Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vind jij fijn om te doen onder invloed van cocaine?

wat vind jij fijn om te doen onder invloed van cocaine?

173 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
Klik om te vergroten...
Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?
Klik om te vergroten...
vraag aan EI;kun jij jezelf pijpen.Nee,zegt EI.Maar je hebt het dus wel eens geprobeerd dus,.. :P
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
Klik om te vergroten...
Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?
Klik om te vergroten...

:grin:

Wie niet?
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe mijn best zei:
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
Klik om te vergroten...
Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?
Klik om te vergroten...
vraag aan EI;kun jij jezelf pijpen.Nee,zegt EI.Maar je hebt het dus wel eens geprobeerd dus,.. :P
Klik om te vergroten...

Komt het nou door mijn drugsgebruik dat ik meer dan de helft van jouw posts niet begrijp, of hebben anderen dat ook? (en ik heb al twee weken niets gebruikt....)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja,nee,ja. :wave:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe mijn best zei:
ja,nee,ja. :wave:
Klik om te vergroten...

Bedoel ik dus...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik doe mijn best zei:
Exceptional Insight zei:
ik doe mijn best zei:
haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
Klik om te vergroten...
Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?
Klik om te vergroten...
vraag aan EI;kun jij jezelf pijpen.Nee,zegt EI.Maar je hebt het dus wel eens geprobeerd dus,.. :P
Klik om te vergroten...
En wat zou daar mis mee zijn? Ik zou willen dat mezelf kon beffen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Old school is daarom per definitie niet slecht :wink: , gewoon verder kijken dan je cokeneus lang is :)
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lopen en mensen zoeken. Wanneer ik deze mensen gevonden heb ga ik verder met zoeken.
Verder praten en gamen.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#9
lieve drientje,..je bent moe nu.Ga rust houden.Ik wil geen gezeik met je,maar jezelf willen beffen!!! :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tjah, iemand moet het doen...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
'k kan mezelf ook beter aftrekken dan een ander, dan zal dat met pijpen ook vast wel zo zijn.
Klik om te vergroten...
Ja een aangezien ik niet vies ben van mezelf zou ik (als het fysiek mogelijk zou zijn) mezelf best willen beffen hoor.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik doe mijn best zei:
lieve drientje,..je bent moe nu.Ga rust houden.Ik wil geen gezeik met je,maar jezelf willen beffen!!! :confused:
Klik om te vergroten...
Wat is daar mis mee?

Volgens mij doet niemand dat zo lekker als jijzelf.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
'k kan mezelf ook beter aftrekken dan een ander, dan zal dat met pijpen ook vast wel zo zijn.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niks doen. Gewoon, om je heen kijken naar alle lieve mensen en maar lachen. Heerlijk.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
De arrogante klootzak uithangen , mensen misleiden.























:tearsofjoy:
M
McCrassLid
01-01-2024, 00:00
#16
met een vriend een halfje doen, dan de trein pakken naar ergens waar je nog nooit geweest bent, daar een plekje zoeken en nog een leggen, en dan strak en druk pratend de stad een beetje verkennen, trein nr huis nemen, om daar zo snel mogelijk een jointje te regelen, bij je thuis chil een nieuw lijntje afwisselen met een joint en het interessantste gesprek van je leven voeren met die vriend (hoewel ik het me nooit kan herinneren de volgende dag waarover het ging)
feesten op sos vind ik niet zo gezellig, dan sta ik daar gewoon te strak, en om de 20 min nr het toilet spurten, om daar de helft te spillen omdat je zo opgefokt bent, vind ik niet zo fijn
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
anoniempje zei:
enigste waar aan je aan kan denken als je het based , de volgende te nemen.
heb wel eens gesnoven tijdens uitgaan, maar is zo gauw uitgewerkt dat je al gauw aan de volgende lijn denkt.
of klinkt dit nou heel verslaafd :confused:
maar ja dat was ik ook :)
kan me niet voorstellen dat ik tussendoor gezellig zou pimpam petten ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Pim pam pet is het nummer 1 spel van de wereld... respect voor pim pam pet :sunglasses: :sunglasses:

Maar inderdaad coke en uitgaan denk je alleen aan je volgende lijn..

Maar gewoon chillen, sex hebben, muziek luisteren, film kijken, dansen, chillen, spacen. genoeg te doen op coke.

Vooral de sex kan erg lekker zijn... :hearteyes:

Rustig aan.. :)
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
aXXis zei:
Winehouse zei:
Bij het speed forum staan er nuttigere dingen tussen.
Poetsen en opruimen bijvoorbeeld
Klik om te vergroten...

Als mensen drugs gaan nemen om hun huis op te gaan ruimen & poetsen dan weet ik serieus niet waar je mee bezig bent. Dan mis je echt het punt waarbij het omgaat met drugs :)
Klik om te vergroten...

Ja net ja, kom mijn huis maar opruimen voor een halfje!
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
'k kan mezelf ook beter aftrekken dan een ander, dan zal dat met pijpen ook vast wel zo zijn.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
McCrass zei:
feesten op sos vind ik niet zo gezellig, dan sta ik daar gewoon te strak, en om de 20 min nr het toilet spurten, om daar de helft te spillen omdat je zo opgefokt bent, vind ik niet zo fijn
Klik om te vergroten...

Met een bullet is het uitstekend te doen, kun je als je goed oplet op de dansvloer ff bijpunten. Als je voor jezelf van te voren een tempo bepaald, bijv ieder half uur hoef je er ook niet al te veel met je volgende lijn bezig te zijn. Voor mij is het altijd een fijne oppepper tegen het inkakken bijv op vrijdag na een dag werken. Zonder coke zou ik dan om 02:00 al chagrijnig van vermoeidheid naar huis/bed willen :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."