Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Begin er dan eens mee! OT: Jep, Lucky's ftw!"
"Addick zei: Ik heb een keer een veel te zieke/respectloze grap uitgehaald bij een leraar vroeger,op speed was ik toen.Iedereen die het zag lach helemaal vlak maar ik heb er nu nog spijt van zo respectloos maargoed lachen was het Klik om te vergroten... Wat had je gedaan dan?"
"Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)"
"Daarom is dronken zijn ook nog eens kut. Je puked je brains er zowat uit. Dan liever eerst een heel klein beetje aangeschoten en daarna een pil ofzo"
"BlackRobBlunt zei: Nu (ik geen vriendin meer heb)... 1x in de 3 maanden Zal waarschijnlijk wel op 1x in het jaar komen te staan Klik om te vergroten... +1 Maar zo vind ik het niet hoor"
"Re: Sesksuele Uitspattingen. Marla Singer zei: Nou bijdeze dan even de mededeling dat ik gisternacht weer eens nonstop heerlijke seks heb gehad, dat ik maarliefst vier keer squirtend ben klaargekomen en dat ik er nu spierpijn van heb. :P Klik om te vergroten... Pics or it didn't happen ZI09 zei: Na 20 keerkomt er niks meer uit toch? Klik om te vergroten... Wat dacht je van rookwolkjes?"
"Na bijna 3 jaar sinds kort weer single"
"Daar geniet ik ook wel meer van hoor! Kan nu ook eindelijk weer drugs gebruiken zonder me schuldig te hoeven voelen 'T is alleen een beetje dubbel omdat ik nog vet veel van haar hou, maar ook wist en weet dat het niet gewerkt zou hebben later. Lastig, lastig..."
"Makkelijk is het niet nee, integendeel. Hopelijk komt er snel een nieuw leuk meisje op m'n pad Iemand die zich vrijwillig aanbiedt?"
"nelis zei: Ik moet een werkstuk voor school maken. Een van de opdrachten is een interview nemen van iemand die met drugs te maken heeft. zou ik hiet enkele vragen mogen stellen? 1) Op welke leeftijd ben je met drugs begonnen? 13e 2) Ben je veel verloren door drugs te gebruiken? Ja, o.a. twee mobieltjes en een bos sleutels 3) Hoelang duurde het om af te kicken? Ik hoef niet af te kicken aangezien ik nergens aan verslaafd ben. 4) Waar ben je hulp gaan zoeken toen je wou stoppen? Ben een keertje bij de Brijderstichting geweest 5) Hebben die mensen je goed kunnen helpen? Nope 6) Heb je nu soms nog goesting om drugs in te nemen? Jep Klik om te vergroten..."