Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PotHead zei: ey man vette report!! maja sttop es met mn qoutes te jatte Klik om te vergroten... Ito, ik jat je msn namen :P niet je quote's :P"
"GabberSnoePie zei: DarkScope zei: qinn zei: GabberSnoePie zei: qinn zei: Enesteene zei: geen ervaring et meerdere pillen nog, lijkt me dat het dan deste schadelijker is.... binnenkort wil ik xtc met explosion nemen... lekker kicke Klik om te vergroten... Nee als je 1 keer in de 3 maanden Xtc neemt is het niet schadelijk... Want je hersenen doen er zeg maar 3 maanden over om een emmertje in je hersenen te vulle met Serotonine... (Xtc gooit telkens een beetje Serotonine uit dat emmertje en door die Serotonine word je gelukig / blij) met ongeveer 3 - 4 pilletjes is het emmertje zeg maar leeg, en als je dan Xtc er bij gaat nemen en er geen Serotonine meer is, dan word het pas slecht voor je... Klik om te vergroten... zit wel wat in, maar je moet niet denken dat als je om de 3 maanden xtc doet het helemaal niet slecht is voor je, de '3 maanden regel' is alleen om de schade te beperken..... kortom t blijft slecht voor je. '3 - 4 pilletjes en je serotonine is op'. zo'n vergelijking kan je niet maken. dat kan je zowiezo niet in pilletjes zeggen, eerder in aantal mg mdma, want niet elke pil is even sterk natuurlijk Bij de een word al zijn serotonine verbruikt bij 200 mg mdma, en bij de ander bij 350 mg. Klik om te vergroten... ja oke, daar heb je wel gelijk in, maar zo legden ze het mij uit bij novadic-kentron... dat bij de gemidelde mens na 3 - 4 normaale pilletjes van ongeveer 140 mg MDMA het emmertje leeg is... maar oke, dat is niet iets wat voor iedereen geld ofzo... maar ik vond het wel leuk om te weten... Klik om te vergroten... uhm, dat is echt heel raar. Men zegt altijd dat dit zo is, maar hoe komt het dan dat als je al ongeveer 500 mg ophebt ( wanneer het dus ongeveer leeg zou zijn ), en je dan bijvoorbeeld nog eens 200 mg erbij zou nemen, het effect toch nog harder wordt en je nog lekkerder gaat voelen? heb al vaak veel pillen genomen, en wel eens dat een pil geen effect meer had ( maar dat was miss door een te lange tijd ertussen ), maar ook keren dat ik harder ging en een erbij me nog harder liet gaan. Dat zou toch helemaal niet gaan als je serotonine op was? Klik om te vergroten... dat komt omdat je niet alleen met de neurotransmitter serotonine temaken hebt maar ook met de neurotransmitters dopamine en adrealine , als jij meer bij gaat slikken krijg je meer speedy effect (strak staan etc) en natuurlijk doen die extra aantal mg'en mdma toch nog iets in je hersenen waardoor je nog harder spaced. Maargoed je moet dus goed onthouden dat mdma niet alleen werkt op serotonine... Klik om te vergroten... Ja dat is net wat ik bedoel :P mooi uitgelegd"
"God damnit, nu 3 dagen geleden dat ik xtc heb genomen, maar ik zoek nog steeds geen eene zak te doen... ik zoek zelfs niet eens na te denken I NEED ENERGIE! en weetje wat ook raar is het lijkt netalsof ik nu minder snel vrolijk word, en het lijkt ook netalsof ik het minder snel warm krijg..."
"Jeller zei: qinn zei: God damnit, nu 3 dagen geleden dat ik xtc heb genomen, maar ik zoek nog steeds geen eene zak te doen... ik zoek zelfs niet eens na te denken I NEED ENERGIE! en weetje wat ook raar is het lijkt netalsof ik nu minder snel vrolijk word, en het lijkt ook netalsof ik het minder snel warm krijg... Klik om te vergroten... tja dat weet je hé met xtc als je dat niet wilt moet je maar paddo's of lsd nemen e verder wel deftig reportje Klik om te vergroten... Ja natuurlijk wil ik niet dat ik lam word en al die andere dingen... maar dat heb ik wel over voor zo'n leuke avond"
"Mulholland Drive zei: Leuk verhaal, opmerkelijke opbouw. Ik zou even op je spelling letten...die is niet zo vlekkeloos Klik om te vergroten... Sorry hoor dat ik dyslectie heb"
"Mulholland Drive zei: En excuses! Ik wist dat natuurlijk niet! Klik om te vergroten... naja maakt nie uit, jij had dat ook niet kunne weten :P"
"Mulholland Drive zei: Nee dat is zo, maar ik besef wel dat het een beetje bot van mij was. Nogmaals: Mijn spijt... Klik om te vergroten... haha, maakt echt niet uit... je bent echt niet de eerste die daarover een opmerking maakt ofzo hoor :P ik kan wel tegen een stootje"
"nutsss zei: Hee Qinn, waarom zet je het niet in je sig dan? 'Ja ik ben dyslectisch!' en dan op dyslectische wijze geschreven uiteraard.. Ik wist het ook niet meer. Vandaar ook mijn opmerking. Dus alle afwijkingen voortaan vermelden dames en heren. Ziektes, gewoontes, tafelmanieren... dat zal me wat worden.. Klik om te vergroten... Slim plan :P"
"Mulholland Drive zei: Je hebt het gedaan ook! je sig! Klik om te vergroten... ja ik vond het wel een goed idee, nu kan teminste iedereen zien dat ik dyslectisch ben... voor dat ze weer gaan loope klaage over me spelfouten... :P"
"Enesteene zei: ouderlijke wijsheid: alles waar TE voor staat is niet goed Klik om te vergroten... No shit?"