Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Boelie zei:
voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.
Klik om te vergroten...
:wave: hahahaha....
Kom zeg, dnek je echt dat dat ooit gaat gebeuren :rolleyes:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Delcasa88 zei:
Boelie zei:
voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.
Klik om te vergroten...
:wave: hahahaha....
Kom zeg, dnek je echt dat dat ooit gaat gebeuren :rolleyes:
Klik om te vergroten...

coffeeshops hebben een gele/rode kaarten regeling;
1 keer verkoop aan minderjarige (of overtreden van andere regels) = gele kaart
2e keer overtreden van regels = rode kaart

rode kaart: coffeeshop kan de deuren sluiten!

ken een aaantal shops waar het is gebeurt
No Name bijvoorbeeld aan de oudegracht in utrecht
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hunting-Butterfly zei:
Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat :wink:.

Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.

Waar ik nu van baal.
-_-
Klik om te vergroten...

dealer die aan huis brengt?
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#5
nah dealer... volgens mij is het nog legaal ook. In Haarlem zitten overal stickers opgeplakt met het telefoon nummer van de wiettax. Dan komt er zo'n dude op een brommertje of met een busje wiet bezorgen :grin:. Ik geloof dat ze in de buurt van Heiloo ook zoiets hebben, alleen heet het daar de cannabus ^^
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dissonant zei:
Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?
Klik om te vergroten...

vroeger kon je dat makkelijk voor 3000 vinden, nu is de prijs nogal gestegen en is 3300-3500 de standaard. voor goeie weed heb ik zelfs al rond de 4000 horen vallen
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt !
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiettaxi zeker relax, je hebt legale en illigale. Lekker makkelijk die komen gewoon bij je thuis. In Haarlem zit er idd een. Ik had eerst telnr's maar heb die niet meer.

http://www.wiettax.nl/

En vroeger idd een kilo voor zelfs minder dan € 3000, maar nu al eerder € 3500.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik laat m'n wiet meebrengen uit de shop door ieman die 18j is :) .
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#10
hier 2,50 per gedraaide joint maar ik haal men wiet meestal bij een dealer en betaal ik gewoon 5 euro voor
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik meer dan 10 euro nodig heb ga ik naar de coffeeshop in de stad, daar ken ik mensen die kunnen halen ( ben nog geen 18 ). als ik een 5je nodig heb dan ga ik hier voor coffeeshop roomana staan en vraag ik aan mensen die voorbij komen of ze naar de coffeeshop gaan ^^
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom haalt iedereen hier voorgedraaide dats kk zonde van je geld man ken je btur een gram halen dan word je nog stoneder ook...

betaal meestal 5 euro per gram voor wiet als ik hasj haal meestal 15 maar heb ik wel kk goeie(isolator)
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
en als ik met mensen ben die kunnen draaien hebben zij meestal al gehaald
ik laat een vriend bij de shop halen:
of een black heavy van 4 euro
of een ketama gold van 4 euro
of een skunk/pollem van 2,50
of een cocktail van 3 euro
en in damsco haal ik zelf
gister had ik dan wel zakkie gehaald en ik had van een vriend zakkie gehad
toen gingen we in de bus fixe haha! :P

:stoned:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij n dealer, 10 euro voor 2 gram wiet( goeie )
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ze verkopen ook machientjes. eenmalige investering en kan je idd bijna een hele gram kopen ipv 1 jointje. dat gebruik ik zelf ook want ik kan met de hand alleen sponzen produceren....
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
whiterose zei:
ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
Klik om te vergroten...
Gewoon zelf leren.
Tips en vloei kosten je samen 1 euro, shag 3-5 en daarmee kan je al heel wat probeersels zonder spul doen.
En erna heb je dus veel cheaper je jointjes, en wanneer je maar wilt, zo sterk je wilt etc.

Ook als niet-roker is dat best goed te doen.
:sunglasses:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZI09 zei:
whiterose zei:
ik haal voorgedraaide omdat ik niet zelf kan draaien :P
Klik om te vergroten...
Gewoon zelf leren.
Tips en vloei kosten je samen 1 euro, shag 3-5 en daarmee kan je al heel wat probeersels zonder spul doen.
En erna heb je dus veel cheaper je jointjes, en wanneer je maar wilt, zo sterk je wilt etc.

Ook als niet-roker is dat best goed te doen.
:sunglasses:
Klik om te vergroten...
idd, ik heb een keer op vakantie zo'n 10 per dag zitten draaien (eerst aantal oefenen zonder wiet) en nu kan ik een best prima jointje bouwen (afhankelijk van hoe stoned/geconcentreerd ik ben). Pas Crystal Mountain en Amnesia gehaald, dure shit maar wel echt zeerrr lekker. Hash maroc of afghaan. Gewoon bij de shop, soms gratis kopje koffie of thee drinken dus echt chill :P
prijzen? Amnesia had ik 1,1 gr voor 12,50, maar met echt 0,2 gram in een dun jointje word ik er best knetter van. En crystal mountain iets meer.
Hash weet ik niet precies (lang geleden gehaald).
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#18
eerst altijd bij een dealer en als ik me broer zowver kon krijgen dat hij naar stadje wouw dan in stad
nu altijd uit de coffeeshop heb nl geen nr meer voor softdrugs :wink:
nu haal ik standaar in de shop meestal in mijdrecht maar daar word je zwaar geflasht dus als ik de tijd heb ga ik met bus naar de eerste hulp en haal dan meteen een gram of 10
s
slisLid
01-01-2024, 00:00
#19
meestal laat ik het iemand halen in de shop en soms bel ik me dealer op
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eerst van een mannetje dat steeds wiet van zijn stiefvader's plantage stal. Maar tegenworodig gewoon een dealer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."