Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Adrenochroom zei: 4-aco-dmt? Klik om te vergroten... 4-aco-dmt!"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone shokora zei: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Klik om te vergroten... Ik neem aan dat er nog geen straatnaam is..."
"Re: Wat zijn legale RC met een effect dat de moeite waard is? ^Precies, zitten methylone afgeleiden in geloof ik, lijkt idd op mdma volgens de verhalen. Verder BZP en andere piperazines, en Bromo Dragonfly is ook nog niet illegaal gemaakt."
"Re: Wat zijn legale RC met een effect dat de moeite waard is? Argulas zei: Hehe, I love this topic ! shokora zei: Zijn er webshops die openlijk bromo verkopen of is er moeilijk aan te komen? Klik om te vergroten... Good question. Of is het nog te onbekend voor zo te kopen? Iemand idee van prijs trouwes? Kdacht wel dat ik al es van iemand gehoord had dat ik het kon krijgen, zal es navraag doen. Anyway, al dees voor na de exams Peace! Klik om te vergroten... Lastig een goede te vinden, de vraag is altijd of ie betrouwbaar is etc. Het zijn iig niet van die webshops als azarius die het zo verkopen. Meer dan een paar euro per mg zou ik er niet voor betalen overigens, het is vrij goedkoop spul."
"Wow heftig man, maar ik wil het nog steeds proberen :P"
"Ze vinden mij allemaal! :P Binnekort vind ik er nog een paar uit het alfabet :P Maar goed zoeken naar vendors is een hell, ze zijn bijna allemaal nep of ze verkopen alleen vet veel in één keer"
"Re: Welk zijn Legale RC die het proberen waard zijn qua effe Niet echt, kleine hoeveelheden 6-APB zijn in omloop maar is slecht te krijgen, zou een beetje op MDA moeten lijken dus ik zou het wel graag willen doen maar kan er niet aankomen. Verder raad ik zwaar 4-aco-dmt aan als je eraan kan komen, beetje als paddo's alleen veel rustiger, minder spanning en lichamelijk ongemak maar lekkere space met toffe visuals."
"HarryNak zei: Vorige week capsule genomen van 30mg, sloeg erg lekker in. Weet niet hoe we er op kwamen maar je moet tijdens de trip je handen eens 3 cm van elkaar houden en dan gaan bewegen, was net of je twee magneten tegen elkaar aan probeerde te drukken wat niet je niet lukt. Iemand hier ervaring mee? Vond het zelf wel een grappige ervaring. Klik om te vergroten... Volgens oosterse spirituele stromingen sluit je door je handen tegenelkaar te houden je aura waardoor alle energie doorloopt, de vingertoppen worden aangeduid als afwisselend - en +, per hand loopt die anders, de ene wijsvinger is - en de ander + dus. Wel een vette ervaring lijkt me :P"
"Wat weten jullie over combi's met dit goedje? Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?"
"rook die MDPV iig niet! een kennis van me raakte er hooked on en is er nu helemaal vaag en verward door geworden. als je het doet neem t dan iig oraal.."