#1
Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook.
het ligt aan de coffeeshop of de wiet goed is sommige shops verkopen gewoon geruis vooral in eindhoven , en in roosendaal had je bijna elke dag andere soort wiet waarvan soms supergoeien en soms super gare ik heb vaker meegemaakt dat ik niet stoned werd van coffeshop wietMisterionatural zei:Coffeeshop-wiet is kwalitatief beter dan straatzooi. Ik heb gelukkkig een betrouwbare dealster huis aan huis, die goede wiet verkoopt; voor 6 euro heb je 1.3 / 1.4 gram, en je word nog heerlijk stoned ook.

gewoon lijst kijken en een van die soorten noemenhond zei:hoe vraag je dan naar wiet in de coffeeshop? stomme vraag misschien![]()
Haze zei:MetaalKonijn zei:Hij praat iig als een neger.
Lol, was meer geouwehoer

De meeste wiet die je daar in Zuid-NL smoort komt wel van BelgiëDonK zei:nou de tijden dat ik in belgie verbleef, engeland of duitslands, niet te roken die wiet daar, NL wiet blijft het beste vooral in Engeland is het baggerzooiObyt zei:Ik heb een goeie connectie hier in België, hij is een redelijk goeie maat, enkele maten van me kennen hem al langer dus die geeft altijd goed, weegt het altijd waar je bijzit dus zet je heus niet in het zak, is altijd goeie wiet enkel soms te tamme wiet, ik betaal ongeveer 4€ per gram.
DannyDeHallucinaut zei:Ben Hier Nieuwww![]()
Ik koop met wiet meestal bij een dealer want ik ben nog te jong op bij de coffeshop te halen![]()
maar vriend van me krijgt altijd wel lkkr wiet van zn broer en roken we samen lekker op![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."