#1
Boelie zei:voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.
hahahaha....Kom zeg, dnek je echt dat dat ooit gaat gebeuren

Boelie zei:voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.
hahahaha....
Delcasa88 zei:Boelie zei:voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.hahahaha....
Kom zeg, dnek je echt dat dat ooit gaat gebeuren![]()
Hunting-Butterfly zei:Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat.
Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.
Waar ik nu van baal.
-_-
Dissonant zei:Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?

Gewoon zelf leren.whiterose zei:ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
idd, ik heb een keer op vakantie zo'n 10 per dag zitten draaien (eerst aantal oefenen zonder wiet) en nu kan ik een best prima jointje bouwen (afhankelijk van hoe stoned/geconcentreerd ik ben). Pas Crystal Mountain en Amnesia gehaald, dure shit maar wel echt zeerrr lekker. Hash maroc of afghaan. Gewoon bij de shop, soms gratis kopje koffie of thee drinken dus echt chill :PZI09 zei:Gewoon zelf leren.whiterose zei:ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
Tips en vloei kosten je samen 1 euro, shag 3-5 en daarmee kan je al heel wat probeersels zonder spul doen.
En erna heb je dus veel cheaper je jointjes, en wanneer je maar wilt, zo sterk je wilt etc.
Ook als niet-roker is dat best goed te doen.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."