Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemorgen lieve mensen! Vandaag maar eens de keuken kennis laten maken met wat lekkere spacecakes Ok dit zijn je ingedienten: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } - 2 pakjes boter zorg natuurlijk wel dat je geen margarine koopt :P - 1 liter water per pakje boter dus 2 liter in de pan. - 50 gram wiet misschien kan ik zometeen de boter met echte boter "versnijden" hehe Oke de boter kan direct in de pan en laat het maar ff lekker warm worden ! Begint al op te schieten zo Kijk! dit willen we hebben Nu kan de wiet erin hoppa En het kan erdoor geroerd worden"
"SpacingBen zei: ziet er nice uit, mag ik ook een stukje? Klik om te vergroten... Als je langskomt hehe, Zwollywood"
"caatje zei: mss domme vraag, maar waarom geen margarine? Klik om te vergroten... Ik wou het er nog bijzetten hehe, margarine is geen dierlijk vet dus de thc en dergelijke hecht dan niet aan de margarine (wat een maf woord eigenlijk)"
"En het koken is alweer klaar! Altijd direct afwassen! die kleverige botertroep wil je echt niet hard laten worden in de pan geloof mij Een zeef moet je wel hebben, meer mag altijd natuurlijk. Zo ziet de 50 gram er nu uit, hierna nog ff in wat meer papier gerold en ff uitgeperst: kwam echt nog een heleboel uit dus zeker de moeite waard Zonet cakemix en browniemix gekocht"
"flash kieke zei: Jij mag mijn verjaardags taart maken. Klik om te vergroten... skoel wanneer ben je jarig ?"
"Florian01 zei: volgensmij werkt de cake goed... of was dit het verslag? Klik om te vergroten... Hehe ja die cake is zeker goed heb nu nog een cake over Zal binnenkort de andere foto's online zetten."
"PharmaPhreeK zei: wat heb je met het natte restwiet gedaan? opgerookt ? Klik om te vergroten... Nope, in een papiertje gerold, en uitgeperst: kwam nog een hele zooi boter uit daarna gewoon weggooien want het is toch helemaal uitgekookt."
"Osi` zei: Kun je ook geen soort handleidingtje maken met Space Brownies? Of kun je geen space cake maken emt 1 gram wiet of 2 gram of space brownies met 1 a 2 gram wiet? Sommigen kunnen niet echt zoveel wiet gaan halen, ik altans toch Klik om te vergroten... Jawel, je hebt nu space brownie mix in de winkels waar je alleen boter bij moet doen, ik heb laatst 12.5 gram wiet in de boter gedaan en toen daar doorheen. Je kan natuurlijk ook minder wiet erdoorheen doen want je blijft toch wel eten"
"Osi` zei: En waar kan ik ergens space brownie mixes halen? Ik woon namelijk spijtig genoeg in België maar ik kom wel eens een paar keer per maand naar maastricht. Maar het is dus mogelijk om space brownies te maken met 5 gram wiet? of minder zelfs (alleen kan ik minder koeken maken duh ..) In welke winkel kun je dat halen in maastricht? Of de naam van de winkel, kwil wel eens space brownies maken en deze op school lekker eten Klik om te vergroten... brownie mix is in de supermarkt te koop, en het kan zeker met 5 gram. Kan je alleen maar meer brownie eten"
"Verschillende leveranciers naast de coffeeshop voor 1 euro de gram maar dan koop je boven de 100gr Anders een willekeurige shop, binnenhof in Zwolle is altijd chill."