Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar koop jij je wiet?

Waar koop jij je wiet?

213 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bestaat dat dan? Een wiettaxi? :tearsofjoy:
T
ThisismeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen. Waar halen jullie je wiet vandaan, en hoeveel betaal je ervoor?

Doei,
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik haal mijn wiet in de coffeeshop, of ik bel mijn connectie en hij komt het binnen een half uur brengen.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van de dealer

Soms kan ik het 3euro de gram fixe

Maar meestal is dat 5 euro de gram :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
de shop
5 euro voor 3 voorgedraaide
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
:openmouth: zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
:openmouth: Zo duur...
Ik heb nooit meer dan 3 euro voor een voorgedraaide betaald. Het is hier tussen de 2 en 3 euro.
En ja. Meestal bij de shop en als ik snel even wta wil hebben ga ik naar de dealer (alleen is die nu opgepakt :P)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja maar dan moet er wel een coffeshop hier in de buurt zitten ........ en die zit er niet. :(
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
coffeeshop
dealer
eigenteelt

coffeeshop 5 euro de gram
dealer 2 euro de gram
eigenteelt gratis
:)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
nu nergens meer
maar normaal in maastricht
of bij de plaatselijke dealer die op 1 min van mijn huis is verwijderd
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij de dealer op school... :) lekker handig
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
laat het halen bij de coffeeshop, paar keer ook eigen teeld van iemand gehad, maar dit was prut :stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kaffashop.

Bevalt prima.
H
Hunting-ButterflyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heey,

Ik zit op dit moment bij mijn vriend thuis en we hebben op t moment geen vervoer om naar wat shops in de stad te kunnen gaan.
We wonen in Nijmegen, weet een van jullie het nummer of wat dan ook van een wiettaxi?

Thx alvast!
:)
H
Hunting-ButterflyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat :wink:.

Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.

Waar ik nu van baal.
-_-
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee serieus, ik wist het echt niet. :flushed: :P

Ik kan je dus niet helpen.. sorry. :)
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij een dealer uit de buurt en zo nu en dan uit de shoppa
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Recht uit de plantage, weer een topic uit de middeleeuwen naar boven getrapt...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ach vroeger had een vriend van me allemaal planten in een kast staan thuis, echt goed spul. Maargoed, opgepakt blabla. Blow nu ook een stuk minder, dus gewoon shop dan maar he:) niet zo veel mis mee bij ons. (zeg omgeving alphen a/d rijn)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een oud opgegraven topic.. maar volgensmij heb ik er nog niet eerder in gepost dus bij deze: Ik heb 2-3 verschillende standaard coffeeshops waarvan ik zeker weet dat wat ik er koop écht lekker is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."