten...
De meeste wiet die je daar in Zuid-NL smoort komt wel van België :) Kvind de wiet hier lekker te smoren hoor, goed gaar van worden, word er net even gaar van als NL wiet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ikke rechtstreeks uit marokko :wink:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
DannyDeHallucinaut zei:
Ben Hier Nieuwww :smoke:
Ik koop met wiet meestal bij een dealer want ik ben nog te jong op bij de coffeshop te halen :flushed:
maar vriend van me krijgt altijd wel lkkr wiet van zn broer en roken we samen lekker op :stoned:
Klik om te vergroten...

Welkom, stel je anders even voor in 't voorsteltopic in general,
hoe oud je bent en dat soort shit :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Utoop in Leeuwarden :smoke:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
coffeeshop.. ben 17 maar geen problemen mee
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#13
voor 90% van de cofeeshop (CP, terneuzen)
de andere 10% haal ik van de buren als ik ff zin heb in een joint. en niet in terneuzen raak :stoned:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij de plaatselijke dealer (belgie dus)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."