Hoi iedereen. Waar halen jullie je wiet vandaan, en hoeveel betaal je ervoor?
Doei,
#3
Ik haal mijn wiet in de coffeeshop, of ik bel mijn connectie en hij komt het binnen een half uur brengen.
#4
Van de dealer
Soms kan ik het 3euro de gram fixe
Maar meestal is dat 5 euro de gram
#5
de shop
5 euro voor 3 voorgedraaide
#6
zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
#7
Zo duur...
Ik heb nooit meer dan 3 euro voor een voorgedraaide betaald. Het is hier tussen de 2 en 3 euro.
En ja. Meestal bij de shop en als ik snel even wta wil hebben ga ik naar de dealer (alleen is die nu opgepakt :P)
#8
Ja maar dan moet er wel een coffeshop hier in de buurt zitten ........ en die zit er niet.
#9
coffeeshop
dealer
eigenteelt
coffeeshop 5 euro de gram
dealer 2 euro de gram
eigenteelt gratis
#10
nu nergens meer
maar normaal in maastricht
of bij de plaatselijke dealer die op 1 min van mijn huis is verwijderd
#11
bij de dealer op school... lekker handig
#12
laat het halen bij de coffeeshop, paar keer ook eigen teeld van iemand gehad, maar dit was prut
#13
Kaffashop.
Bevalt prima.
#14
Heey,
Ik zit op dit moment bij mijn vriend thuis en we hebben op t moment geen vervoer om naar wat shops in de stad te kunnen gaan.
We wonen in Nijmegen, weet een van jullie het nummer of wat dan ook van een wiettaxi?
Thx alvast!
#15
Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat .
Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid.
Waar ik nu van baal.
-_-
#16
Nee serieus, ik wist het echt niet. :P
Ik kan je dus niet helpen.. sorry.
#17
bij een dealer uit de buurt en zo nu en dan uit de shoppa
#18
Recht uit de plantage, weer een topic uit de middeleeuwen naar boven getrapt...
#19
ach vroeger had een vriend van me allemaal planten in een kast staan thuis, echt goed spul. Maargoed, opgepakt blabla. Blow nu ook een stuk minder, dus gewoon shop dan maar he niet zo veel mis mee bij ons. (zeg omgeving alphen a/d rijn)