Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"manga zei: maar die vrouw in de winkel kon geen nederlands Klik om te vergroten... Oei, als Verdonk dit maar niet leest! Ontopic: ik weet er verder niet veel af, maar ik weet wel dat het zwaar psychedelisch is. Je zult er niet verslaafd aan raken of sterven, maar je kunt wel zwaar bad gaan. Het is niet iets wat je 'eventjes' tussendoor doet, om het maar zo te zeggen."
"Wat? Maat niet zoveel uit, maar ik zou wel met een halve portie beginnen. In 'Uit Je Bol' staat een lijsje met verschillende paddo soorten en wat voor effect het over het algemeen geeft. Maar de verschillen zijn niet zo heel erg groot volgens mij, dus maakt zeker voor de eerste keer niet zoveel uit. Waar? In een vertrouwde omgeving is meestal het beste, en ik raad je toch aan er iemand bij te zoeken die ervaring heeft en die je eventueel gerust kan stellen of tips kan geven als je bad gaat. Omdat de buitenwereld nogal vreemd over kan komen, is binnen in je eigen huis het beste, zodat je je ook goed kan afsluiten. Maar de natuur is ook erg boeiend, dus je kunt bijv. als je natuur dicht bij je huis hebt, er gaan wandelen, en dan kun je zo naar huis als je wilt."
"Sweet_Shadow zei: Ozric Tentacles lijkt me ideaal in combinatie met paddo's. Klik om te vergroten... Ik ken van Ozric alleen Jurrasic Shift. Opzich wel een leuk plaatje, maar niet erg trippy. Misschien heb jij nog aanraders voor mij? ... Chimera zei: Amon is the king in trip music Klik om te vergroten... Whoo, nice, ik had er nog nooit van gehoord en heb zojuist iets gedownload. Echt vette muziek!"
"Over The Arctic Monkeys: Boven gemiddeld, maar ook niet meer dan dat. Over punk: Alleen de grondleggers (The Kinks, The Who, The Ramones) zijn leuk, en de echte underground crustcore. Voor de rest is er wat punk/hardcore betreft niets nieuws onder de zon."
"Elektronik_dynamite zei: zo goed als alle stijlen. waarom? omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend. het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen Klik om te vergroten... Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik snap niet dat iemand zich aan één stijl vastnageld. Ik houd van pop, rock, metal, blues, jazz/fusion, ambient, maar als ik maar één stijl zou hebben waar ik alleen maar naar luister, zou het op het end mijn strot uitkomen. Ik sta open voor alle muziek, en wat muziek voor mij fascinerend maakt kan vanalles zijn: sfeer, effecten, melodie, ritme. Natuurlijk zijn er wel bepaalde stijlen muziek die mij niets doen. Punk is vaak te eentonig, na een paar nummers heb ik het wel gehoord. In de metalscene zijn er maar weinig bands die 'echt' zijn, of origineel. Met trance/dance/hardstijl etc. heb ik ook niet zoveel, omdat het altijd zo zwaar leunt op de beat van de bass, en er in de electronica-hoek veel originelere dingen gebeuren."
"Hey mensen, ik heb in Reason een drietal nummers gemaakt om lekker bij de relaxten oner het genot van. Je kan ze hier downloaden: http://www.planetbauke.com/astronomy/02 ... master.mp3 http://www.planetbauke.com/astronomy/03 ... master.mp3 http://www.planetbauke.com/astronomy/04 ... master.mp3 Owja, kritiek/suggesties/whatever is altijd welkom. Graag zelfs."
"Ik heb er ook twee nummertjes opstaan. http://www.dance-industries.com/view_artist.php?ID=5013&track=19360 Maar verder gebruik ik de site niet zoveel, omdat er zoveel opstaat dat de kans klein is dat je response krijgt waar je wat aan hebt."
"Optreden van afgelopen Roadburn online te beluisteren. Helaas geen Hawkwind, maar toch leuk om te horen. http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...tals=2534202&magazines=10719222&news=28077160"
"Lees hier zodat jullie weten waar jullie naar moeten luisteren zaterdagnacht: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...tals=2534202&magazines=10719222&news=28044321"
"Het kost mij meer moeite, omdat vaak mijn gedachten verspringen en mijn concentratie weg is. Maar eenmaal klaarkomen is dan wel een stuk intenser."