#1
bij een dealer uit de buurt en zo nu en dan uit de shoppa
Boelie zei:voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.
hahahaha....
Delcasa88 zei:Boelie zei:voornamelijk rook ik white widow uit een coffeeshop. Naam kan ik helaas niet zeggen, want dan wordt die gesloten. Ben pas 17.hahahaha....
Kom zeg, dnek je echt dat dat ooit gaat gebeuren![]()
Hunting-Butterfly zei:Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat.
Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.
Waar ik nu van baal.
-_-
Dissonant zei:Weet iemand de gangbare prijs voor een kilo wiet?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."